Wystawiam na sprzedaż swoje profesjonalne przygotowane auto do driftu, którym startowałem przez ostatnie 3 sezony.
Dzik od momentu zakupu został kilkukrotnie rozebrany i złożony od nowa oraz przebudowany wedle moich potrzeb, aby był możliwie najszybszy i najbardziej konkurencyjny w Polskich i Europejskich ligach.
Wywalczyłem tym autem nie jedno pudło oraz Wica-Mistrza Drift Open w 2017 roku.
Poniżej dokładna specyfikacja Dzika:
BMW E30 4,4L V8 Bi-Turbo
Silnik + osprzęt:
BMW 4.4 V8 (M62b44) Bi-Turbo - zalane olejem Rowe Motor Oil - olej wymieniany co każde zawody.
Silnik wystrojony na bezpieczniej mapie przez Turbo Lamika na 440 Km / 660 Nm na przełożeniu dyferencjału 3,07
2x Turbosprężarka K04 z Audi S3 - Hybryda
Irydowe świece zapłonowe
Intrercooler - Fmic
Sylinkony - Fmic
Skrzynia biegów 2,5 tds + nowe sprzęgło spiekowe wsadzone przed Drift Masters w Toruniu (15.08)
Wszystkie przewody paliwowe oraz olejowe w oplocie skręcane na nyple AN
Dodatkowa chłodnica paliwa FMIC + wentylator Spal
Bezpieczny zbiornik paliwa
Zewnętrzna pompa paliwa OBP Motorsport
Nowy Akumulator - Bosch
Nadwozie:
BMW M3 Wide body by Mikinka Projekt
Dokładki Time Attack Customs
Szyby z Poliwęglanu
Bashbar przód i tył
Podwozie:
Wszystkie przewody hamulcowe w oplocie
Skręt - Przerobiony Coel Motorsport
Wzmocniona belka przedniego zawieszenia by swagier customs
Wzmocniona belka tylnego zawieszenia by swagier customs + fasolki do ustwiania geometrii
Wzmocnione wahacze tylne
Osobne zaciski do hamulca ręcznego założone na adapterze by swagier customs
Dyfer Duża Głowa e34 - Przełożenie 3,15
Dekiel Dyfra by PMC Motorsport - wyspawane dodatkowe mocowania w celu zmniejszenia zakresu pracy dyfra
Półosie Bmw e34 + adapter swagier customs
Pancerny wał od 2,5 tds
Dodatkowa podpora wału
Amortyzatory - ISC Suspension wersja Drift
Felgi przód - BMW m5 styling 21 Kute - 17 cali
2x nowe opony przód Federal RSR 595 (15.08)
Dystanse tył
Wnętrze:
Kierownica - RRS
Short shifter - IRP v3
Customowa deska rozdzielcza
Customowy hydrauliczny ręczny
Zegary auto-gauge
Kubełkowy fotel kierowcy - Mirco RS2 Limited Edition (25.04)
Kubełkowy fotel pasażera - Mirco XL
4 pkt pasy bezpieczeństwa
Klatka bezpieczeństwa według załącznika J
Fire wall
Chłodnica wody w bagażniku + dodatkowa pompa wody
System Gaśniczy
Główny wyłącznik prądu
Auto zbudowane pod regulamin każdej ligi europejskiej
Wyważone na wagach sportowych - rozkład masy 50/50
Masa auta - 1220 kg
Do auta dołączam prawie dosłownie całe auto w częściach zapasowych. (wahacze przednie oraz tylnie, belka przód + tył, półosie x10, 3x dyfer (różne przełożenia), wał, podpora wału, łączniki elastyczne skrzyni, wiatraki chłodnicy, przewody, pompa wspomagania x2,maglownica, świecie, cewki, całe body z laminatu i dużo dużo więcej) oraz 6x Felg 17 cali z nowymi oponami do upalania.
Dodatkowo posiadam wypis wsadzonych i wymienionych części oraz eksploatacji z 3 lat mojego użytkowania, do wglądu przy oględzinach.
Auto gotowe do jazdy. Cena 85k.
Sprzedaję, ponieważ planuję budowę/zakup nowego auta ,które będzie konkurencyjne z topowymi autami ligii Drift Masters.
Poważnie zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny pod nr 514-164-654