Ducati S4R, rok produkcji 2004, przebieg w tej chwili ok. 45700 km, w ciągłym ruchu. Motocykl w pełni sprawny, prosty, czysty, z solidnym momentem i konkretną mocą.
Trochę detali zostało zmienionych. Z tych najważniejszych:
- antyhopping Ducabike – przejechane 5000 km,
- komin Termignoni Carbon plus kolektor – bulgot konkretny – oryginał posiadam,
- filtr K&N,
- otwarty airbox,
- hydrauliczny wysprzęglik Ducati Performance,
- klamki TITAX, regulowane, łamane,
- tylna lampa motodynamic LED – zintegrowane kierunki
- amortyzator skrętu Ducati Performance,
- napęd DID + tuleje tylnej zębatki wymienione 7000 km temu,
- trochę detali carbonowych: przedni i tylni błotnik, osłony pasków, osłona sprzęgła,
- przednia owiewka włoska, na zamówienie z Italii; oryginał posiadam,
- grzane manetki Oxforda – zdjęte, leżą w torbie,
- Ohlins z S4RS z tyłu,
- wymieniony bak na plastikowy, metalowy przeciekał – bolączka tego modelu przy okazji przemalowany nowy bak, przednia oryginalna owiewka (posiadam ją) i tylna nakładka, pod klarem oryginalne naklejki od S4RS.
Serwis wcześniej w ASO Ducati Azmot Kraków, obecnie Motomaniax Warszawa.
Obecnie na gumach Pirelli Angel ST, ich staż to jakieś 7000 km, jeszcze sporo kółek przed nimi.
Motocykl 100 km temu przeszedł duży serwis desmo – wymiana pasków, regulacja zaworów. Do tego wymiana oleju na Liqui Moly Motorbike 4T Synth 5W40 Race oraz wymiana regulatora napięcia – poprzedni padł śmiercią naturalną.
Ogólny stan: tip top - wsiadasz i jedziesz. Wszystko co powinno i co miało być zrobione, jest zrobione.
Zapraszam. Jazda próbna wyłącznie po wpłacie całości.