Montując dystanse w samochodzie zwiększamy rozstaw jego kół, dzięki czemu poprawiają się właściwości jezdne podczas pokonywania zakrętów. Dodatkowo auto, stając się szersze, nabiera ładniejszego wyglądu. Zdarza się jednak, że montaż pierścieni dystansowych staje się koniecznością. Jest tak wówczas, gdy chcemy założyć felgi o zbyt dużym ET, co powoduje ocieranie koła o zacisk hamulcowy, nadkole, czy elementy zawieszenia.
dystansów.
Wykonane są z duraluminium PA6, dzięki czemu są wytrzymałe, ale stosunkowo lekkie (ok. 4 razy lżejsze od dystansów stalowych). Dystanse nie posiadają kołnierza centrującego. Można je zamontować jedynie wtedy, kiedy kołnierza z piasty wystaje na tyle dużo, aby po założeniu dystansu felga opierała się na pozostałej części oryginalnego kołnierza piasty (długość prostej części kołnierza musi być większa niż suma grubości dystansu i wysokości fazy przy otworze centralnym felgi). W swojej ofercie posiadamy także szeroki asortyment śrub. Chętnie pomożemy Państwu w doborze odpowiedniego rodzaju i długości.
Parametry dystansów:
- Rozstaw: 5x112
- Średnica centrująca: 66,5 mm
- Grubość: 5 mm
- Średnica zewnętrzna: 138 mm
PAMIĘTAJ! Śruby stosowane do dystansów przelotowych powinny być takie same jak obecne śruby (stosowane do felgi, do której będą montowane), ale dłuższe o grubość dystansu. Przykręcając koła z dystansami zwróć uwagę, czy śruby zakręciły się na min. 7 obrotów. Jeśli wkręciły się mniej - prosimy o informację w celu wymiany śrub na dłuższe.
AUDI: A4 B8, A5, A6 (od 2011 r.), A7, A8 (od 2010 r.), All-Road (od 2012 r.), Q5, RS4 (od 2012 r.), RS5 (od 2010 r.), RS6 (od 2013 r.), RS7, S4 (od 2009r.), S5, S6 (od 2011 r.), S7, S8 (od 2011 r.), Q5
MERCEDES: Klasa A, Klasa B, Klasa C, Klasa CL, Klasa CLA, Klasa CLC, Klasa CLK, Klasa CLS, Klasa E, Klasa GL, Klasa GLA, Klasa GLK, Klasa M, Klasa S, Klasa SL, Klasa SLK , Klasa V, Vaneo, Viano, Vito
MINI: Cooper (od 2014 r.), Cooper S (od 2014 r.), One (od 2014 r.)
Znajdziecie na nich także wysokiej jakości śruby, a także zabezpienia firmy Farad.