- Zasilanie: prąd stały
- Rekomendowana kategoria wiekowa: 14 lat+
- Materiał wykonania: Metal, plastik
- Nowość roku 2024
ELEKTRYCZNY ZESPÓŁ TRAKCYJNY EN57-947
- Długość Składu: 747 mm,
- Gniazdo dekodera: PluX22 (22-pin) - umożliwia łatwe podpięcie dekodera cyfrowego DCC,
- Przydział: Zakład Przewozów Regionalnych w Olsztynie,
- Nap.rev. ZUT "REMTRAK " Sp. zo.o. w Toruniu,
- Tablica kierunkowa: Tczew.
- Minimalny promień skrętu na torach: 358 mm
- Kinematyka krótkiego sprzęgu NEM: Tak,
- Silnik z kołem zamachowym,
- Napęd w środkowym członie na dwa wózki.
Oświetlenie
- Oświetlenie czołowe: trzy światła LED białe z przodu i dwa czerwone światła z tyłu, zmienne z kierunkiem jazdy,
- Oświetlenie wewnętrzne: zamontowane w każdym z trzech członów.
Model w wersji analogowej, bez zainstalowanego dekodera jazdy i dźwięku.
Wygląd zewnętrzny zespołów charakteryzowały ryflowane ściany pudeł (do numeru 1113), od numeru 1114 ściany były gładkie. Ściana czołowa miała początkowo trzy szyby, od numeru 1900 zmieniono wygląd czół, które odtąd miały dwie duże szyby.
Na przestrzeni wielu lat eksploatacji jednostki wielokrotnie zmieniały malowanie. Prędkość maksymalna wynosiła 110 km/h. Wnętrze każdego członu podzielone jest na trzy przedziały, do których z przedsionków prowadzą jednoskrzydłowe, ręcznie otwierane drzwi. Przy pomocy środków unijnych zespoły EN57 zostały zmodernizowane, otrzymały nowe czoła z wyświetlaczami, nowoczesne siedzenia oraz w wielu przypadkach klimatyzację.
Powyższy opis pochodzi ze strony Producenta PIKO
GALERIA
Wykorzystane w opisie przedmiotu zdjęcia lokomotywy pochodzą ze strony producenta PIKO POLSKA