Witamy Państwa w Naszym Sklepie
z oryginalnymi akcesoriami i modelami PIKO
Polecamy Państwu Nowy Model Pociągu:
ELEKTRYCZNY ZESPÓŁ TRAKCYJNY
EN57-1022
w oznaczeniu Polskich Kolei Państwowych
PKP Przewozy Regionalne
- Model w wersji analogowej
- Numer katalogowy: 51456
- Producent: PIKO
- Seria: EXPERT
- Skala: H0, 1:87
- Koleje: PKP Przewozy Regionalne
- Epoka: VI (od 2007 roku)
- Zasilanie: prąd stały
- Stan: nowy, fabrycznie zapakowany, nieużywany, oryginalne opakowanie
- Rekomendowana kategoria wiekowa: 14 lat+
- Materiał wykonania: Metal, plastik
- Nowość roku 2023
.
ELEKTRYCZNY ZESPÓŁ TRAKCYJNY EN57-1022
- Długość Składu: 747 mm,
- Gniazdo dekodera: NEM 658, PluX22 (22-pin),
- Przydział: Zakład Przewozów Regionalnych Łódź,
- Naprawa rewizyjna: 31-03-2011, NEWAG S.A. Nowy Sącz,
- Tablica kierunkowa: Łowicz GŁ
- Minimalny promień skrętu na torach: 358 mm,
- Kinematyka krótkiego sprzęgu NEM: Tak,
Oświetlenie
- Oświetlenie czołowe: trzy światła LED białe z przodu i dwa czerwone światła z tyłu, zmienne z kierunkiem jazdy,
Charakterystyczne cechy oryginału zostały dokładnie odtworzone. Należą do nich wyposażenie dachu, filigranowe pantografy, realistycznie odwzorowane lampy, a także odwzorowane wnętrze. Lakier i druk są odpowiednie dla epoki.
Model w wersji analogowej, bez zainstalowanego dekodera jazdy i dźwięku.
Pierwowzór
Elektryczne zespoły trakcyjne serii EN57 były produkowane dla PKP w latach 1961-1993.
Kompletna jednostka składa się z dwóch wagonów rozrządczych (typ 5B) i wagonu silnikowego (6B).
Dzięki sprzęgowi Scharfenberga jest możliwe połączenie maksymalnie 3 jednostek do jazdy ukrotnionej.
Zespoły EN57 były produkowane we wrocławskich zakładach „Pafawag”, które w 1997 zostały przejęte przez Adtranz, a dziś należą do koncernu Bombardier.
Wygląd zewnętrzny zespołów charakteryzowały ryflowane ściany pudeł (do numeru 1113), od numeru 1114 ściany były gładkie. Ściana czołowa miała początkowo trzy szyby, od numeru 1900 zmieniono wygląd czół, które odtąd miały dwie duże szyby.
Na przestrzeni wielu lat eksploatacji jednostki wielokrotnie zmieniały malowanie. Prędkość maksymalna wynosiła 110 km/h. Wnętrze każdego członu podzielone jest na trzy przedziały, do których z przedsionków prowadzą jednoskrzydłowe, ręcznie otwierane drzwi. Przy pomocy środków unijnych zespoły EN57 zostały zmodernizowane, otrzymały nowe czoła z wyświetlaczami, nowoczesne siedzenia oraz w wielu przypadkach klimatyzację.
Powyższy opis pochodzi ze strony Producenta PIKO
GALERIA
Wykorzystane w opisie przedmiotu zdjęcia lokomotywy pochodzą ze strony producenta PIKO POLSKA