Funkcja:
1. Przy niskiej prędkości i wysokim momencie obrotowym, dobra wydajność.
2. Komunikacja dwukierunkowa, możesz sprawdzić moc skutera za pomocą pilota.
3. Wiele zabezpieczeń, z funkcją alarmu niskiego napięcia, zabezpieczeniem podnapięciowym i awarią zasilania.
4. Rozwiązanie sinusoidalne sprawia, że jest bardziej stabilne niż ESC i nie jest łatwe do wypalenia.
5. Nadaje się do skuterów, monocykli, skuterów równowagi.
Specyfikacja:
Typ artykułu: zestaw kontrolera skutera
Materiał: elementy elektroniczne + ABS
Kolor: jak pokazano na zdjęciu!
Waga: Ok. 280g
Tryb jazdy: podwójny dysk systemowy
Metoda indukcyjna: do hali
Typ i wydajność kontrolera
Typy regulatorów Zakres napięcia roboczego Całkowita moc regulatora Kontrolowana ilość elektryczna
Bezprzewodowy podwójny napęd T2 napięcie DC 36V/24V 1300W 2
Kontroluj typ i wydajność silnika
Typ silnika Maksymalna moc silnika Prędkość silnika Nie można podłączyć silnika do hali
Bezszczotkowy silnik prądu stałego o mocy 650 W W ciągu 8000 obr./min nie można podłączyć
Moc maksymalna: 430W (36V)
Prędkość: 4200 obr/min
Maksymalna prędkość: 35 KM/H
Złącze zasilania: wtyk męski XT60
Ciężar nośny: ≤120 KG
Odległość na duże odległości: do 20 metrów
Ochrona: przepięcie, podnapięcie, przegrzanie, przeciągnięcie, CW/CCW, regulowana prędkość
Prąd: 12A
Napięcie: 36V, 10S
Pilot wbudowana bateria litowa
Pojemność pilota: 400 MAH
Całkowita długość pilota: Ok. 12 cm/4,7 cala
Długość pilota: Ok. 6 cm/2,4 cala
Rozmiar płytki drukowanej: Ok. 10,5x8cm/4,1x3,1 cala
Obszary zastosowania: skutery, monocykle, skutery równowagi
Uwaga: różne napięcie, napięcie alarmowe, napięcie ochronne są różne
Nadaje się do silnika piasty model samolotu silnik 5055 5065 6354 6364 6374 6384
Jak wybrać odpowiedni kontroler:
1. Potwierdź napięcie baterii
Bateria serii 6 to 25,2 V, bateria serii 7 to 29,4 V, bateria serii 10 to 36 V
2. Potwierdź typ silnika
Silnik zewnętrzny, łańcuch, napęd pasowy, użyj kontrolera pasa
Silnik piasty, koło zintegrowane z silnikiem, wybierz sterownik ze słowem „piasta”
3. Potwierdź pojedynczy napęd, podwójny napęd lub napęd na cztery koła
Sterownik napędza silnik to pojedynczy napęd
Jeden sterownik napędza dwa silniki to podwójny napęd
Jeden sterownik napędza cztery silniki to napęd na cztery koła
Tabu: Nie podłączaj kabli silnika równolegle, aby pojedynczy napęd mógł napędzać dwa silniki
Elektryczny system sterowania skuterem czterokołowym:
Przyjmując schemat sinusoidalny, wydajność jest bardziej stabilna niż ESC i nie jest łatwo wypalić
Opis dopasowania sygnału pomiędzy pilotem a sterownikiem głównym:
1. Podłącz sterownik główny do zasilania.
2. Włącz zasilanie, odczekaj dwie sekundy, a następnie naciśnij i przytrzymaj klawisz przez około 6 sekund, puść, gdy wskaźnik przełącznika zacznie migać.
3. Włącz przełącznik zdalnego sterowania i za pomocą małego śrubokrętu naciśnij przycisk w małym otworze w lewym dolnym rogu pilota.
4. Wyłącz pilota i włącz go na dwie sekundy. Poczekaj, aż lampka sygnalizacyjna pilota i lampka sygnalizacyjna przełącznika zaczną migać w tym samym czasie, co oznacza, że konfiguracja się powiodła.
O silniku do opisu połączenia przewodu hali:
Obecnie wersja normalna i standardowa sterownika muszą zapewniać konwencjonalne metody łączenia kolejności faz. Silnik bezszczotkowy jest sterowany przez 3 fazy i 6 sposobów. 3 dla stanów halla odpowiadają 3 przewodom silnika i 6 stanom wyjściowym. Istnieje 36 połączeń dla różnych kombinacji. , Wśród nich jest 6 rodzajów połączeń, które mogą sprawić, że silnik będzie działał normalnie, a 3 z tych 6 rodzajów połączeń to obroty do przodu, a pozostałe 3 to obroty wsteczne.
1. Najpierw pozwól, aby silnik obracał się normalnie, zwykle wtyczka for hall jest bezpośrednio podłączona, aby wyregulować linię silnika.
1. Przewód silnika niebieski do sterownika niebieski, przewód silnika zielony do sterownika zielony, przewód silnika żółty do sterownika żółty.
2. Niebieski przewód silnika jest niebieski dla sterownika, zielony przewód silnika jest żółty dla sterownika, a żółty przewód silnika jest zielony dla sterownika.
3. Żółty przewód silnika do żółtego sterownika, niebieski przewód silnika do zielonego sterownika, zielony przewód silnika do niebieskiego sterownika.
4. Zielony przewód silnika do zielonego sterownika, niebieski przewód silnika do żółtego sterownika, żółty przewód silnika do niebieskiego sterownika.
5. Niebieski przewód silnika do żółtego sterownika, żółty przewód silnika do zielonego sterownika, zielony przewód silnika do niebieskiego sterownika.
6. Żółty przewód silnika do niebieskiego sterownika, niebieski przewód silnika do zielonego sterownika, zielony przewód silnika do żółtego sterownika.
Generalnie kontroler jest umieszczony na górze, a silnik na dole
1.) Kolor a kolor
2.) niebieski na niebieski, pozostałe 2 kolory są odwrócone;
3.) Żółty na żółty, pozostałe 2 kolory są odwrócone;
4.) Zielony na zielony, pozostałe 2 kolory są odwrócone
5.) Od góry niebieski do dołu niebieski, pozostałe 2 kolory są odwrócone;
6.) Górny żółty do dolnego niebieskiego, pozostałe 2 kolory są odwrócone;
dla halla ma dodatni i ujemny, co wskazuje, że silnik ma kąt fazowy 60°, a jeśli nie ma dodatniego i ujemnego, jest to kąt fazowy 120°. Można go włożyć tak, jak jest (można użyć kleju błyskawicznego, aby go lekko naprawić), połączyć równolegle dodatnie i ujemne bieguny trzech hal i połączyć je cienkimi czerwonymi i czarnymi przewodami przewodu silnika. Spawaj (zwróć uwagę na izolację). Połącz przewody sygnałowe trzech hal Połącz odpowiednio z cienkimi żółtymi, zielonymi i niebieskimi przewodami przewodów silnika (zwróć uwagę na izolację).
2. Powyższa metoda połączenia może sprawić, że silnik będzie działał normalnie, niekoniecznie do przodu. Jeśli chcesz dostosować się do obrotu do przodu, możesz wyregulować fazę C linii silnika A w stosunku do fazy B dla linii Halla.
Lista pakietów:
1 x kontroler skutera
1 x pilot zdalnego sterowania
1 x kabel USB do transmisji danych
2 x akcesoria
1 x panel sterowania