DRON
DJI F450 ARF
KIT NAZA-M
Lite GPS 420 Lite
ESC 2312 Motor
ODBIORNIK TURNIGY IA8
Dron używany sprawny przed wystawieniem został sprawdzony i przetestowany leży nie używany a na pewno ktoś z niego zrobi pożytek syn już wyrósł wiec nie ma komu się tym bawić a i radio gdzieś się zapodziało akumulator nie jest częścią aukcji bo już i tak padł i nie ma mocy wo gule dron nie ma nic napoprawia klejonego itp. Jedynie jedna stopa jest nad pęknięta ale siad normalnie bez problemu, zdjęcia przedstawiają realny stan drona.
Zestaw zawiera:
DJI F450 ARF
oraz moduł autopilota Naza-Lite
w tym GPS / kompas i podwozie
odbiornik turnigy IA2
brak akumulatora w komplecie.
Zestaw RC quadcopter z 4-silnikami bezszczotkowymi 2312 960KV i regulatorami 20A. Centralna płyta kompozytowa oraz ramiona zbudowane z tworzywa sztucznego wypełnione włóknem szklanym. Rozpiętość 550mm, masa własna 478g, masa z obciążeniem od 1200g do 2400g.
Zestaw do celów rekreacyjnych i półprofesjonalnych. Zestaw RC z urządzeniem sterującym i akumulatorem 3S lub 4S Li-Po służy doskonale jako platforma do dalszych eksperymentów z multikopterami - od prostej zabawy do fotografii powietrznej lub latania FPV.
Przewody zintegrowane na płycie pcb
Podstawa modelu to dwa centralne panele kompozytowe, które przenoszą elektronikę, akumulator i wszelkie "ładunki". Na dolnym pokładzie (technologia obwodów drukowanych) znajduje się zasilanie poszczególnych regulatorów co ogranicza ilość kabli na płycie istotnie wpływając na obniżenie ciężaru konstrukcji. Silniki zamontowane są na ramionach z plexiglasu wzmocnione mosiądzem w miejscach montażu śrub.
Ultrawytrzymały materiał
Ramiona zostały zaprojektowane z ultrawytrzymałego tworzywa sztucznego PA66+30GF z włóknem szklanym zapewniając lepszą odporność na zderzenia.
Składanie całej ramy jest niezwykle łatwe - zawiera lutowanie kabli zasilających sterowniki do płyty dolnej oraz mocowanie paneli centralnych z ramionami i silnikami używając śrub za pomocą dostarczonych kluczy imbusowych - należy pamiętać o zastosowaniu odpowiednich środków zabezpieczających połączenia śrubowe - ZAP Z-42, niebieski Loctite itp.
System Napędowy
Model napędzany czterema silnikami 2312-960KV, ich prędkość kontrolowana jest przez cztery kontrolery 20A - pozwala na stosowanie zarówno zasilania trzema lub czterema ogniwami Li-Po. Zawarte w zestawie są dwie pary śmigieł 9.4x5.0", które używane są przy zasilaniu trzema ogniwami Li-Po", które używane są przy zasilaniu czterema ogniwami Li-Po. Do ogólnego stosowania przeznaczone są akumulatory 3S, dla bardziej profesjonalnych zastosowań akumulatory 4S.
Jako kontroler zaleca się stosowanie autopilota DJI Naza-M umożliwiającego łatwą obsługę wszystkich głównych funkcji (obrót, wznoszenie, zmiana kierunku, prędkość obrotowa silnika), zdalnych parametrów strojenia elektroniki sterowania, jak również kontroli pomocniczej funkcji ładowności. Naza-M jest zgodny z tradycyjnym odbiornikiem 2,4 GHz, odbiornikiem FM / PPM, jak i odbiornikiem S-Bus. Model pozwala na stosowanie trzech trybów lotu - z ręcznym sterowaniem, automatyczną stabilizacją i z GPS i automatyczną stabilizacjią lotu i położenia geograficznego modelu (przy użyciu dodatkowego oddzielnie sprzedawanego modułu GPS). W obu trybach automatycznych zaimplementowana została inteligentna funkcja fail-safe która, w przypadku utraty sygnału lub silnych zakłóceń, powoduje, że model powraca do punktu wyjścia (w promieniu 10 m) i automatycznie ląduje.
Podczas korzystania z inteligentnego urządzenia kontrolnego, takiego jak Naza-M, wymagania do sterowania modelem są dość małe - do podstawowego latania wystarczy sześciokanałowy system radiowy (najlepiej 2,4 GHz), który powinien mieć co najmniej jeden kanał przeznaczony na przełącznik trójpozycyjny do przełączania tryby lotu. Jeśli chcesz, aby w pełni wykorzystać możliwości autopilota Naza-M i samego modelu, trzeba mieć co najmniej 7. lub 8. kanałowy nadajnik.
Naza M Lite + GPS
Ekonomiczny kompaktowy system sterowania do multikopterów do latania sportowego i rekreacyjnego oraz wykorzystania w fotografii lotniczej. Dzięki niewielkim rozmiarom i małej wadze nie jest już kompatybilny z lżejszym kwadrokopterem 330, ale z zaawansowanym oprogramowaniem starującym (oparty na pełnej wersji oprogramowania autopilota Naza-M), zintegrowanym układem inercyjnym z 3. osiowym żyroskopem, akcelerometrem oraz wysokościomierzem barometrycznym zapewnia niezawodne działanie nawet w przypadku większych i cięższych kwadrokopterów i heksakopterów klasy 450 i 550!
