drz 400E dr-z400 drz400 dr-z Prawdziwe E Supermoto (1091538115)



Sprzedano za: 14 500,00 zł

Zakończona o 22:03 dnia 05.07.2010 r.

Kategoria: Cross, Enduro
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Rok produkcji
2004
Kolor
Żółty
Przebieg [km]
7000
Uszkodzony
Nie
Moc [KM]
49
Rodzaj paliwa
benzyna
Rodzaj napędu
łańcuch

oferta nr 1091538115


Opis

Witam
Sprzedam motocykl Suzuki dr-z 400 E ( hard Enduro , cross , supermoto super-moto , drz , drz400 drz400e drz dr-z400 dr-z400e ) jest to prawdziwa wersja E a nie tak jak połowa ściemnionych na allegro. Na pokładzie jest Keihin FCR 39, kalamitki na wahaczu, odpowietrzenie przedniego zawiasu, brak ramy pomocniczej, stelaża pod tylnym błotnikiem, brak mocowania na podnóżki dla pasażera itp....Wersja E jest duzo lżejsza i mocniejsza od wersji S i SM.

Motocykl jest z 2004 r ( dużo osób zwraca na to uwagę ale w tego typu sprzętach to nie jest żaden wyznacznik znam młodsze w duzo gorszym stanie), w pełni zarejestrowany ( na 2 osoby ) posiada ważny przegląd i ubezpieczenie (luty/marzec 2011)
Jestem jego drugim właścicielem w Polsce, odkupiłem go od kumpla bo nie mogłem znaleźć dr-z w wersji E w zadowalającym mnie stanie (wszystkie zajechane przez teren)
Stan motocykla jest bdb, w terenie był może ze 4 razy, użytkowany z małymi kołami jako Supermoto do jazdy po mieście i ewentualnie lekkim terenie ( szutry leśne drogi itp.) Przed zima przeszedł duży serwis w Autoryzowanym Serwisie Suzuki ( faktura do wglądu) gdzie zostały również wyeliminowane standardowe bolączki dr-z ( śruby stojana, zębatki zdawczej, napinacz rozrządu itp...) Na co dzień serwisowany przeze mnie, na zakupione części mam faktury więc będzie można zweryfikować co było robione. Motocykl długo jeszcze nie będzie wymagał wkładu finansowego ( nowy napęd, klocki, płyny, olej w zawieszeniu ), dzisiaj zalałem mu nową oliwę Castrol Power 1 Racing 10W50.

Wymieniłem w nim kilka gratów :)
- dedykowany do wersji E wydech Rino Racing
- wyliczony i dorobiony przez Moto-Wydech większy kolektor pod wydech Rino
- filtr K&N ( mam dwie sztuki jak jeden jeżdzi to drugi się suszy)

po tych zabiegach oczywiście został dostrojony gaźnik (czyszczenie, inne dysze i regulacja ) oraz został odłączony czujnik dopalania spalin (efekt będzie można sprawdzić na miejscu)


dodatkowo w motocyklu znalazły się:
- podwyższenie kierownicy ZETA
- kierownica FatBar (gruba 28.6mm) ZETA
- pancerne handbary z listkami ZETA
- sterowanie sprzęgłem ZETA ( klamka i mocowanie)
- osłona zębatki zdawczej ZETA
- lampa z soczewką Polisport
- antypoślizgowe pokrycie siedzenia BlackBird
- osłony przedniego zawieszenia BlackBird
- przewody w stalowym oplocie Hel
- manualny napinacz rozrządu MCCT
- lampa diodowa ze zintegrowanym stopem DRC
- crash pady na osiach
- 2 x osłony dekli silnika (aluminium i kevlar) 
- drobne akcesoryjne graty z ZETA i DRC ( dekielki, nakrętki, tuleje piat, zaślepka ślimaka prędkościomierza, mocowanie dźwigni tylnego hebla, rolki łańcucha, odpowietrzenie zbiornika itp...)


Wszystko kupowane jako nowe i tez pewnie i na to mam faktury. Do motunga mam tez dużo oryginalnych gratów, które zostały po wymianie na ww. elementy.


Za podaną wyżej cenę można kupić motocykl w jednej z wersji:
- Enduro - duże koła, długi błotnik, oryginał zacisk, tarcze hamulcowe i oryginał pompka hamulcowa Nissin
- Supermoto - małe koła ( ostatnio zmieniłem opony na nowe i łożyska w piastach wraz z uszczelniaczami), błotnik Acerbis, oryginał zacisk, tarcze hamulcowe i pompka Nissin.


Wszelkie pytania proszę kierować na mail lub gg 9211754 lub tel 660-524-591

PeeS  Istnieje możliwośc kupna motocykla z oryginalnymi akcesoriami ( kiera, wydech itp.) czekam na propozycję.
widoczne na zdjęciu: zacisk i tarcze hamulcowe Moto-Master nie są zawarte w ww. cenie!

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.