Dystanse Eibach Pro-Spacer Kia SOUL II (PS) (S90-4-30-015)
Rok produkcji: 02.2014 -
Pojemność silnika: EV Electric,1.6 TGDI,EV Electric,1.6 GDI,1.6 CRDi 128,1.6 CRDi 136,1.6 CVVT
Średnica otworu centrującego: 67 mm
Rozstaw otworów: 5x114,3 mm
Poszerzenie na oś: 60 mm
Typ dystansów: SYSTEM 4
Wymiary śruby oryginalnej: M12x1,5
Certyfikat: z certyfikatem TUV
Kolor: srebrny
Dystanse poszerzające stanowią idealne uzupełnienie zestawów Pro-Kit lub Sportline. Dzięki Eibach Pro-Spacer auto uzyskuje jeszcze bardziej sportowy wygląd, ponieważ dopiero w ten sposób felgi i opony faktycznie wypełniają nadkola. Optymalizacja rozstawu kół polepsza nie tylko wygląd, ale zmniejsza także przechyły karoserii i poprawia prowadzenie.
Pro-Spacer dostępne są w różnych wariantach od 5 do 30 mm, tak aby w zależności od posiadanych kół i preferencji ulokować je dokładnie tam, gdzie gwarantować będą sportowy wygląd i najlepsze osiągi. Szczególnie w przypadku wielu felg seryjnych instalacja odpowiedniego zestawu Pro-Spacer polepsza optycznie auto i jego osiągi w takim stopniu, że zakup nowych kół staje się zbędny.
Dobór dystansów pozostawiamy użytkownikowi, ponieważ bez dostępu do samochodu nie jesteśmy w stanie ocenić jakie poszerzenie będzie optymalne dla danego modelu, przy zastosowaniu konkretnej wielkości kół. Aby dobrać dystanse należy sprawdzić jaka maksymalnie szerokość dystansu jest możliwa do montażu. Pomiar polega na wyprowadzeniu pionowej płaszczyzny od zewnętrznej krawędzi koła oraz sprawdzenie linijką jak duży prześwit pozostaje do linii nadkola.
Opis dystansów Pro-Spacer "System 4":
- Zestaw zawiera dwa dystanse przykręcane do piasty (komplet na 1 oś)
- Dystanse z systemu posiadają otwór centrujący wraz z kołnierzem
- Możliwość poszerzenia osi o 30 – 90 mm (grubość dystansów 15-45 mm)
- Dystanse przykręca się do piasty nakrętkami mocującymi dołączonymi do zestawu. Koło natomiast przykręcamy do dystansu za pomocą seryjnych śrub
Uwagi techniczne:
- Zastosowanie i zalecenia dla konkretnego auta należy sprawdzić w dokumentacji produktu. Dostępna jest ona do wglądu pod adresem: stronie Eibach.
- Ogólne uwagi odnośnie dystansów: Dystanse Eibach powstają w oparciu o seryjne felgi. W przypadku zastosowania zamiennych lub limitowanych felg, w szczególności w przypadku wersji ze szpilkami na stałe przymocowanymi do piasty (mocowanie kół na nakrętki), należy sprawdzić czy felgi spełniają wymagane warunki techniczne. W przypadku modyfikacji przeprowadzonych w aucie lub wyposażenia dodatkowego (dotyczy to także produktów oryginalnych, oferowanych opcjonalnie przez producenta auta!) takiego jak wzmocniony układ hamulcowy, mocowanie kół na jeden, centralny otwór, zawieszenie sportowe, instalacja LPG itp. - możliwe jest, że montaż naszych produktów nie będzie możliwy. Pragniemy poinformować, że im większy rozmiar felg tym bardziej wrażliwie reagować będzie układ kierowniczy po zamontowaniu dystansów (np. poprzez wibracje) w przypadku złego wyważenia kół.
- Odbiór techniczny zgodnie z § 21 – w Niemczech i innych europejskich krajach niezbędne jest uzyskanie pozwolenia na montaż dystansów w organizacji TÜV. Jeśli jest to niezbędne w Twoim kraju, prosimy o kontakt z najbliższym zakładem certyfikującym w celu uzyskania informacji na temat wymagań i kosztów.
- Dystanse należy montować ręcznie - należy unikać używania narzędzi elektrycznych lub pneumatycznych ponieważ w niektórych wypadkach może to skutkować nieoptymalnym osadzeniem dystansów co może być powodem powstawania nieprzyjemnych wibracji podczas jazdy.
- Od marca 2011 stosowanie dystansów poszerzających Pro-Spacer w połączeniu z felgami stalowymi jest zabronione chyba, że inaczej stanowi homologacja.
- Należy usunąć wszelkie elementy centrujące i montażowe z powierzchni piasty (śruby mocujące, zaciski lub pierścienie z tarczy hamulcowej lub bębna).
- Stosując 15mm pierścienie dystansowe, felgi muszą posiadać co najmniej 14mm wycięcia, aby pomieścić \łby\ śrub (dla dystansów 20mm, wycięcia muszą mieć przynajmniej 9mm a dla dystansów 25mm - 4 mm). Jeśli obręcze nie spełniają powyższych warunków, należy zastosować śruby z krótszymi \łbami\ (system 5, 6). Inaczej montaż jest niemożliwy.
- Niedozwolone dla kół stalowych!
Zdjęcia katalogowe, poszczególne referencje mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości.