Wpisując to samo hasło z nagłówka, znajdziesz ten sam emulator na Allegro za 39 zł :)))
Posiadasz niesprawny katalizator?
Pozbyłeś się katalizatora i zaświeciła się kontrolka silnika?
Zastosowałeś w swoim aucie katalizator sportowy o zmniejszonych oporach przepływu?
Diagnostyka wskazuje na błąd drugiej sondy lambda?
Zastosuj emulator !!!
Stosuje się go w samochodach z silnikami benzynowymi lub z gazem przy normach emisji spalin
EURO 3 oraz 4 , gdzie stosuje się dwie sondy lambda. Pierwsza z sond jest zaraz przy wyjściu spalin
z kolektora wydechowego, a druga jest za katalizatorem. Druga sonda za katalizatorem pełni funkcję
diagnostyczną w aucie. Jeżeli na podstawie jej danych sterownik (komputer/ECU) silnika zanotuje
jakieś nieprawidłowości , w zależności od marki auta, zapali zwaną popularnie kontrolkę
„check engine” lub nawet wywoła pracę silnika w trybie awaryjnym.
Układ kątowy jest zastosowany dlatego, aby wyeliminować zbyt krótką odległość sondy od układu
wydechowego tak właśnie się dzieje w układach prostych, gdzie ta odległość jest zbyt bliska i
emulator może nie spełniać swojego zadania, a także po to, by optymalnie wykorzystać ograniczoną
ilość miejsca w tunelu układu wydechowego ( w przypadku prostych emulatorów zwyczajnie brakuje miejsca na wkręcenie emulatora wraz z sondą).
JAKO JEDYNY POSIADA NAKRĘTKĘ KONTRUJĄCĄ, KTÓRA POZWALA NA USTAWIENIE
EMULATORA W ODPOWIEDNIEJ POZYCJI!!!
Posiadam także w swojej ofercie proste emulatory, ale z doświadczenia NIE POLECAM !
PROFESJONALNE WYKONANIE, A NIE JAKAŚ SPAWANA Z KAWAŁKÓW LUB WYTOCZONA
PRZEZ TOKARZA "SAMORÓBKA".
Montaż jest bardzo prosty. Wykręcamy sondę Lambda, w jej miejsce wkręcamy emulator,
do którego następnie wkręcamy sondę Lambda.
GWINT WEWNĘTRZNY/ZEWNĘTRZNY - M18X1,5
Gwint uniwersalny, pasujący do 99,9% aut!!!
Zamów emulator do swojego samochodu to najbardziej prosty i skuteczny sposób na pozbycie się problemu z usuniętym, bądź zamienionym katalizatorem o niższych (niż seryjnie) normach!!
Znakomicie sprawdza się też, gdy montujemy sportowy katalizator o zwiększonym przepływie do aut z Euro 3 lub 4, a nawet 5
Jeśli jesteś na etapie usuwania lub wymiany katalizatora nie zwlekaj, kup emulator sondy, oszczędzisz na kosztach usuwania błędów i diagnostyki!!!
Jeśli posiadasz jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości, zapytaj, chętnie udzielimy odpowiedzi:
info@ztr-tuning.pl
692202904
504605360