OPONA DURO HF253 4.00-10 4PR TT
DURO HF253 4.00-10 4PR TT
Opis: 4PR TT
Magazyn: M23
Indentyfikator: opona przemysłowa
Głębokość bieżnika [mm]: 19,5
Szerokość całkowita [mm]: 112
Wysokość całkowita [mm]: 478
O DURO: Międzynarodowy koncern powstały w 1945 roku. Posiada kapitał ponad 88 mln USD, zatrudnia 3700 pracowników. Posiada fabryki na Tajwanie, w Tajlandii i w Chinach oraz swoje filie m.in w USA, Hong-Kongu i Singapurze. Koncern produkuje obecnie pełne spektrum dętek oraz opon, począwszy od rowerowych, poprzez skuterowe, motocyklowe, quadowe, samochodowe osobowe, dostawcze i ciężarowe, aż do maszyn przemysłowych, wózków widłowych i gokartów. Koncern produkuje opony klasy ekonomicznej wyższej, a marka DURO wywodzi się od słowa angielskiego DURABLE, oznaczającego solidność i trwałość. Nazwa zobowiązuje, dlatego produkty DURO znane są z wytrzymałości i przedłużonej żywotności w stosunku do produktów konkurencji. Dodatkowo bardzo atrakcyjna cena sprawia, że zainteresowanie klientów oponami marki DURO nieprzerwanie rośnie. Warto mieć DURO w swojej ofercie!
Pamiętaj: DURO. Daje przewagę!
- Sezon: letnie
- Kod producenta: DUW0400HF253
- Rozmiar: 4.00-10
- Rozmiar felgi: 10
- Szerokość: 4.00
- Typ: przemysłowe
- Tabela: 4.00-10
DLACZEGO DURO :.
Międzynarodowy koncern powstały w 1945 roku, zatrudnia 3700 pracowników.
Posiada fabryki na Tajwanie, w Tajlandii i w Chinach oraz swoje filie m.in w USA, Hong-Kongu i Singapurze.
Produkty DURO znane są z wytrzymałości i przedłużonej żywotności w stosunku do produktów konkurencji.
WSZYSTKIE NASZE OPONY PRZECHOWUJEMY NA MAGAZYNIE.
DLACZEGO NOWE OPONY POWINNY BYĆ PRZECHOWYWANE W POMIESZCZENIU?
Ponieważ opony w odróżnieniu od innych wyrobów być używane przez 10 lub więcej lat powinno się zadbać o ich żywotność jeszcze przed założeniem na maszynę. Trzeba wiedzieć, iż świeżo wyprodukowane opony przez pierwsze pół roku nadal przechodzą przez proces wewnętrznej wulkanizacji mieszanki gumowej, kiedy wszystkie składniki między sobą się łączą na stałe, i że przez ten okres takie niepożądane czynniki jak wahania temperatury, bezpośrednie promieniowanie słoneczne oraz nieodpowiedni sposób przechowywania mają ogromny wpływ na geometrię tej opony oraz dalszą jej żywotność. Przechowując świeżo wyprodukowaną oponę pod chmurką można popsuć nawet bardzo porządne ogumienie. Pokrzywione opony, mające wyblakłe plamy na barku oraz ślady błota w środku – takie są dzisiejsze realia w branży oponiarskiej. Dlatego trzeba bardzo uważnie wybierać dostawcę opon patrząc nie tylko na markę a nawet większą uwagę zwracać na sposób przechowywania przed sprzedażą.