Oferuję do sprzedaży praktycznie nowy rower HEAD POWERS po konwersji na e-bike.
Rower przejechał ok 1000km [aktualnie go testuję i przebieg wzrasta].
Rower jest w konfiguracji fabrycznej [masa 13,7kg, rama aluminium 6061, widelec Suntour-Radion 650B z blokadą skoku, przerzutki Sram-GX (przód 38-24, tył kaseta Shimano HG50 11-36), manetki Sram-GX 2x10, opony Schwalbe Nobby Nic 27,5”x3”, tylne koło na wzmocnionej obręczy z grubszymi szprychami, hamulce Tektro-Gemini hydrauliczne tarczowe (powiększone o 20mm: przód 200mm, tył 180mm), kierownica Head 720mm, mostek Head 90/110mm, siodełko Head; cena zakupu ok 4.500zł].
Konwersja:
- silnik Nine Continent RH2809 D 7x9 [masa 6,4kg, 48V, moc nominalna 1200W, maksymalna moc chwilowa 3000W, maksymalny moment obrotowy 90Nm, czujniki Halla],
- kontroler sinus [48V, 22A, prąd maksymalny 45A],
- wyświetlacz KT LCD3 [programowany, 5 stopni wspomagania (prędkość/moment obrotowy), tempomat, asystent prowadzenia roweru, włącznik oświetlenia, wskaźnik mocy, napięcia, pojemności akumulatora, temperatury otoczenia, prędkości chwilowej, średniej, maksymalnej, dystansu/czasu dziennego i całkowitego, odzysk energii podczas hamowania, ustawiana blokada maksymalnej prędkości],
- akumulator 25Ah [masa 6,5kg, 48V, prąd ładowania 2/5A, odcięcie napięcia ładowania 54,6V, prąd rozładowania 30A, maksymalny prąd chwilowy 100A, odcięcie napięcia rozładowania 36,4V (można je zaprogramować przy pomocy wyświetlacza KT), 1000 cykli ładowania],
- czujnik PAS – zamontowany po przeciwnej stronie niż tarcze, dzięki czemu jest bardziej odporny na uszkodzenie,
- manetka kciukowa,
- wyłącznik silnika przy klamce hamulca,
- masa po konwersji ok 28kg.
Do konwersji użyłem silnik z największym momentem obrotowym jaki udało mi się znaleźć – rower jest przeznaczony na „bezdroża” i do jazdy „pod górkę” wynika to z konfiguracji fabrycznej: szerokie 3” opony – „pół” fatbike i przełożenia w przerzutkach; nie osiąga oszałamiającej prędkości maksymalnej – bez pedałowania jest to ok 35km/h, z pedałowaniem nieco więcej, ale przy obecnych przełożeniach nie da się dużo szybciej kręcić korbą J.
Sprawdzony zasięg to ok 115km bez pedałowania, test: jazda na tempomacie z prędkością 25(+/-2)km/h po względnie płaskiej asfaltowej drodze, po pętli 25km aby ograniczyć wpływ wiatru na pomiar, oczywiście częste przyspieszanie i hamowanie zwiększy zużycie energii i zmniejsza zasięg; pomiary potwierdzają nieco wyższą niż nominalna pojemność akumulatora – 1200Wh.
Akumulator i kontroler są zabudowane w skrzynkach z poliwęglanu w kolorze białym [lepiej odbijają światło słoneczne i mniej się nagrzewają], dodatkowo kontroler jest wentylowany. Skrzynka na akumulator jest otwierana i akumulator można łatwo wyjąć i ładować w dogodnym miejscu.
W zestawie: ładowarka do akumulatora [2A], multimetr [mierzący napięcie, natężenie, moc i energię], bagażnik, tylny błotnik z poliwęglanu oklejony folią „karbon”.
MOŻLIWOŚC ZAKUPU ROWERU BEZ AKUMULATORA [nowy właściciel może zamówić akumulator z jeszcze większą pojemnością J] – CENA NIŻSZA O 2.000ZŁ.
Rower po wykonanym przeglądzie.
Chętnie odpowiem na pytania, mój numer telefonu: 531 269 24jeden