Dlaczego warto nam zaufać?
➡️ Zaopatrujemy się tylko u sprawdzonych dostawców.
➡️ Kupując u nas jesteś objęty Programem Ochrony Kupujących, co daje Ci gwarancję bezpiecznych i pewnych zakupów.
➡️ Sprzedajemy na zasadach fair - play. Z nami masz aż 30 dni na zwrot!
➡️ Jesteśmy otwarci na sugestie klientów.
Dziecięcy Zestaw do Koszykówki Gra na Punkty
Dziecięcy Zestaw do Koszykówki Gra na Punkty
Koszykówka od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych sportów zespołowych. Młody sportowiec od dziś będzie mógł ćwiczyć i rywalizować z kolegami o miejsce na podium. Dzięki zestawowi do gry w koszykówkę zapewnisz swojemu dziecku super zabawę. Aktywność niesie ze sobą wiele plusów. Rozwinie koordynację ruchową, wzmocni kondycję i nauczy współpracy w grach zespołowych. Ruch to zdrowie!
Komplet daje możliwość ćwiczenie rzutów wolnych, wsadów, ale też w zestawie oprócz podstawowego sprzętu znajduje się dodatkowe ramie z zawieszkami z liczbami. Wraz z kolegami można urządzić turniej na punkty! Rzucać w odpowiednie liczby, im większa liczba tym większy stopień trudności. Jeśli twoje dziecko chce ćwiczyć celność, to tu na pewno rozwinie tą umiejętność.
Zestaw do gry w koszykówkę zawiera:
- podstawa
- tablicę,
- obręcz z siatką,
- piłkę do gry,
- pompkę do piłki.
- ramię z liczbami
Wymiary zabawki:
- wysokość całości: od 99 cm do 125 cm
- szerokość tablicy: 40 cm,
- szerokość podstawy: 36,5 cm.
- szerokość dodatkowego ramienia: 74,5 cm , wysokość 37 cm
Wymiary opakowania:
44 cm x 19 cm x 56 cm
Prezentowany produkt jest zestawem do gry w koszykówkę w domu oraz na zewnątrz. Podstawę można wypełnić wodą lub piaskiem, aby zwiększyć wagę i zapewnić stabilność stojaka. Zabawka posiada certyfikat bezpieczeństwa CE, zapakowana jest w kartonowe pudełko. Zestaw do gry w koszykówkę przeznaczony jest dla wszystkich, poczynając od dzieci powyżej 3. roku życia.
- Długość towaru w centymetrach: 25
- Wysokość towaru w centymetrach: 50
- Szerokość towaru w centymetrach: 60
- Waga gabarytowa w gramach: 12500
- Kod producenta: 5908275998938
___________________________________________
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
Nie posiadamy punktów stacjonarnych. Istnieje jednak możliwość odbioru osobistego na terenie Torunia, po opłaceniu zamówienia i ustaleniu daty odbioru za pośrednictwem formularza kontaktowego na Allegro.
Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi kosztu zwrotu?
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od daty jego zakupu. Nie może on jednak nosić śladów użytkowania i musi być oryginalnie zapakowany. Dopuszczamy zwrot towaru z uszkodzonym opakowaniem, jednak kwota zwrotu zostanie w takim przypadku pomniejszona o 30%. Jeżeli kupujesz z opcją SMART! I zgłosisz zwrot za pomocą Allegro, wtedy przysługuje Ci darmowy zwrot wg instrukcji przesłanej od Allegro. W przypadku zwrotów poza SMART! koszt ponosi kupujący.
Co, jeżeli otrzymam produkt wadliwy, uszkodzony, lub niezgodny z opisem?
Oczywiście w takich przypadkach przysługuje prawo do reklamacji. Należy taką sytuację zgłosić za pośrednictwem Allegro, opisać możliwie najdokładniej problem i załączyć (w zależności od przypadku) zdjęcie. Sprawy załatwiamy niezwłocznie i do każdego zgłoszenia podchodzimy z należytą starannością. Zawsze znajdujemy rozwiązanie :) Szczegółowe informacje dot. gwarancji i reklamacji opisane są w zakładkach: Gwarancja oraz Reklamacja.
Czy mogę wymienić towar na inny?
Jest taka możliwość - oczywiście to kwestia dostępności towaru i kosztu.
Co jeżeli nie odbiorę przesyłki na czas?
Przesyłka wróci do nas - możemy wysłać ją ponownie, jednak należy pamiętać, że koszt ponownej wysyłki leży po stronie kupującego.
Nie widzę przesyłki w aplikacji Inpost - jak mam odebrać paczkę?
Niestety nie odpowiadamy za błędy w aplikacji przewoźnika, które czasami mają miejsce. Aby uniknąć podobnych sytuacji wysyłamy automatyczne SMSy do klienta z numerem śledzenia paczki. Dodajemy także numery listów przewozowych w panelu zamówienia Allegro. Nawet, gdy paczka nie jest widoczna w aplikacji przewoźnika, klient może uzyskać jej numer lub kod odbioru w panelu zamówienia Allegro. Jeżeli zamówiłeś coś na Allegro i niepokoi Cię brak informacji w aplikacji - zawsze sprawdzaj na Allegro, co dzieje się z paczką. Służymy wszelką pomocą :)
Nie otrzymałem dowodu zakupu w paczce, czy mogę zwrócić towar lub go reklamować?
Dowodem zakupu jest opłacone z góry lub za pobraniem zamówienie Allegro - wszystkie zamówienia są indeksowane i dzięki temu klient nie musi martwić się o zachowywanie dowodów zakupu. Do reklamacji czy zwrotu wystarczy zgłoszenie za pośrednictwem Allegro. Dbamy o środowisko i nie drukujemy niepotrzebnej makulatury. Wystawiamy faktury VAT dla firm oraz faktury imienne dla klientów indywidualnych, które wysyłamy w wersji elektronicznej.