Ile mogła przeżyć MOTORYNKA rocznik '88?
Zapewne więcej niż jesteśmy w stanie sobie wyobrazić
Mamy w posiadaniu legendarną MOTORYNKĘ PONY M2 rocznik 1988 z papierami oraz PODPISEM JURKA OWSIAKA!
Prawie każdy z nas ma jakieś wspomnienia związane z właśnie tym demonem prędkości. Pierwszy kontakt ze światem motoryzacji, pierwsze wspomnienia z awarii, zapachu smaru i mieszanki.
Nie da się przejść koło niej obojętnie! Mało jaki pojazd budzi takie emocje. Jest genialnie abstrakcyjna i wiele potrafi!
Oto ona.
NASZA POLSKA MOTORYNKA!
Jako ZŁOMBOL od 3 lat gramy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy i co roku, zachęcamy wszystkich do udziału w naszej wyjątkowej licytacji!
Jubileuszowy 31. Finał WOŚP zagra pod hasłem:
„Żyj zdrowo w zdrowym świecie”. Chcemy wygrać z sepsą - zagramy dla wszystkich, małych i dużych.
Przeszła totalny remont od podstaw, wykonany przez jednego z większych speców w tej dziedzinie*!
Kilka faktów dla technicznie wkręconych:
- Jedyny właściwy silnik 023 ze skrzynią z 2 biegami, silnik po kapitalnym remoncie, nowy wzmacniany wał z korbowodem Duells łożyska na wale C3, łożyska skrzyni biegów nowe, sprzęgło Duells.
- Cylinder 60ccm. Cylinder posiada 8 kanałów (60/4/3) Tłok Meteor.
- Gaźnik Dellorto sha16/16. Zapłon elektroniczny 12V z firmy Turbo Zabytki.
- Cała Motorynka została rozebrana do ostatniej śrubki, wypiaskowana i pomalowana proszkowo. Kolor Ral 5015. Na baku motorynki widnieje podpis Jurka Owsiaka oraz hologram WOŚP ( po podpisaniu została naniesiona folia ochronna).
- Została zrobiona nowa instalacja elektryczna, lampa przód żarówka H4 35W co daje bardzo mocne światła i dobre doświetlenie drogi przy nocnych przelotach na VMax.
- Hamulce brzytwa, wręcz brutalne. Niejedna ceramika tak nie kotwiczy.
- Przednie amortyzatory mają nowe lagi i nowe tulejki.
- Tylny wahacz nowe tulejki.
- Odnowione Felgi.
- Wymienione łożyska kół.
- Nowe linki.
- W siodełku została założona nowa gąbka.
- Nowe opony i dętki.
Motorynka na szczęście nie jest w 100% na oryginalnych częściach bo była składana po to by pojechać na Złombol Jednoślad Challenge. Dzięki tym sprawdzonym modyfikacjom nadaje się do długodystansowych imprez tego typu.
To Motorynka w wersji Gran Turismo, dlatego jesteśmy pewni, że najlepsze jeszcze przed nią!
Przemek Szafrański zapewne się z tym zgadza :)
Możecie ją oglądać i podziwiać do dnia finału (tj. 29.01.23) w NEO Garage Kazimierza Gierdziejewskiego 1, 02-495 Warszawa (dzięki wielka za pomoc teamNEO!).
Potem ... może pokażemy ją w studio WOŚP w dniu finału?
Zobaczymy, ale tak jak napisaliśmy wyżej "NAJLEPSZE JESZCZE PRZED NIĄ!"
* przygotował co najmniej 8 motorynek kilkakrotnie ukończyło Złombolowe challenge liczące kilkaset kilometrów