Witamy na naszych aukcjach!
Życzymy udanych zakupów :)
Dlaczego warto nam zaufać?
➡️ Zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców.
➡️ Kupując u nas jesteś objęty Programem Ochrony Kupujących, co daje Ci gwarancję bezpiecznych i pewnych zakupów.
➡️ Sprzedajemy na zasadach fair - play.
➡️ Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Elektroniczne Zwierzątko Tamagotchi Zielone
Elektroniczne Zwierzątko Tamagotchi z Kokardką Zielone
Zwierzątka na breloku to znakomity pomysł na prezent dla każdego dziecka! Dzięki odpinanemu brelokowi oraz niewielkim rozmiarom Twoje dziecko zabierze swojego przyjaciela ze sobą gdzie tylko zechce! Urządzenie wyposażone w wiele funkcji pozwalających na hodowlę i opiekę nad jednym ze 168 zwierzaków! Wybierz imię dla swojego pupila i opiekuj się nim karmiąc, i bawiąc się, a kiedy zachoruje zadbaj o jego zdrowie. Nie wolno zaniedbać zwierzątka, ale nie można również być nadopiekuńczym, ponieważ zwierzątko może zachorować. Dzieci mogą obserwować jak ich pupil rośnie. Celem gry jest nauka systematyczności oraz odpowiedzialności. Zawrzyj interaktywną przyjaźń ze swoim zwierzakiem i zabieraj go wszędzie. Zabawka uczy odpowiedzialności. Zabawka może służyć jako breloczek, dzięki łańcuszkowi.
(Kolor kokardki i szalika może się różnić od prezentowanych na zdjęciach)
Zabawka zapakowana w kolorowy blister.
Wymaga baterii: 2 x 1.5 V (w zestawie)
Wymiary zabawki:
ok. 6 cm x 5 cm x 2 cm
Wymiary opakowania:
ok. 17 cm x 9,5 cm x 2,5 cm
- Długość towaru w centymetrach: 12
- Wysokość towaru w centymetrach: 20
- Szerokość towaru w centymetrach: 5
- Waga gabarytowa w gramach: 200
- Kod producenta: 1818711193336
___________________________________________
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Nie posiadamy punktów stacjonarnych. Istnieje jednak możliwość odbioru osobistego na terenie Torunia, po opłaceniu zamówienia i ustaleniu daty odbioru za pośrednictwem formularza kontaktowego na Allegro.
Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi kosztu zwrotu?
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Nie może on jednak nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Dopuszczamy zwrot towaru z uszkodzonym opakowaniem, jednak kwota zwrotu zostanie w takim przypadku pomniejszona o 30%. Jeżeli kupujesz z opcją SMART! I zgłosisz zwrot za pomocą Allegro, wtedy przysługuje Ci darmowy zwrot wg instrukcji przesłanej od Allegro. W przypadku zwrotów poza SMART! koszt ponosi kupujący.
Co, jeżeli otrzymam produkt wadliwy, uszkodzony, lub niezgodny z opisem?
Oczywiście w takich przypadkach przysługuje prawo do reklamacji. Należy taką sytuację zgłosić za pośrednictwem Allegro, opisać możliwie najdokładniej problem i załączyć (w zależności od przypadku) zdjęcie. Sprawy załatwiamy niezwłocznie i do każdego zgłoszenia podchodzimy z należytą starannością. Zawsze znajdujemy rozwiązanie :) Szczegółowe informacje dot. gwarancji i reklamacji opisane są w zakładkach: Gwarancja oraz Reklamacja.
Czy mogę wymienić towar na inny?
Jest taka możliwość - oczywiście to kwestia dostępności towaru i kosztu.
Co jeżeli nie odbiorę przesyłki na czas?
Przesyłka wróci do nas - możemy wysłać ją ponownie, jednak należy pamiętać, że koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego.
Nie widzę przesyłki w aplikacji Inpost - jak mam odebrać paczkę?
Niestety nie odpowiadamy za błędy w aplikacji przewoźnika, które czasami mają miejsce. Aby uniknąć podobnych sytuacji wysyłamy automatyczne SMSy do klienta z numerem śledzenia paczki. Dodajemy także numery listów przewozowych w panelu zamówienia Allegro. Nawet, gdy paczka nie jest widoczna w aplikacji przewoźnika, klient może uzyskać jej numer lub kod odbioru w panelu zamówienia Allegro. Jeżeli zamówiłeś coś na Allegro i niepokoi Cię brak informacji w aplikacji - zawsze sprawdzaj na Allegro, co dzieje się z paczką. Służymy wszelką pomocą :)