ELEKTRYCZNA HULAJNOGA CERLO nowy model 2021/22
STYLOWOŚĆ
NIEZAWODONOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO
Sprzęt wyposażono w bezszczotkowy silniki, który został wbudowany w tylne koło. Silnik jest bezobsługowy i nie generuje uciążliwego hałasu w trakcie jazdy oraz pozwala na rozwinięcie prędkości do 13 km/h. Jest to wystarczająca prędkość aby szybko i sprawnie poruszać się po mieście czy parku.
Biorąc pod uwagę fakt, że najczęstszymi użytkownikami hulajnogi są dzieci, to takie ograniczenie prędkości pozwala bezpieczniej użytkować sprzęt, w stosunku do modeli rozwijających wyższe prędkości.
Stosunkowo niska waga pozwala użytkować hulajnogę w sposób tradycyjny, bez używania silnika
FUNKCJONALNOŚĆ
Niewielki wymiary oraz waga sprawiają, że w kilka sekund jesteśmy w stanie złożyć hulajnogę i umieścić ją w bagażniku każdego samochodu.
Hulajnoga ma aluminiową, stabilną konstrukcję oraz szeroki podest, który umożliwia komfortowe ułożenie obydwu stóp.
Niewielkie rozmiary po złożeniu stanowią ułatwienie także w trakcie przechowywania hulajnogi, szczególnie jeśli mamy małe mieszkanie i nie dysponujemy garażem.
KOMFORT I WYGODA
Komfortowe i bezpieczne poruszanie się po różnych nawierzchniach zapewniają dwa niezależne amortyzatory.
- Przedni - zamontowany pionowo, dba o wygodę naszych rąk i sprawia że nie są one zmęczone przy dłuższym użytkowaniu.
- Tylny - zamontowany poziomo w zawieszeniu koła napędowego zwiększa komfort jazdy na nierównej nawierzchni i poprawia przyczepność.
Amortyzatory absorbując niechciane drgania, wydłużają czas eksploatacji pojazdu
Hulajnoga została wyposażona w trzystopniową regulację wysokości położenia kierownicy:
- dla wzrostu użytkownika ok 180cm
- dla wzrostu użytkownika ok 160cm
- dla wzrostu użytkownika ok 130cm
BEZPIECZEŃSTWO
Przednie koło wyposażono w trwałą oponę z tworzywa sztucznego o wysokiej wytrzymałości (PU) dla zapewnienia bezpieczeństwa jazdy i bezawaryjności.
Tylne koło napędowe wyposażono w gumową oponę z bieżnikiem zwiększającą przyczepność hulajnogi w niepogodę oraz na zakrętach.
Wysoko wydajny hamulec nożny w razie niebezpieczeństwa pozwoli w krótkim czasie zatrzymać pojazd.
Ponadto sprzęt posiada światło odblaskowe zamontowane na hamulcu nożnym zwiększając bezpieczeństwo użytkownika oraz wygodną, fabrycznie zamontowaną nóżkę.
ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ
Nasza hulajnoga została wyposażona w wydajną baterię o pojemności 2600 mAh, co pozwala na pokonanie dystansu do 10 km w zależności od nachylenia i wagi użytkownika.
Całkowity czas ładowania akumulatora wynosi ok 2,5 godziny.
WSZYSTKO JEST TAKIE PROSTE
Hulajnoga przechodzi w tryb elektryczny po uzyskaniu prędkości 5km/h, wtedy automatycznie włącza się silnik elektryczny, który będzie utrzymywał daną prędkość. Faza przejścia na napęd elektryczny odbywa więc w sposób wyjątkowo płynny i niezauważalna, a moment uruchomienia silnika sygnalizowany jest sygnałem dźwiękowym. Aby przyśpieszyć ponownie odpychamy się nogą, a silnik będzie utrzymywał wyższą prędkość niż dotychczas. Jeśli chcemy zatrzymać hulajnogę, wciskamy hamulec nożny do momentu unieruchomienia urządzenia.
INTELIGENTNY NAPĘD
Do prędkości 5 km/h nasz ekomobil może pełnić rolę klasycznej hulajnogi napędzanej odbiciami nogi. Po przekroczeniu tej prędkości (ok. 5 km/h) automatycznie włącza się silnik elektryczny.
Bezszczotkowy, wysokowydajny silnik jest zapleciony w tylnym kole. Poza zyskiem mocy, takie rozwiązanie chroni nas przed częstymi i uciążliwymi wymianami paska napędowego, którego tu po prostu nie ma. Faza przejścia na napęd elektryczny odbywa w sposób kontrolowany przez układ sterowania, dzięki czemu jest płynna i praktycznie niezauważalna. Podczas włączenia silnika nie występują żadne szarpnięcia ani przyhamowania. Po prostu od pewnego momentu jazda nie wymaga już odpychania się nogą. Moment przejścia na napęd elektryczny jest sygnalizowany sygnałem dźwiękowym.
Płynność zmiany napędu jest perfekcyjna, dlatego sygnalizacja włączenia silnika ma dość istotne znaczenie dla osoby kierującej hulajnogą. W naszej hulajnodze nie znajdziemy żadnych zbędnych, rozpraszających uwagę urządzeń sterujących typu: manetka przyspieszenia, przełącznik trybu jazdy, dźwignia zmiany biegów itp. Wszystko jest o wiele prostsze w obsłudze. Kiedy jedziemy już z włączonym silnikiem, żeby przyspieszyć odpychamy się jeszcze raz nogą, żeby przyspieszyć bardziej odpychamy się jeszcze raz itd. Jeśli chcemy zwolnić lub zatrzymać się, uruchamiamy hamulec nożny naciskając stopą tylny błotnik.
ŁATWY W TRANSPORCIE
Dzięki niedużym rozmiarom i możliwości złożenie można ją łatwo przetransportować
DANE TECHNICZNE:
Wymiary (złożona) - 860 x 320 x 135 mm
Rama - stop aluminium
Rozmiar kół - 8 cali
Moc max. silnika - 250 W
Moc znamionowa silnika - 150 W
Prędkość max. - 13 km/h
Max. nachylenie (zdolność wspinania) - 5°
Stopień ochrony - IP54
Pojemność baterii - 2600 mAh (22V)
Zasilacz (w zestawie) - 25,2 V, 1 A
Czas ładowania - ok. 2,5 h
Max. obciążenie - 80 kg