Jako partner KOMPUTRONIKA oferujemy Państwu:
Evolve 75 UC Stereo + charging stand
Specyfikacja:
- Przeznaczenie: Telefonia internetowa
- Konstrukcja: Nauszne
- Technologie: Redukcja szumów
- Komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth
- Złącza: microUSB
- Dźwięk: Stereo
- Kontrola dźwięku: Regulacja głośności
- Funkcje bluetooth: HFP (Hands-Free Profile)
- Pasmo przenoszenia (min.): 20
- Pasmo przenoszenia (maks.): 20
- Mikrofon: Na pałąku
- Kolor: Czarny
- Waga: 177
- Akcesoria w zestawie: - Zestaw słuchawkowy Evolve 75- Adapter USB Jabra Link 370- Stacja ładująca- Skrócone instrukcje obsługi- Pokrowiec ochronny- Kabel USB (umożliwiający stosowanie podczas ładowania)
- Pozostałe parametry: - Czas rozmów: do 15 godzin- Żywotność baterii (z włączoną ARS): do 30 godzin- Czas ładowania: 2,5 godziny- Aktywna redukcja szumów: Tak, mikrofon Hybrid 4 zapewniający 17 dB (doświadczana redukcja szumów w biurach)- Funkcja podsłuchiwania: nie przegapisz ważnych komunikatów ani pytań od współpracowników. Naciśnij na prawy nausznik, aby słuchać dźwięków z otoczenia, bez konieczności zdejmowania urządzenia- Certyfikaty Skype for Business, Avaya, Cisco i inne- Podłączanie: Bluetooth® lub USB. Umożliwia podłączenie dwóch urządzeń Bluetooth® jednocześnie- Bluetooth®: Klasa 1 (do 30 metrów) i Bluetooth 4.2- Rozmiar głośnika: 40 mm- Wbudowana dioda zajętości: czerwone diody na obydwu nausznikach są automatycznie włączane, gdy użytkownik prowadzi rozmowę lub są manualnie uruchamiane przez użytkownika, gdy jest on zajęty. W ten sposób wysyłany jest sygnał „nie przeszkadzaj”.- Typ mikrofonu: średniej długości wysięgnik z jednokierunkowym mikrofonem ECM z redukcją szumów
Od listopada 2010 roku jesteśmy zarejestrowanym członkiem programu Microsoft Registered Refurbisher Partner.
Każda marka ma swoją historię. Nasza rozpoczęła się w 2006 r. z chwilą otwarcia pierwszego salonu stacjonarnego. Od tego czasu nieustannie rozwijamy się, dzięki czemu jesteśmy ekspertami w branży poleasingowego sprzętu komputerowego.
Łączymy Nasze dwie główne kompetencje – empatię i technologię, co pozwala Nam lepiej rozumieć oczekiwania i potrzeby Klientów. Słuchamy ich pragnień i rozumiemy obawy związane z zakupem sprzętu. Pozostajemy też otwarci na ich sugestie oferując najbardziej optymalne rozwiązania zapewniające 100% satysfakcji z zakupów.