Enduro AMG FULL SPECIALIZED FSR Bafang 160NM DH (7844165601)



Sprzedano za: 6 800,00 zł

Zakończona o 20:58 dnia 24.02.2019 r.

Kategoria: Elektryczne
Lokalizacja: opole


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Materiał ramy
Aluminium
Marka
Specialized
Waga (kg)
20000
Stan
Używany
Kolor
Odcienie niebieskiego
Hamulce
Tarczowe hydrauliczne
Moc silnika (W)
750000
Rozmiar koła (cale)
26
Rozmiar ramy
48 cm
Amortyzacja
Przód i tył
Liczba biegów
9

oferta nr 7844165601


Opis

Witam , mocny rower elektryczny z napędem BAFANG najlepszy dostępny na rynku silnik centralny MidDrive , moc nominalna 750W i 1200W szczytowa , napięcie 48V - moment obrotowy 160Nm jak w małym samochodzie w porównaniu do centralnych silników Yamaha , Bosch które maja 50Nm - 80Nm , Bafang jest bezkonkurencyjny przy swoich 160Nm.

Rower Bardzo mocny i bardzo szybki 40km/h nabiera w moment.

Waga roweru z bateria i silnikiem około 22kg co jest bardzo ważne pod czas jazdy rowerem , środek ciężkości na środku tak jak to powinno być . Inne rowery o tej mocy z napędem w tylnym kole maja wage od 40kg w góre.

Bateria 15Ah 48V 720Wh żywotność 1000 cykli lądowania bez efektu pamięci , bateria posiada dodatkowo port USB na telefon , nawigacje , oświetlenie lub inne , rower rozpędza się do 55km/h , moc wspomagania PAS asystent wspomagania można ustawić w trzech konfiguracjach ( 0-3 , 0-5 , 0-9 ) jazda na wspomaganiu numer 2 przy ustawieniu wspomagania (0-5 PAS) , prędkość 25-30km/h gwarantowany zasięg przy takim stylu jazdy to 100 kilometrów zasięgu , to jest praktyka a nie jakieś dane katalogowe z książki o zasięgach typu 120km na baterii a faktycznie człowiek kupi rower i po 30km koniec baterii . Rower posiada manetkę gazu - możliwa jest jazda na samej manetce.

Zestaw elektryczny oraz bateria sa NOWE

Przebieg zestawu elektrycznego to 98 kilometrów zrobiony w celach testowych w ciężkich warunkach - w teście zapas jedna kreska na baterii została przy 98km .

Nawet najlepszy napęd elektryczny nie zagwarantuje nam maksymalnej satysfakcji z jazdy , jeżeli nie mamy wysokiej klasy roweru , rower to SPECIALIZED jedna z najlepszych firm rowerowych na świecie - model FSR XC , rama rozmiar L 48cm na osobe 165cm - 190cm , kolor NEON blue , jest to wysokiej klasy rower Enduro , Cross , DH , FULL z amortyzacja przód i tył , zaawansowana technologia oraz wysokiej jakości podzespoły , wszystkie podzespoły perfekcyjnie pracuje oraz wszystkie podzespoły w oryginale Specialized , Specialized posiada dwa wydajne amortyzatory ( damper tył X-FUSION RLA - pompowany oraz ma regulacje twardości , oraz przedni ROCK SHOX TORA SL z blokada 100mm. Nasz kręgosłup za tylny damper podziękuje , nie musimy myśleć i wstawać z siodełka na dziurach - amortyzatory pracują :) Rower jest piękny , nie jest zniszczony jak to bywa w rowerach enduro , nie był używany w terenie choć do tego jest stworzony , posiada oryginalny lakier metalik perła , nie posiada żadnych luzów , hamulce perfekcyjne , efektywne , Hydrauliczne - do tego duze tarcze hamulcowe o średnicy 185mm . Rower posiada oryginalne od nowości opony oraz siodełko , ich stan świadczy o tym ze rower był używany bardzo mało .

Amortyzator przód ROCK SHOX TORA SL 302

Amortyzator tył X-FUSION RLA

Przerzutki SHIMANO DEORE LX

Manetki SHIMANO DEORE 3X9

Hamulce HYDRAULICZNE TARCZOWE AVID ELIXIR 1

Kierownica ALU SPECIALIZED

Mostek ALU SPECIALIZED

Siodło SPECIALIZED

Sztyca ALU SPECIALIZED

Kaseta SHIMANO DEORE

Korba ALU SHIMANO DEORE

Piasty ALU SHIMANO - SPECIALIZED

Rafki ALU SPECIALIZED

Opony SPECIALIZED

KONTAKT 690 091 764

Najlepszy silnik w rowerach elektrycznych

Artykuł z MocneRowery

Centralny silnik w rowerze

Mój ulubiony rodzaj silnika. Łączy on zalety przedniego i tylnego napędu, dając najwięcej korzyści. W połączeniu z baterią mocowaną w ramie zapewnia rozłożenie masy na środku roweru. Wybierając rower z silnikiem centralnym, nie masz żadnych ograniczeń. Przerzutka zintegrowana? Proszę bardzo! Napęd 1x11? Proszę bardzo! Piasta z dynamem? Ależ oczywiście! Silnik centralny w rowerze ma jeden dodatkowy i bardzo ważny atut. W połączeniu z tylną przerzutką umożliwia dostosowanie momentu obrotowego przekazywanego na tylne koło. Mówiąc bardziej po ludzku, dzięki niemu wyjedziesz nawet pod bardzo stromy podjazd, niedostępny dla innych typów napędu. Silniki centralne mają wysokie momenty obrotowe, co bezpośrednio wpływa na przyspieszenie.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.