Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności- 380,00 zł
- Opona TIR 245/70R19.5 Uniroyal TH40 (idY550)
- 479 zł z dostawą
- 1699,00 zł
- OPONA 440/65R24 Armour TR-1W 128D TT
- 1699 zł z dostawą
- 300,00 zł
- OPONA 235/55R17 FALKEN FK453CC MFS
- 319 zł z dostawą
DSM Eagle Talon Tsi AWD '91 (425/500HP, 480/510Nm) (6179737900)
Parametry
- Rok produkcji
- 1991
- Stan
- Używany
- Liczba drzwi
- 2/3
- Kraj pochodzenia
- Stany Zjednoczone
- Liczba miejsc
- 4
- Kierownica po prawej (Anglik)
- Nie
- Napęd
- 4x4 (stały)
- Lakier
- Metalik
- Wyposażenie - bezpieczeństwo
- Alarm, Centralny zamek
- Wyposażenie - komfort
- Elektryczne szyby przednie, Wspomaganie kierownicy
- Wyposażenie - pozostałe
- Alufelgi
- Skrzynia biegów
- Manualna
- Nadwozie
- Sport/Coupe
- Moc [KM]
- 425
- Rodzaj paliwa
- Benzyna
- Uszkodzony
- Nie
- Informacje dodatkowe
- Bezwypadkowy, Tuning, Zarejestrowany w Polsce
- Kolor
- Srebrny
- Przebieg [km]
- 180000
- Pojemność silnika [cm3]
- 2000
Opis
Witam
Wystawiam na sprzedaż moje auto jakim jest Eagle Talon TSI AWD z 1991 roku (odpowiednik Mitsubishi Eclipse) z stałym napędem na wszystkie cztery koła.
Samochód importowany z USA w 1995 roku.
Właścicielem auta jestem od 2010 roku. Samochód zakupiłem od pasjonata, który na nim nie oszczędzał.
Auto modyfikowane w firmach: PromotorR oraz ProjectXS.
Moc obecna (kaganiec w trosce o seryjną skrzynię): 425HP, 480Nm, doładowanie 1.15bara
Moc dla doładowania z hamowni dla 1.4 bar: ~500HP, ~500Nm
Przebieg po modyfikacjach:~10000km
Przez ostatnie 5 lat auto przejechało ok 3000km.
Auto garażowanie, nie jeżdżone zimą, w ogóle bardzo sporadycznie używane, regularnie odpalane + co sezonowa wymiana płynów + oleju.
Powodem sprzedaży jest fakt, iż od dłuższego okresu auto marnuje się w moich rękach głównie z powodu braku czasu oraz innych priorytetów.
Jest to bardzo dobra baza na szybkie oraz unikatowe auto.
Ważne OC oraz przegląd techniczny.
Poniżej obecna specyfikacja auta:
MODEL:
- DSM Eagle Talon TSI AWD ’91
SILNIK:
- 4G63T 6 BOLT
- Panewki Clevite
- Kute korbowody Eagle H beam
- Kute tłoki Ross
- Śruby głowicy ARP
- Uszczelka pod głowice HKS 1.6mm
- Wałki rozrządu Brian Crower combo 272 Stage 2
- Sprężynki i talerzyki tytanowe Crower
- Usunięte walki balansowe
- Nowe popychacze zaworowe OEM
- Kompleksowa obróbka głowicy
- Mocowania silnika poliuretanowe Prothane
- Cienka chłodnica Koyo
- Slim fan x 2
- Olej Millers Oil CFS Motosport 10W60
- Filtr oleju K&N Performance Gold
- Węże silikonowe Gates Racing
- Nowe węże wodne OEM
- Dodatkowy włącznik wentylatorów 1-2 - Nowe koło pasowe "solid block"
UKLAD DOLOTOWY:
- 4”dolot custom - BOV HKS ssqv - FMIC Precision Racing - Filtr stożkowy K&N big tube
- Map sensor out
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy Evo 3
- Turbina Forced Performance 3065 dual bb
- Wastegate Tial 44mm + screamer pipe
- 3” customowy wydech przelotowy - Tylny tłumik TenzoR style
- Nowe plecionki
ELEKTRONIKA:
- Wzmacniacz iskry MSD Dis2
- Komputer sterujący AEM EMS standalone
- Kable zapłonowe Vision Motorsport 12mm
- Świece NGK Irydium 2 stopnie zimniejsze
- Nowe podstawka pod cewki wraz z rezystorem OEM
UKLAD NAPĘDOWY:
- All Wheel Drive
- Sprzęgło ACT 2600
- Kolo zamachowe Fidanza
- Zbrojony przewód sprzęgła
- Pompa sprzęgła TRW
- Siłownik główny sprzęgła Brembo
- Nowa instalacja hydrauliczna sprzęgła miedź
- Płyn Motul 5.1
- Nowe osłony i obejmy przegubów
ZAWIESZENIE/KOŁA:
- Amortyzatory KYB AGX regulowane
- Sprężyny Tein zielone
- Pełen kit elementów zawieszenia Energy Suspension - Felgi ADR Cypher 17" - Opony Bridgestone Potenza RE050 - Nakrętki Drag Wheels
- Rozpórka przód góra -ProRacing - Rozpórka tył góra- ProRacing - Wahacze dolne przód SRL - Pełna rewizja zawieszenia (sworznie, końcówki, tuleje, łączniki itd.)
