ECDL Advanced na skróty. Edycja 2015 PWN
Alicja ¯arowska-Mazur, Waldemar Węglarz
- Oprawa: broszurowa
- Ilość stron: 568
- Rozmiar: 16.5x23.5 cm
- ISBN: 9788301184131
- Rok wydania: 2015
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Stan: jak nowa
Certyfikat ECDL Advanced (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych. Poziom zaawansowany) to cztery egzaminy praktyczne z zakresu: przetwarzania tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, użytkowania baz danych oraz grafiki menedżerska i prezentacyjna. Certyfikat ECDL Advanced potwierdza zdobycie umiejętności obsługi programów użytkowych zgodnie z międzynarodowym systemem szkoleń. W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty. Każdy z egzaminów zdawany jest niezależnie od innego, nie jest też wymagane posiadanie jakichkolwiek certyfikatów ECDL. Po zdaniu każdego egzaminu może być wydany oddzielny Certyfikat ECDL Profile z określonego modułu. Egzaminy te są stworzone z myślą o zaawansowanych użytkownikach aplikacji biurowych oraz informatykach, w szczególności pracujących w grupach wsparcia (help deskach), którzy pomagają użytkownikom rozwiązywać problemy z eksploatacją oprogramowania biurowego. Książka wychodzi naprzeciw wymogom certyfikatu ECDL Advanced, Syllabus v. 2.0. Oparta jest na praktycznych przykładach. Treści zawarte w książce są instruktażem i opisem zadań praktycznych wykonywanych w aplikacjach pakietu Microsoft Office 2013. Książka w prosty sposób przedstawia najważniejsze zagadnienia zgodne z wymogami do certyfikatu ECDL Advanced. Książka jest objęta patronatem ECDL.
Stan książki
Poniżej opis stanu książki ↓
JAK NOWA
- Niezauważalne lub znikome ślady używania, które mogą obejmować nieuniknione następstwa użytkowania książki (mogące pojawić się m.in. w procesie przechowywania),
- delikatne zagięcie pojedynczej kartki,
- ledwie dostrzegalne zabrudzenie okładki lub pojedynczych stron.
Żadna z wyżej wymienionych wad o charakterze wizualnym lub mechanicznym nie wpływa na kompletną zawartość książki oraz możliwość odczytania jej pełnego tekstu.