Witam
Wystawiam na sprzedaż moje auto jakim jest Eagle Talon TSI AWD z 1991 roku z stałym napędem na wszystkie cztery koła 50-50.
Samochód importowany z USA w 1995 roku.
Właścicielem auta jestem od 2010 roku. Samochód zakupiłem od pasjonata, który na nim nie oszczędzał.
Auto modyfikowane w firmach: PromotorR oraz ProjectXS.
Moc obecna (kaganiec w trosce o seryjną skrzynię): 425HP, 480Nm, doładowanie 1.15bara
Moc dla doładowania z hamowni dla 1.4 bar: ~500HP, ~500Nm
Przebieg po modyfikacjach:~11000km
Przez ostatnie 5 lat auto przejechało ok 3500km.
Auto garażowanie, nie jeżdżone zimą, w ogóle bardzo sporadycznie używane, regularnie odpalane+ptrzejazdy serwisowe + co sezonowa wymiana płynów + oleju.
Powodem sprzedaży jest fakt, iż od dłuższego okresu auto marnuje się w moich rękach głównie z powodu braku czasu oraz innych priorytetów.
Jest to bardzo dobra baza na szybkie oraz unikatowe auto.
OC ważne do: 05.04.2018
Przegląd techniczny ważny do:14.06.2018
Poniżej obecna specyfikacja auta:
MODEL:
- DSM Eagle Talon TSI AWD ’91
SILNIK:
- 4G63T 6 BOLT
- Panewki Clevite
- Kute korbowody Eagle H beam
- Kute tłoki Ross
- Śruby głowicy ARP
- Uszczelka pod głowice HKS 1.6mm
- Wałki rozrządu Brian Crower combo 272 Stage 2
- Sprężynki i talerzyki tytanowe Crower
- Usunięte walki balansowe
- Nowe popychacze zaworowe OEM
- Kompleksowa obróbka głowicy
- Mocowania silnika poliuretanowe Prothane
- Cienka chłodnica Koyo
- Slim fan x 2
- Olej Millers Oil CFS Motosport 10W60
- Filtr oleju K&N Performance Gold
- Węże silikonowe Gates Racing
- Nowe węże wodne OEM
- Dodatkowy włącznik wentylatorów 1-2
- Nowe koło pasowe "solid block"
UKLAD DOLOTOWY:
- 4”dolot custom
- BOV HKS ssqv
- FMIC Precision Racing
- Filtr stożkowy K&N big tube
- Map sensor out
UKLAD WYDECHOWY:
- Kolektor wydechowy Evo 3
- Turbina Forced Performance 3065 dual bb
- Wastegate Tial 44mm + screamer pipe
- 3” customowy wydech przelotowy
- Tylny tłumik TenzoR style
- Nowe plecionki
ELEKTRONIKA:
- Wzmacniacz iskry MSD Dis2
- Komputer sterujący AEM EMS standalone
- Kable zapłonowe Vision Motorsport 12mm
- Świece NGK Irydium 2 stopnie zimniejsze
- Nowe podstawka pod cewki wraz z rezystorem
OEM UKLAD NAPĘDOWY:
- All Wheel Drive
- Sprzęgło ACT 2600
- Kolo zamachowe Fidanza
- Zbrojony przewód sprzęgła
- Pompa sprzęgła TRW
- Siłownik główny sprzęgła Brembo
- Nowa instalacja hydrauliczna sprzęgła miedź
- Płyn Motul 5.1
- Nowe osłony i obejmy przegubów
- Olej w skrzyni,dyfrze, moście: Millers Oils 75W/90
ZAWIESZENIE/KOŁA:
- Amortyzatory KYB AGX regulowane
- Sprężyny Tein zielone
- Pełen kit elementów zawieszenia Energy Suspension
- Felgi ADR Cypher 17"
- Opony Bridgestone Potenza RE050
- Nakrętki Drag Wheels
- Rozpórka przód góra -ProRacing
- Rozpórka tył góra- ProRacing
- Wahacze dolne przód SRL
- Pełna rewizja zawieszenia (sworznie, końcówki, tuleje, łączniki itd.)
