Ducati Scrambler Electric Scooter Cross-E Sport black/yellow hulajnoga elektrycznaDucati
Ducati Scrambler Electric Scooter Cross-E Sport black/yellow hulajnoga elektryczna
Wyposażony w ulepszony akumulator, skuter elektryczny CROSS-E SPORT, marki Scrambler Ducati, gwarantuje jeszcze wyższą wydajność pod względem autonomii, a także większą szybkość reakcji po uruchomieniu. Jest idealny dla tych, którzy muszą łatwo poruszać się po mieście i szukają zwinnego pojazdu.
Charakter hulajnogi CROSS-E SPORT definiuje moc oferowana przez akumulator 499 Wh i tylny silnik bezszczotkowy 500 W, które gwarantują autonomię do 45 km. Jazda jest również łatwa na nierównych lub gruntowych drogach dzięki "grubym" kołom. Ich ponadprzeciętna szerokość pozwala na łatwiejsze pokonywanie małych wybojów lub nagłych wzniesień w nawierzchni drogi. Zastosowanie opon bezdętkowych eliminuje ryzyko przebicia opony.
Konstrukcja solidnego, falistego podestu jest jeszcze bardziej sportowa dzięki pikselowej grafice, która kolorystyką przypomina wzory szarego kamuflażu. Profil skutera jest oryginalny i nie pozostaje niezauważony dzięki światłu czcionki utworzonemu przez dwa reflektory, których nachylenie można regulować autonomicznie. Reflektory LED są antyodblaskowe i zapewniają doskonałą widoczność, dzięki czemu korzystanie z nich jest bezpieczniejsze nawet w nocy.
Rama
Rama wykonana jest z wytrzymałego stopu stali. Wytrzymały pokład pokryty antypoślizgowym materiałem gwarantuje stabilność podczas jazdy na zakrętach i zapewnia solidny uchwyt dla stóp, zwiększając w ten sposób bezpieczeństwo jazdy Podnóżek odłącza się od ramy i podnosi, aby umożliwić wyjęcie akumulatora.
Silnik
Hulajnoga jest wyposażona w mocny tylny silnik bezszczotkowy o mocy 500 W, który umożliwia łatwe ruszanie nawet na podjazdach i szybkie osiągnięcie maksymalnej dozwolonej przez prawo prędkości 25 km/h. Ten typ silnika wymaga minimalnej konserwacji i ma niski poziom zużycia, dobrze radzi sobie z różnymi poziomami prędkości i jest cichy.
Akumulator
Akumulator 48 V, 10,4 Ah i 499 Wh pozwala na autonomiczne przejechanie do 45 km (wartość ta różni się w zależności od wagi kierowcy, warunków drogowych, temperatury zewnętrznej itp.) Możliwe jest szybkie monitorowanie poziomu naładowania baterii za pomocą dużego 3,5-calowego wyświetlacza LCD.
Koła
Szersze niż zwykle, "grube" koła (110/50-6.5'') zapewniają łatwiejszą jazdę zarówno po nierównych, jak i gruntowych drogach. Opony bezdętkowe nie stwarzają ryzyka przebicia.
- Rama Wysokowytrzymały stop stali
- Silnik Bezszczotkowy o mocy 500 W
- Akumulator 48 V, 10,4 Ah, 499 Wh, 52 ogniwa
- Koła przednie i tylne koła bezdętkowe 110/50-6,5"
- Hamulce Podwójny hamulec: przednie i tylne hamulce tarczowe
- Wyświetlacz 3,5-calowy wyświetlacz LCD
- Podróż do 45 km (przy średniej prędkości 15 km/h, może się różnić w zależności od wagi rowerzysty, warunków ulicznych, temperatury itp.)
- Maksymalna waga 120 kg
- Czas ładowania około 5 godzin
- Prędkość ECO: <= 6km/h | D:<= 15km/h | S: <= 25km/h (maks. prędkość)
- Waga netto 29 kg