PROPONUJEMY DRUKARKĘ FISKALNĄ
NOVITUS DELIO APTEKA E
Cechy urządzenia
- Typ:Drukarka fiskalna z elektroniczną kopią
- Przeznaczenie: średnie i duże punkty sprzedaży detalicznej i hurtowej
- Liczba towarów: 150 000
- Liczba stawek PTU: 7
- Liczba kasjerów: bez ograniczeń
- Nazwa towaru: 40 znaków
- Nośnik kopii elektronicznej: NovitusSD Card (2GB w komplecie)
Tylko u nas otrzymujesz pakiet usług dodatkowych - GRATIS!
- Pełne przygotowanie kasy do pracy (programowanie nagłówka, stawek vat, ...)
- Programowanie towarów (do 100 PLU)
- Fiskalizacja - GRATIS
- Pełne przygotowanie wszelkich dokumentów do Urzędu Skarbowego
- Komplet Instrukcji obsługi (pełna instrukcja + typu QuickStart)
- Szkolenie z obsługi urządzenia
- Opieka naszego serwisu
Komunikacja
- 3 x RS232 + USB (dwukanałowe)
Współpraca z urządzeniami:
- Komputer
- Terminal EFT
- PinPad
- Czytnik kart magnetycznych
- Skaner
- Modem i inne
- Sterowanie szufladą: tak, 24 V
Cena urządzenia dotyczy osobistego odbioru ze sklepu !!
Przed dokonaniem zakupu celem potwierdzenia dostępności prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.
Zapraszamy do naszego sklepu adres oraz kontakt w zakładce "O sprzedającym"
Jak odzyskać 700 zł za kasę fiskalną
Kupując pierwsze kasy lub drukarki fiskalne podatnik może zaoszczędzić do 700 zł za każde z zakupionych urządzeń. Na jakich warunkach przysługuje ulga i jak ją uzyskać?
Dla kogo?
Prawo, o którym mowa dotyczy wszystkich podatników rozpoczynających prowadzenie ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej. Ulga przysługuje zarówno podatnikom będącym płatnikami VAT, jak i tym zwolnionym z VAT. Prawo to przysługuje tylko przy pierwszym kupnie urządzeń fiskalnych.
Ile można zaoszczędzić?
Kupując pierwsze urządzenia fiskalne podatnik może otrzymać 90% ulgi ceny zakupu urządzenia, jednak nie więcej niż 700 zł. Ulga przysługuje przy jednorazowym kupnie urządzeń fisklanych, niezależnie od ich ilości. Dla przykładu: przy zakupie 10 urządzeń, podatnikowi przysługuje ulga do 7000 zł.
Co należy zrobić, aby uzyskać ulgę/zwrot?
- Kupić urządzenia na własność
- Aby uzyskać ulgę, podatnik musi być właścicielem urządzeń – kasy nie mogą zostać kupione w leasingu.
- Zgłosić zamiar wprowadzenia kas
- Przed rozpoczęciem używania (przed pierwszą transakcją) konieczne jest zgłoszenie zamiaru wprowadzenia kasy fiskalnej.
- Zgłosić rozpoczęcie ewidencji
- Należy zgłosić do Urzędu Skarbowego rozpoczęcie ewidencji przy użyciu kasy fiskalnej. Podatnik musi tego dokonać w ciągu 7 dni od fiskalizacji kasy.
- Zapłacić przed otrzymaniem zwrotu
- Urządzenia muszą zostać opłacone przed otrzymaniem zwrotu. Należy zachować dowód zapłaty, aby przedstawić go w deklaracji VAT lub składając wniosek o zwrot.
Rada: Kasę można kupić wcześniej niż dokonano zgłoszenia do Urzędu Skarbowego. Dzięki temu można poćwiczyć sprzedaż na kasie niefiskalnej.
Informacja: Wszystkie niezbędne druki nasi klienci zawsze otrzymują razem z kasą fiskalną i informacją gdzie podpisać i kiedy wysłać / złożyć w urzędzie.
Cena urządzenia dotyczy osobistego odbioru ze sklepu !!
Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.
- telefoniczny: 501772075
- mailowy: komputery@copi-flex.pl
- strona: www.copi-flex.pl
Zapraszamy do naszego sklepu:
PHU B. i J. Szczyglińscy Copi-Flex Sp. J.
ul. Padlewskiego 5
09-402 Płock
Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem i serwisem kserokopiarek RICOH.
KUPUJ TYLKO U SPRAWDZONYCH DEALERÓW !!!
Oferujemy fachowe doradztwo w doborze sprzętu biurowego, profesjonalną obsługę serwisową i pogwarancyjną