Ecumaster Moduł CAN-Bus
Moduł komunikacji CAN-Bus podłączany do portu rozszerzeń komputera ECUMASTER EMU.
Lista protokołów CAN obsługiwanych przez EMU to; m.in BMW, Citroen, VW, Ford czy Lotus (oraz wiele innych). Dodatkowo istnieje możliwość pracy z Dashboardami wykorzystującymi protokół Motec M800 czy Haltech E8 E11v2 Przykładowe zastosowania:
-Zegary BMW E46 sterowane CAN-Busem przez EMU. Zegary te są sterowane CAN oraz sygnałami analogowymi i cyfrowymi (hybrydowe rozwiązanie). Za pomocą CAM można sterować prędkościomierzem, temperaturą wody, Check Engine Light, MEL Light, Water Too Hot Light. Szybkość CAN w E46 to 500kb/s.
2270KM i 2200Nm - taką mocą szczyci się nasz demo car Tsunami bimoto Calibra, najszybsze auto dwusilnikowe na świecie! Auto stworzone pod wyścigi na 1/4mili na częściach FMIC przyspiesza od 0-300km/h poniżej 10 sekund i przez kilka sezonów klasyfikowało się na najwyższych stopniach podium. Te fakty potwierdzają najwyższą jakość i trwałość naszych części.
Naszych części używa ścisła czołówka polskiego i europejskiego driftu: Paweł Trela (Opel GT 870KM), Bartosz Ostałowski (Nissan 200sx 1000KM), Adam Zalewski (BMW e30 900KM), Karolina Pilarczyk (Nissan 200sx 750KM), Piotr Kozłowski (BMW e30 600KM), Grzegorz Hypki (BMW e30 650KM), Paweł Korpuliński (BMW e82 800KM), Wojciech Goździewicz (BMW e36 700KM), Maciej Jarkiewicz (Toyota Supra 750KM) i wielu innych!
Dzięki naszym podzespołom wielu zawodników zdobyło tytuły mistrzowskie w najważniejszych ligach zarówno w Polsce (Drift Open, PFD, Drift Masters Grand Prix), jak i na świecie (King of Europe, Formula Drift, Drift Masters European Championship).