📨 W ciągu 10 minut ten Ebook będzie dostępny na Twoim koncie Allegro po dokonaniu zakupu.
Ebook: Komunikacja marketingowa w środowisku omnikanałowym
Autor: Beata Gotwald
Format pliku: pdf
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382201475
Rok wydania: 2020
Język: Polski
Opis:
Publikacja dotyczy komunikacji marketingowej w środowisku omnikanałowym, szczególnie w odniesieniu do rynku centrów nauki. Model ścieżek zakupowych konsumentów został dostosowany do swoistości centrów nauki oraz rozbudowany na podstawie wyników badań empirycznych przeprowadzonych na próbie ponad ośmiu tysięcy respondentów.
W celu uchwycenia pełnego obrazu środowiska omnikanałowego wykorzystano autorski model Omnikanałowej Komunikacji Marketingowej (OKM) oraz odzwierciedlono opisane w nim mechanizmy we wspomnianym modelu ścieżek zakupowych konsumentów.
Przedmiotem analiz uczyniono zachowania konsumentów w zakresie spędzania wolnego czasu, korzystania z narzędzi komunikacji marketingowej oraz percepcji centrów nauki jako instytucji kulturalno-edukacyjnych.
Książka może zainteresować nie tylko badaczy komunikacji marketingowej, zachowań konsumentów i rynku instytucji kultury, lecz także menedżerów centrów nauki.
---
Ważne informacje o produkcie:
Produkt dostępny w wersji cyfrowej. Plik pobierzesz na swoim koncie Allegro w zakładce ‘’Moja półka’’.
Jeśli kupujesz Ebook na tej aukcji, musisz posiadać konto w Allegro. W przypadku audiobooka, uzyskasz plik mp3, który możesz odtworzyć np. na komputerze lub smartfonie. Dla e-booka, pobrane pliki cyfrowe w zależności od formatu przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze. Informacja o formacie Ebook zamieszczona jest w opisie aukcji.
Aby pobrać Ebook zaloguj się do serwisu Allegro, otwórz zakładki w następującej kolejności: Zakupy, Moje zakupy, E-booki, Moja półka.
Ebook będzie dostępny w przeciągu 15 minut.
Twój Ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego.