- Autor: Agnieszka Hat,Sławomir Smyczek
- Format: PDF
- Zabezpieczenie: Watermark
- Wydano: 24 czerwca 2016
- Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tytuł: Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych W strukturze rozprawy można wyrożnia trzy warstwy: teoretyczną, metodyczną i empiryczną, na ktore składa sie sześa rozdziałow, wstep i zakonczenie. Rozdział I precyzuje pojecia związane z konsumentem, jego zachowaniami na rynku usług finansowych oraz specyfice procesu decyzyjnego na tym rynku. W rozdziale II podjeto dyskusje nad problematyką zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego. Rozdział III przedstawia specyfike rynku usług finansowych, w tym kompleksową charakterystyke struktury podażowej i popytowej tego rynku w Polsce. Rozdział IV ma charakter metodyczny oraz prezentuje rożne źrodła i metody pozyskiwania informacji o postawach konsumentow na rynku usług. Kolejne dwa rozdziały o charakterze praktycznym prezentują wyniki badan bezpośrednich. W pierwszym z nich przedstawiono rezultaty badan w zakresie identyfikacji poziomu i charakteru etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych. Podjeto także probe określenia czynnikow rożnicujących poziom etnocentryzmu na tym rynku. Ponadto omowiono role kraju pochodzenia w procesie wyboru usług finansowych oraz określono kryteria identyfikacji usługodawcow krajowych i zagranicznych na badanym rynku. W rozdziale VI podjeto probe przeprowadzenia typologii postaw konsumentow indywidualnych w aspekcie etnocentryzmu na rynku usług finansowych w Polsce, scharakteryzowano poszczegolne typy konsumentow oraz omowiono potencjalne obszary zastosowania wiedzy na temat typologii postaw etnocentrycznych konsumentow w praktyce, w tym działalności krajowych i zagranicznych instytucji finansowych. Spis treściWstep 7 Rozdział I Konsument a rynek usług finansowych 15 1.1. Konsument i jego rola na rynku usług finansowych 15 1.2. Charakterystyka zachowan konsumentow na rynku usług finansowych 21 1.3. Determinanty zachowan konsumentow na rynku usług finansowych 31 1.4. Proces decyzyjny konsumenta na rynku usług finansowych 36 Rozdział II Zjawisko etnocentryzmu konsumenckiego w świetle teorii 49 2.1. Istota i charakterystyka zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 49 2.2. Ewolucja badan nad etnocentryzmem konsumenckim 60 2.3. Czynniki determinujące zjawisko etnocentryzmu wśrod konsumentow 77 2.4. Problematyka etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług 86 Rozdział III Rynek usług finansowych w Polsce 92 3.1. Rynek usług finansowych - pojecie, charakterystyka 92 3.2. Podmioty rynku usług finansowych - rodzaje, charakterystyka 103 3.3. Miejsce polskiego rynku usług finansowych w globalnym systemie finasowym 113 Rozdział IV Metodyczne aspekty badan etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 121 4.1. Źrodła informacji i metody badan postaw etnocentrycznych konsumentow na rynku usług finansowych 121 4.2. Cele i zakresy badan etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 133 4.3. Organizacja i metodyka badan etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 136 4.4. Charakterystyka populacji generalnej i prob badawczych 145 Rozdział V Etnocentryzm konsumencki na rynku usług finansowych w Polsce - w świetle badan empirycznych 157 5.1. Rola kraju pochodzenia oraz kryteria identyfikacji usługodawcow krajowych i zagranicznych na rynku usług finansowych 157 5.2. Poziom i zrożnicowanie etnocentryzmu konsumenckiego na rynku usług finansowych 172 5.3. Czynniki rożnicujące poziom etnocentryzmu konsumentow na rynku usług finansowych 181 Rozdział VI Typologia konsumentow indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego 195 6.1. Istota i znaczenie typologii jako procedury badawczej 195 6.2. Metodyka i kryteria typologii konsumentow na rynku usług finansowych 200 6.3. Typy konsumentow indywidualnych na rynku usług finansowych w aspekcie etnocentryzmu 204 6.4. Wykorzystanie wiedzy o postawach etnocentrycznych konsumentow wobec krajowych i zagranicznych instytucji finansowych w konstruowaniu strategii marketingowych 212 Zakonczenie 219 Bibliografia 227 Spis rysunkow 241 Spis tabel 243 Załącznik 247
Kupiłem e-booka, co dalej?
- Kiedy Twoja płatność zostanie potwierdzona, poinformujemy Cię wiadomością email o możliwości pobrania e-booka.
- Pliki do pobrania znajdziesz na swoim koncie Allegro w zakładce "Moja półka".
- Jeśli kupiłeś e-booka bez konta Allegro, załóż konto na ten sam adres email z którego dokonałeś zakupu.
- Pliki będą dostępne we wszystkich formatach prezentowanych w opisie aukcji.
- Pobierz pliki i ciesz się swoim nowym e-bookiem !
Sklep działa w ramach struktur spółki Ravelo, odpowiedzialnej za e-commerce Grupy PWN. Sprzedajemy na allegro od 2001 roku. Kupując u nas otrzymujesz gwarancje udanych zakupów u sprzedawcy, któremu zaufały tysiące zadowolonych klientów.