Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 2000,00 zł
- Ducati 916 94-98 Rama
- 2065 zł z dostawą
- 135,00 zł
- Klamki Ducati Panigale V2 V4 899 959 1199 1299 R S
- 175 zł z dostawą
- 2555,00 zł
- Owiewki DUCATI MONSTER 696 796 1100 K4
- 2595 zł z dostawą
DUCATI ST4 2000r - 916 ccm (5137924693)
Opis
WITAM I ZAPRASZAM
NA SPRZEDAŻ JEST MOTOCYKL
DUCATI model ST4
POJEMNOŚĆ - 916 CCM
ROK 2000
Przebieg około 30900 mil - około 49700 km
3 KUFRY DUCATI
REGULOWANE KLAMKI SPRZĘGŁA I HAMULCA,
AŻUROWA OSŁONA SPRZĘGŁA
LAMPA XENONOWA
WAŻNY PRZEGLĄD DO 23 - 02 - 2016
WAŻNE OC
tel: 790 025 767
PONIŻEJ OPISU ZDJĘCIA
PROSZĘ NIE ZWRACAĆ UWAGI NA SPOSÓB DORĘCZENIA - KURIER - ODBIÓR PO OGLĘDZINACH OCZYWISCIE, OSOBISTY.
to było w skrócie, a teraz odrobina historii TEGO motocykla:
Motocykl Ducati, model ST 4 - Sport Turing, poj. 916ccm, 107KM, rok 2000. Zakupiony do turystyki i tak był użytkowany, z niewielkimi przebiegami w mieście. Robiłem nim raczej długie trasy i miło jestem zaskoczony – również pasazerka z komfortu jazdy, jak również ze strony mechanicznej oraz ekonomicznej.
Trochę faktów:
Spalanie w zależności od kontroli manetką i paliwa, jakie się wlewa tzn. chodzi o kraj, w jakim się tankuje. W Polsce w trasie spalanie około 5 - 5,5 l/100km ( 140 + km/h ), w mieście ok 5,5 l - 6 /100km również w zależności od kultury jazdy i manipulacją skrzynią biegów oraz tankowanego paliwa.
Ostatnia wyprawa na Edelweisspitze 2571 m n.p.m.– Grossglockner wraz z pasażerką, ekwipunkiem na kilka dni w kufrach, narzędziami, namiot itp. ( ogólnie ciężkie kufry ) dała średnie spalanie 4,8 l/100km. ( przejechaliśmy 2896km, fizycznie zużyte paliwo, 138,9 l ).
Najlepsze spalanie uzyskałem ( solo z kuframi ) na Austriackim paliwie, na jednym zbiorniku przejechałem 441 km i zatankowałem 17 litrów, co daje średnie zużycie 3,85 l/100km. Jeżeli chodzi o ekonomię to biję mu pokłon. Prędkości w trasie w zależności od miejsca i sytuacji od przepisowych i wymaganych w UE 50km/h w terenie zabudowanym do wielokrotności poprzedniej wartości w trasie, czyli zróżnicowane prędkości, jak to na autostradach. Motocykl bardzo ładnie się prowadzi, bez problemów pokonuje ciasne zakręty nie wykazując skłonności do wyłożenia się z jeźdźcem, bardzo wygodna kanapa zarówno dla kierującego jak i pasażera. Doskonałe hamulce Brembo, w sytuacjach krytycznych potrafią udowodnić, że zostało jeszcze sporo miejsca między pojazdami.
Razem z motocyklem sprzedaję trzy oryginalne kufry Ducati Performance, z mocowaniami wraz z kompletem kluczyków. Instrukcja obsługi oraz dwa oryginalne kluczyki do motocykla, Karta pojazdu i dowód rejestracyjny.
Motocykl serwisowany w Motomaniax.pl i Ducati w Neapolu we Włoszech.
W 2011 roku:
- pełny serwis:
- Wymieniony olej oraz filtry
- Wymienione klocki hamulcowe P i T
- Wymieniony płyn hamulcowy P i T i sprzęgłowy
- Wymienione paski rozrządu
- Wymieniony olej w zawieszeniu P
- Synchronizacja wtryskiwaczy
- Wymienione świece zapłonowe
- Sprawdzony luz zaworowy
- Wymiana płynu chłodniczego
- Wymieniona linka prędkościomierza
- Wymienione opony Pilot Road
Inne:
- Wymiana kompletnego napędu w ASO Ducati okolice Neapolu - 220 € -
- Wymienione łożyska tylnego koła
W 2012 roku:
- Wymieniony olej oraz filtry
- konrola luzów zaworowych
- Wymieniona została osłona sprzęgła na ażurową wraz z dociskiem.
- Nowe dźwignie hamulca i sprzęgła – regulowane.
W 2013 roku:
- zrobiłem może około 400 km i ta wartość spadła znacznie z powodu braku czasu plus czynniki osobiste.
W 2014 roku:
-niestety czas nie pozwolił na jazdę, jedynie był uruchamiany.
W 2015 roku:
- wymiana pasków rozrządu
- wymiana oleju i filtra
- wymiana płynu hydraulicznego 3 obiegi
- wymiana zbiorniczka hamulcowego
- kontrola świec zapłonowych
- kontrola luzów zaworowych
- regulacja luzów zaworowych ( 1 zawór )
- kontrola iczyszczenie filra powietrza
- nowy akumulator
Motocykl sprawny i przygotowany do sezonu, po serwisie ma przejechane juz 900 mil nosi normalne ślady użytkowania.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.