Simba - Elektroniczna gra w okręty ze światłem
Opis: Celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala.
Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry. Statki nie mogą się bezpośrednio stykać. Ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi, np. C3. Rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody. Lampki zapalają się kolejno. Gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną. W przypadku trafienia lampki migają na zmianę. Gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednie pole, np. C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku trafienia lub białej w przypadku wody. Rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać.
Nr katalogowy: 606104435
Marka (Zabawki): Brak
Rodzaj (zabawki::gry): Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 2
Wersja językowa (zabawki::gry/karciane): Polska
Wymagania wiekowe: 5
Płeć (zabawki):
-Chłopcy
-Dziewczynki
Produkt na baterie: Tak
Baterie w zestawie: Tak
Zasilanie (lista): Baterie/akumulatory AA
Akcesoria w zestawie:
Pozostałe parametry: