Excursion SX-10S4 /> />
Opis produktu:
Excursion SX-10S4
Samochodowy głośnik niskotonowy (subwoofer) o średnicy 25cm (1x4 Ohm) z serii SX (Street eXcursion), to bezkompromisowy produkt w tej klasie cenowej, opracowany głównie z myślą o początkujących fanatykach muzyki w samochodzie, dążących do uzyskania doskonałego brzmienia swojego sprzętu car audio. Głośnik Excursion SX-10S4 charakteryzuje się wysoką wydajnością, podwyższoną wytrzymałością mocową, wysoką jakością wykonania, bezawaryjnością oraz legendarnym już, rewelcyjnie dobrym brzmieniem najniższych tonów, które gwarantuje podczas pracy nawet w niewielkich obudowach zamkniętych i wentylowanych. Subwoofery Excursion z serii SX, to również znakomite rozwiązanie dla tych, którzy chcieliby rozpocząć swą przygodę z car audio od stopniowego kompletowania dobrej jakości systemu audio w przystępnej cenie.
Produkt z nowej linii modelowej 2015:
- nowy kosz z logo i bocznymi otworami pod dolnym zawieszeniem w celu zwiększenia wydajności układu chłodzenia cewek
- magnes w czarnym kolorze dla skuteczniejszego odprowadzania ciepła
- nowa gumowa nakładka z logo Excursion zabezpieczająca magnes
- miedziana cewka 1,5 cala o podwyższonej odporności temperaturowej, kaptonowy karkas z górną wentylacją
PODSTAWOWE DANE TECHNICZNE:
- Głośnik 1-cewkowy
- Impedancja: 1x4 Ohm
- Średnica: 25 cm (10 cali)
- Moc RMS: 200 W
- Moc Max/Peak: 600 W
- Zalecana moc RMS wzmacniacza: 120-200 W
- Skuteczność: 89 dB (2,8V/1m)
- Fs: 33 Hz
- Qts: 0.522
- Vas: 41 L
- Xmax: 14/7 mm
- Cewka: 1,5 cala, Kapton z górną wentylacją
- Układ magnetyczny: 80 oz
- Głębokość montażu: 124 mm
- Średnica otworu do wycięcia: 235 mm
- Całkowita średnica zewnętrzna: 276 mm
Membrana stożkowa Dual Black Mica-Poly z pełnowymiarową odwróconą nakładką przeciwpyłkową tworzącą pomiędzy stożkiem i nakładką dodatkową komorę powietrzną. Taka technologia, która stosowana jest również w konstrukcjach typu "sandwich", w połączeniu z materiałem Mica-Poly charakteryzuje się bardzo dobrymi właściwościami tłumiącymi. Pomaga to w osiągnięciu znkomitego brzmienia nawet w bardzo małych obudowach.
Górne zawieszenie DWS (Double Wide Surround) wykonane z wysokogatunkowej gumy butylowej zapewnia duże liniowe wychylenia membrany przekładające się na reprodukcję mocnego i głębokiego basu o niskim poziomie zniekształceń.
Sztywny kosz tłoczony ze stali z symetrycznie rozłożonymi dużymi otworami zapewniającymi bardzo swobodny przepływ powietrza. Dodatkowe boczne otwory wentylacyjne symetrycznie rozłożone pod dolnym zawieszeniem wspomagają wydajności układu chłodzenia cewek, zwiększając ich obciążalność mocową.
Cewka wysokotemperaturowa (1,5") nawinięta drutem z czystej miedzi na lekkim kaptonowym karkasie z dodatkową górną wentylacją - wysoka wydajność, podwyższona wytrzymałość mocowa i duża niezawodność.
Układ magnetyczny (80 oz) z systemem wentylowania i chłodzenia cewki. Magnes w kolorze czarnym dla skuteczniejszego odprowadzania ciepła, gumowa nakładka zabezpieczająca z logo Excursion.
Gwarancja polskiego dystrybutora: 24 miesiące.
Pełna wydajność i stabilizacja parametrów subwoofera powinny zostać osiągnięte po ok. 50 godzinach wstępnej eksploatacji głośnika z umiarkowanym poziomem głośności.
SUGEROWANE OBUDOWY:
- zamknięt (netto):
- minimalna: 12L
- optymalna: 18L
- wentylowana (netto):
- objętość: 33L
- stojenie portu: 35Hz
INNE PRZYKŁADY OBUDÓW:
zamknięta SQ/SPL:
- objętość całkowita: 15 L
- F3: 55,3 Hz
- QTC: 0,9
wentylowana SPL:
- objętość całkowita: 42,8 L
- objętość netto: 38,8 L
- port okrągły
- średnica portu: 2x75 mm
- długość portu: każdy po 240 mm
- F3: 41,5 Hz
- FB: 49,4 Hz
Dopuszcza się stosowanie innych niż podane wyżej projektów obudów, które mogą być inaczej zestrojone z uwzględnieniem konkretnie określonego rodzaju brzmienia, gatunku muzyki, wielkości samochodu oraz indywidualnego gustu słuchacza.