UKLAD HAMULCOWY:
- Tarcze hamulcowe przód Mikoda GT nawiercane i wentylowane - Tarcze hamulcowe tył Stoptech nawiercane i wentylowane
- Klocki hamulcowe Ferodo
- Zbrojone przewody hamulcowe Goodridge
- Pełna regeneracja i czyszczenie zacisków przód + tył
- Nowa instalacja hydrauliczna przód i tył -miedź
- Płyn Motul RBF 600
- Pełna regeneracja hamulca ręcznego
UKŁAD PALIWOWY:
- Wtryskiwacze RC 750
- Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive
BODY-KIT:
- Stock DSM Eagle Talon
- Nowe klosze lamp przednich clear black
- Hood spacer
ŚRODEK:
- Wskaźnik EGT
- Wskaźnik AFR AEM Uego szerokopasmowy
- Wskaźnik Boost Pro racing
- Fotele kubełkowe GT Turismo Pro Racer
- Pasy szelkowe 3pkt, 3" Takata style
- Redukcja masy -60kg
- Gałka Razo
Moc obecna: 425HP, 480Nm, doładowanie 1.15bara
W ostatnim czasie Talon przeszedł większy przegląd gdzie wymieniono:
• wahacze dolne przód LH + RH - SRL • końcówki drążków kierowniczych LH + RH - Japan • łączniki stabilizatorów przód LH + RH - Japan • sworznie dolne tył LH + RH - Japan
• łączniki stabilizatorów tył LH + RH - Japan
• tarcze hamulcowe przód LH + RH – Mikoda GT
• klocki hamulcowe przód LH + RH - Japan • przewody ciśnieniowe (miedź) przód LH + RH • regeneracja + czyszczenie zacisków przód LH + RH • szpilki piasty przód • klocki hamulcowe tył LH + RH - Japan
• regeneracja + czyszczenie zacisków tył LH + RH
• przewody ciśnieniowe (miedź) tył LH + RH
• osłony przegubów przód – tył
• linka hamulca ręcznego wraz z napinaczem
• osłona przekładni kierowniczej
• pompa sprzęgła - TRW
• siłownik hydrauliczny sprzęgła - Brembo
• nowe przewody ciśnieniowe (miedź) układu sprzęgła
• płyn sprzęgła + hamulce Motul
• nowe wszystkie złączki hydrauliczne
• przewody wodne główne silikonowe - Gates • przewody wodne pozostałe - OEM
• płyn chłodniczy G12
• siłowniki lamp przednich - OEM
• osłony lamp przednich - OEM
• podstawka cewek wraz z rezystorem - OEM
• paski klinowe
• tłumik tylny – TenzoR style
• ustawienie geometrii zawieszenia
• odświeżenie/wymiana instalacji elektrycznej tył
• uzupełnione brakujące zewnętrzne plastiki, osłony itd.
• akumulator
• inne
Z rzeczy do zrobienia/wady:
• Blacharka + malowanie: Głównie drzwi od strony pasażera, zderzak przód, próg od strony pasażera, tylne nadkole. Jeśli ja się za to jeszcze zabiorę, to auto będzie lakierowane w całości.
• Konserwacja podwozia + ja bym od razu wymienił przewody paliwowe
• Tyle tarcze hamulcowe można też już wymienić, no i w ogóle przydałby się większy kit hamulcowy na przód + tył
• Wymiana wskaźników EGT i Boost na coś porządnego
• Wymiana oleju w skrzyni , Tc oraz moście
• Skrzynie przydałoby się wzmocnić (obecna działa ok, biegi wchodzą i nie wypadają ale ma już swoje lata)
• Wymiana lub regeneracja cięgien zmiany biegów (luzy)
• Ogarnąć środek (czyszczenie, pranie, plastiki itd.)
• Zawiesza się sterowanie szybą pasażera (z włącznika od strona kierowcy)
• inne, o których na pewno zapomniałem
Cena : 30000 PLN (Oczywiście do negocjacji dla poważnie zainteresowanych)
Kontakt: 692-066-665 (najlepiej po 17:00) / bhonda@wp.pl
Auto stacjonuje w Tczewie ok. 30km od Gdańska
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.