Łukasz Ryż, Rafał Iwan
59-700 Bolesławiec
ul. Spacerowa 14
-
Tel. 75 732-20-93 godz. 9-17
-
e-mail: biuro@bikestacja.pl
z akceptacją naszego regulaminu.
Aby zapoznać się z regulaminem
kliknij tutaj.
Wysyłkę realizujemy firmą UPS,
koszt ubezpieczonej przesyłki
do 20kg 12.99zł przy przedpłacie,
lub 15.99zł za pobraniem.
Bikestacja bierze pełną
odpowiedzialność za ich doręczenie.
Koszt wysyłki Poczta Polska
Decyzja o wyborze przewoźnika
należy do klienta.
PKO BP
20 1020 2137 0000 9202 0087 9338
Koła DT Swiss 370 IS X392 29'' 1815g 5x100 QR / 5x135 QR Shimano MTB
Dostępne wersje:
DANE TECHNICZNE | ||
Element: | Opis: | Uwagi: |
OBRĘCZE |
DT Swiss X 392 |
W rowerach 27,5 lub 29 calowych: XC oznacza szybkie podjazdy i zjazdy. W wyniku szczegółowej analizy tych elementów, obręcze DT Swiss XR / X wykorzystują materiał tylko tam gdzie jest on niezbędny. Obręcze X 392 oferują wszystko to w bardzo atrakcyjnej cenie. |
PIASTY |
Przednia: Tylna: |
DT Swiss 370 to seria niezawodnych piast o szerokim wachlarzu zastosowań.Dostępne w większości popularnych rozmiarów osi i uchwytów mocującychhamulce tarczowe. Rozwiązania techniczne serii 370: • uszczelnione piasta na łożyskach maszynowych, • korpus z kutego aluminium, • przeprojektowane dwu-kołnierzowe uszczelnienia bezkontaktowe(labiryntowe), • dwuzapadkowy system wolnobiegu, |
KOŁA PRZEZNACZONE DO HAMULCÓW: | Disc Brake | mocowanie tarczy IS / 6 śrub |
SZPRYCHY |
Sapim Sprint |
|
NYPLE | Sapim SILS sLock polyax aluminium | Sapim SILS sLock polyax aluminium Lekkie nyple aluminiowe Polyax. Waga 10.8 g (36 szt.). Wykonane z bardzo mocnego aluminium EN 7075. Pokryte specjalną powłoką w celu zmniejszenia tarcia i zwiększenia odporności na korozję. Coating - Specjalna powłoka to nowy sposób na redukcję tarcia przy nyplach aluminiowych. Powłoka jest stosowana na gwincie oraz nyplu. W ten sposób redukujemy tarcie na linii szprycha-nypel, obręcz-nypel. Powłoka zwiększa również odporność na korozję. Polyax - Nyple Polyax są opatentowane przez firmę Sapim. Dzięki specjalnej budowie pomagają w dopasowaniu nypla do obręczy. Rozwiązuje to problem załamania szprychy w nyplu. Dzięki temu szprychy lepiej układają się w kole. SILS - (Sapim Integrated Locking System) system który zapobiega się luzowaniu nypla. SILS, powoduje samoczynne blokowanie się na szprysze i nie luzuje/odkręca się z upływem czasu, pozwalając na to, aby koła były cały czas prawidłowo naprężane. system blokujący pozwala jednak na regulacje naciągu poszczególnych szprych gdy zajdzie taka potrzeba. |
WAGA: KOŁO PRZEDNIE waga podana bez zacisku |
795g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
WAGA: KOŁO TYLNE waga podana bez zacisku |
1015g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
WAGA: ZESTAW waga podana bez zacisku |
1815g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
ZACISKI KÓŁ waga, model |
brak | |
Ilość szprych przód / tył | 28H / 28H | |
Kompatybilność z systemem TL-Rea | Tak | |
ZALECANA WAGA UŻYTKOWNIKA : | Do 110kg | Jeśli nie spełniasz kryteriów wagowych proszę skontaktuj się z obsługą – pomożemy dobrać elementy, które spełnią kryteria wytrzymałości dla danej wagi użytkownika. |
PRZEZNACZENIE | Cross Country | |
CZAS GWARANCJI | 24 miesiące |
Parametry:
- Producent: DT