Enduro Cross FULL SPECIALIZED FSR Bafang 160NM DH (7781785575)



Sprzedano za: 6 999,00 zł

Zakończona o 19:55 dnia 25.01.2019 r.

Kategoria: Elektryczne
Lokalizacja: opole


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Materiał ramy
Aluminium
Marka
Specialized
Waga (kg)
20000
Stan
Używany
Kolor
Odcienie niebieskiego
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne
Moc silnika (W)
750000
Zasięg (km)
100000
Rozmiar koła (cale)
26
Rozmiar ramy
48 cm
Amortyzacja
Przód i tył
Liczba biegów
9

oferta nr 7781785575


Opis

Okazja - cena zimowa. przed zakupem proszę o Kontakt 690 091 764

Jeżeli ktoś ma swoja baterie - możliwość zakupu roweru bez baterii za kwotę 5200zt

Witam, Mocny Rower elektryczny z centralnym napędem BAFANG najlepszy dostępny na rynku silnik centralny .

MidDrive

Silnik moc nominalna 750W i 1200W szczytowa , napięcie 48V większe napięcie większa moc , w porównaniu do śliników zasilanych 36V jest duza różnica , moment obrotowy 160Nm jak w małym samochodzie .

W porównaniu do silników w kole przednim czy tylnym które mają moment obrotowy po około 40Nm silnik centralny Bafang 750W ma 160Nm w porównaniu do centralnych silników Yamaha czy Bosch które maja po 50 lub 80Nm , Bafang jest bezkonkurencyjny przy swoich 160Nm.

Podobny moment obrotowy 150Nm moze osiągnąć duzy silnik o wadze 15kg! montowany w tylne koło ( dla porównania Bafang wazy 5kg z osprzętem )

na przykład taki MXUS 5K-TURBO 5000W 55H (25X4) i to jeszcze przy wyśrubowanych ustawieniach na max.

WAGA roweru w tej chwili z bateria i silnikiem całość to około 20kg - 22kg co jest bardzo ważne pod czas jazdy rowerem , środek ciężkości na środku tak jak to powinno być . Inne rowery o  tej mocy z napędem w tylnym kole maja wage po nad 40kg.

Bateria o pojemność 15Ah i 48V 720Wh bateria posiada port USB - można zasilać lub ładować telefon albo nawigacje , oświetlenie lub inne na USB , rower rozpędza się do 55km/h , moc wspomagania PAS asystent wspomagania można ustawić w trzech konfiguracjach ( 0-3 , 0-5 , 0-9 ) jazda na wspomaganiu numer 2 przy ustawieniu wspomagania (0-5 PAS) , prędkość 25-30km/h gwarantowany zasięg przy takim stylu jazdy to 100 kilometrów zasięgu , to jest praktyka a nie jakieś dane katalogowe z książki o zasięgach typu 120km na baterii a faktycznie człowiek kupi rower i po 30km koniec baterii . Rower posiada manetkę gazu - możliwa jest jazda na samej manetce , jazda na samej manetce bez użycia pedałów 25km/h zasięg od 50km do 70km w zależności od terenu i wagi kierowcy .

Zestaw elektryczny oraz bateria sa NOWE  , przebieg zestawu elektrycznego to 88 kilometrów zrobiony w celach testowych - w ciężkich warunkach .

Tyle o napędzie elektrycznym , nawet najlepszy napęd elektryczny nie zagwarantuje nam maksymalnej satysfakcji z jazdy jeżeli nie mamy wysokiej klasy roweru ( firmowego ) , rower to SPECIALIZED jest to jedna z najlepszych firm rowerowych na świecie - model FSR XC , rama rozmiar L 48cm na osobe 165cm - 190cm , kolor NEON blue , jest to wysokiej klasy rower Enduro , Cross , DH , jazda tym rowerem to czysta przyjemność w każdych warunkach w każdym terenie , zaawansowana technologia oraz wysokiej jakości podzespoły , wszystkie podzespoły perfekcyjnie pracuje oraz wszystkie podzespoły w oryginale Specialized , Specialized posiada dwa wydajne amortyzatory ( damper tył X-FUSION RLA - pompowany oraz ma regulacje twardości , oraz przedni ROCK SHOX TORA SL z blokada 100mm. Nasz kręgosłup za tylny damper podziękuje :) Rower nie posiada żadnych luzów , hamulce perfekcyjne , efektywne Hydrauliczne - duze tarcze hamulcowe o średnicy 185mm !

Amortyzator przód ROCK SHOX TORA SL 302

Amortyzator tył X-FUSION RLA

Przerzutki SHIMANO DEORE LX

Manetki SHIMANO DEORE 3X9

Hamulce HYDRAULICZNE TARCZOWE AVID ELIXIR 1

Kierownica ALU SPECIALIZED

Mostek ALU SPECIALIZED

Siodło SPECIALIZED

Sztyca ALU SPECIALIZED

Kaseta SHIMANO DEORE

Korba ALU SHIMANO DEORE

Piasty ALU SHIMANO - SPECIALIZED

Rafki ALU SPECIALIZED

Opony SPECIALIZED

Najlepszy silnik w rowerach elektrycznych

Artykuł z MocneRowery

Centralny silnik w rowerze

Mój ulubiony rodzaj silnika. Łączy on zalety przedniego i tylnego napędu, dając najwięcej korzyści. W połączeniu z baterią mocowaną w ramie zapewnia rozłożenie masy na środku roweru. Wybierając rower z silnikiem centralnym, nie masz żadnych ograniczeń. Przerzutka zintegrowana? Proszę bardzo! Napęd 1x11? Proszę bardzo! Piasta z dynamem? Ależ oczywiście! Silnik centralny w rowerze ma jeden dodatkowy i bardzo ważny atut. W połączeniu z tylną przerzutką umożliwia dostosowanie momentu obrotowego przekazywanego na tylne koło. Mówiąc bardziej po ludzku, dzięki niemu wyjedziesz nawet pod bardzo stromy podjazd, niedostępny dla innych typów napędu. Silniki centralne mają wysokie momenty obrotowe, co bezpośrednio wpływa na przyspieszenie.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.