UKLAD HAMULCOWY:
- Tarcze hamulcowe przód GT nawiercane i wentylowane
- Tarcze hamulcowe tył Stoptech nawiercane i wentylowane
- Klocki hamulcowe Ferodo
- Zbrojone przewody hamulcowe Goodridge
- Pełna regeneracja i czyszczenie zacisków przód + tył
- Nowa instalacja hydrauliczna przód i tył -miedź
- Płyn Motul RBF 600
- Pełna regeneracja hamulca ręcznego
UKLAD PALIWOWY:
- Wtryskiwacze RC 750
- Regulator ciśnienia paliwa Aeromotive
BODY-KIT:
- Stock DSM Eagle Talon
- Nowe klosze lamp przednich clear black
- Hood spacer
ŚRODEK:
- Wskaźnik EGT
- Wskaźnik AFR AEM Uego szerokopasmowy
- Wskaźnik Boost Pro racing
- Fotele kubełkowe GT Turismo Pro Racer
- Pasy szelkowe 3pkt, 3" Takata style
- Redukcja masy -60kg
- Gałka Razo
Moc obecna: 425HP, 480Nm, doładowanie 1.15bara
Moc dla doładowania z hamowni dla 1.4 bar: ~500HP, ~500Nm
W ostatnim czasie Talon przeszedł większy przegląd gdzie wymieniono:
- wahacze dolne przód LH + RH - SRL
- końcówki drążków kierowniczych LH + RH - Japan
- łączniki stabilizatorów przód LH + RH - Japan
- sworznie dolne tył LH + RH - Japan
- łączniki stabilizatorów tył LH + RH - Japan
- tarcze hamulcowe przód LH + RH –GT
- klocki hamulcowe przód LH + RH - Japan
- przewody ciśnieniowe (miedź) przód LH + RH • regeneracja + czyszczenie zacisków przód LH + RH • szpilki piasty przód • klocki hamulcowe tył LH+ RH - Japan
- regeneracja + czyszczenie zacisków tył LH + RH
- przewody ciśnieniowe (miedź) tył LH + RH
- osłony przegubów przód – tył
- linka hamulca ręcznego wraz z napinaczem
- osłona przekładni kierowniczej
- pompa sprzęgła - TRW
- siłownik hydrauliczny sprzęgła - Brembo
- nowe przewody ciśnieniowe (miedź) układu sprzęgła
- płyn sprzęgła + hamulce Motul
- nowe wszystkie złączki hydrauliczne
- przewody wodne główne silikonowe - Gates
- przewody wodne pozostałe - OEM
- płyn chłodniczy G12
- siłowniki lamp przednich - OEM
- osłony lamp przednich - OEM
- podstawka cewek wraz z rezystorem - OEM
- paski klinowe
- tłumik tylny – TenzoR style
- ustawienie geometrii zawieszenia
- odświeżenie/wymiana instalacji elektrycznej tył
- uzupełnione brakujące zewnętrzne plastiki, osłony itd.
- akumulator
- inne
W najbliższym tygodniu auto trafi na coroczną wymianę oleju w silniku (Millers Oils + filtr KN) oraz w skrzyni, transferze i moście (Millers Oils).
Z rzeczy do zrobienia/wady:
- Poprawy blacharsko lakiernicze -> w lipcu po urlopie prawdopodobnie auto pojedzie do zakładu blacharsko lakierniczego-> po zakończeniu prac cena auta wzrośnie
- Konserwacja podwozia
- Wskaźnik EGT czasami się zawiesza -> mam już zakupiony nowy, na dniach powinien zostać wymieniony (Defi)
- Wymiana lub regeneracja cięgien zmiany biegów (luzy)
Cena : 29000 PLN (Do negocjacji dla poważnie zainteresowanych)
Kontakt: kom. 692-066-665 (najlepiej po 17:00)
Auto stacjonuje w Tczewie ok. 30km od Gdańska