Elektryczny klucz udarowy pneumatyczny westfalia
Produkt powystawowy, użyty kilkukrotnie w celach testowych. Widoczne delikatne zarysowania, zabrudzenia. Po podłączeniu do prądu klucz działa ale nie kręci nasadką. Sprzedaje jako uszkodzone.
Realny stan produktu przedstawiony na zdjęciach nr 4. Reszta to zdjęcia poglądowe.
Cena rynkowa 399 zł.
Przed złożeniem oferty koniecznie zapoznaj się z naszym regulaminem.
Składając ofertę akceptujesz nasz regulamin.
Przełącznik kołyskowy do szybkiego przełączania między obrotami w prawo i w lewo
Zawiera klucz nasadowy SW17, SW19, SW21, SW22
Maksymalny moment obrotowy elektrycznego klucza udarowego Westfalia wynosi 300 Nm . Aby zapobiec uszkodzeniu obręczy lub nakrętki koła, moment dokręcenia jest ograniczony do 100 Nm .
Dzięki długości kabla prawie dwóch metrów i wadze zaledwie 3,4 kilograma , ten elektryczny klucz udarowy jest bardzo elastyczny i łatwy w obsłudze. Dzięki Westfalia Electric Impact Wrench możesz bez problemu wymieniać opony.
Napięcie znamionowe: 230 V ~ 50 Hz
Moc znamionowa: 900 watów
Napęd: kwadratowy 12,7 mm / ½ ”
Maks. Moment obrotowy: obrót w lewo (zwolnienie) 300 Nm, obrót w prawo (dokręcenie): 100 Nm
Klasa ochrony: II
Stopień ochrony: IP20
Prędkość biegu jałowego: 2300 min-1
Wkłady gniazd: 17, 19, 21, 22
Waga: 3,35 kg
Długość kabla: 1,90 m
Poziom ciśnienia akustycznego LpA: 97 dB (A)
Poziom mocy akustycznej LwA: 108 dB (A)
Niepewność: 3 dB
Wibracje ręka-ramię: 11,90 m / s2
Niepewność: 1,5 m / s2
Klient przed odebraniem przesyłki powinien sprawdzić jej stan, a w razie stwierdzenia uszkodzeń zażądać spisania protokołu w obecności kuriera. Tylko prawidłowo sporządzony protokół szkodody jest podstawą dochodzenia roszczeń wobec firmy kurierskiej .
Kurier ma obowiązek sporządzenia protokołu szkodowego w ciągu 7 dni od daty dostarczenia przesyłki. Jeżeli protokół nie został sporządzony bezpośrednio przy odbiorze przesyłki, mogą pojawić się trudnośći z udowodnieniem, że przesyłka została uszkodzona w transporcie, a nie już później, po jej wypakowaniu. Podobnie jest w sytuacji, gdy sprawdzenia stanu przesyłki zaniechano z winy przewoźnika lub gdy ubytek lub uszkodzenie wynikło z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa przewoźnika.
M2