E-gatunki
POLTEXT
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. \"Nowe nowe media\" odróżnia od zwykłych \"nowych mediów\" ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro każdy to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Tymczasem myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie zarządzać fanpage\'ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów. Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi, bo Facebook i Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili.
Kontakt:
- InterMedia Kamil Dudziński
- ul.Inowrocławska 7/22
- 53-653 Wrocław
tel. 698 272 682
(tylko wysyłka)
email: sklep@takmi.pl
nr konta: 58 1050 1575 1000 0091 4720 8699