Sercem Naza-M Lite jest jednostka sterująca odbierająca polecenia z odbiorników RC oraz dane na temat pozycji, wysokości i kierunku lotu z zintegrowanych czujników inercyjnych (3-osiowy żyroskop i akcelerometr) oraz zintegrowanego wysokościomierza barometrycznego z zewnętrznego modułu GPS (sprzedawany oddzielnie). Opierając się na tych danych, jednostka sterująca wydaje polecenia przez cztery do sześciu kontrolerów do silników. Naza-M LITE pozwala kontrolować kwadrokoptery w układzie I4, X4, silniki heksakopterów z sześcioma ramionami w układzie I6, X6 i hexakoptery z parą przeciwbieżnych wirników na trzech ramionach w układzie w IY6, Y6.
Naza M-LITE może otrzymywać polecenia z zestawów RC - 2.4 GHz, FM / PCM lub FM; obsługuje odbiornik S-Bus lub wyjście PPM. Zestaw RC musi mieć co najmniej cztery kanały dla podstawowych funkcji sterujących (obrót, wznoszenie, zmiana kierunku, prędkość obrotowa silnika) oraz co najmniej jeden inny kanał na trójpozycyjny przełącznik do przełączania trybów lotu. Nadajnik oprogramowanie Naza-M LITE jest niedrogi, odpowiedni do programu akrobacyjnego samolotu ustawiając jedynie funkcję i efekt wartość odchyłu. Optymalny zestaw wykorzystuje co najmniej ośmiu kanałów RC, z możliwością korzystania z przydatnych funkcji pomocniczych, takich jak zdalna regulacji wzmocnienia żyroskopu dla dostrajania systemu w trybie lotu, kierunku inteligentnego sterowania lub gimbala.
Sygnał wyjściowy dla regulatora prędkości musi zapewniać częstotliwość na poziomie ("Frame rate") 400 Hz - w celu optymalnego wykorzystania kontrolerów zostały specjalnie zaadaptowane do współpracy z Naza-M LITE i nie wymagają dodatkowej konfiguracji lub programowania, co może zaoszczędzić początkującym sporo kłopotów.. Jeśli masz zamiar użyć innego typu sterownika, upewnij się wcześniej, że taki sygnał sterujący może być przetworzony.
Dwa wyjścia do sterowania gimbalem mogą być regulowane w zakresie ich częstotliwości (50/100/200/400 Hz), dzięki czemu można używać zarówno tradycyjne serwa analogowe jak i szybkie cyfrowe.
Naza M-LITE może pracować w trzech trybach lotu:
"Tryb ręczny" pilot ręcznie steruje multikopterami we wszystkich osiach (podobnie jak klasyczny śmigłowiec) - Ten tryb jest odpowiedni do latania sportowego i akrobacyjnego.
- Stabilizacja automatyczna "Tryb Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery w pozycji we wszystkich osiach. Stabilizowana jest tylko pozycji (kąt) modelu, a nie położenie geograficzne (np. jeśli wieje wiatr, model będzie reagował na jego kierunek, ale ciągle będzie unosił się na stałej wysokości). W przypadku utraty sygnału sterującego z nadajnika model przechodzi w tryb awaryjny - pozostaje na stałej wysokości. Ten tryb jest odpowiedni do fotografii lotniczej, natomiast automatyczna stabilizacja pilotażowa "Hands Free" to tryb dla innych czynności.
- * Stabilizacja automatyczna z GPS "Tryb GPS Atti." centrala automatycznie stabilizuje multikoptery we wszystkich osiach. Aby użyć tego trybu, należy urządzenie kontrolujące Naza-M LITE podłączyć do modułu GPS i kompasu (magnetometr), które dostarczają dodatkowych informacji dotyczących położenia geograficznego (długość, szerokość, wysokość) i kursu. To sprawia, że nie tylko automatycznie ustabilizowaną pozycję modelu, ale i jego położenie geograficzne. W przypadku utraty sygnału nadajnik wykorzystuje jeden z dwóch dostępnych zaawansowanych trybów fail-safe - automatycznie ląduje po upływie sześciu sekund lub po krótkim czasie powraca do obwodu 10 m od punktu początkowego i po 15 sekundach aktywuje automatyczne lądowanie ("Idź do domu"). W trybie stabilizacji automatycznej z GPS dostępna jest również inteligentna kontrola kierunku.
Do ustawienia jednostki sterującej służy wygodny program komputerowy (dla Windows XP SP3 i Windows 7) - komputer osobisty jest podłączony za pomocą kabla USB. Narzędzie pozwala ustawiać parametry kontroli zestawów RC, w dużym zakresie ustawić autopilota, parametry automatycznej stabilizacji w każdej osi,a także zdalnie dostroić systemy żyroskopowe lotu (zawsze 1 lub 2 osie) . Jeśli to konieczne, możliwe jest, aby skalibrować czujniki lub moduł GPS (jeśli dotyczy). Możliwe jest również zaprogramowanie trybu awaryjnego, trybu inteligentnego kierunku, parametrów sterowania i stabilizacji kamery, parametrów gimbala lub monitora, który monitoruje napięcie zasilania. Oprogramowanie kontrolera, jak również firmware jednostki sterującej posiada możliwość rozbudowy, obecna wersja jest dostępna do pobrania na naszej stronie internetowej DJI.
System stabilizacji zasilania stanowi odrębną jednostkę, która jest również wyposażona w port micro-USB do komunikacji z komputerem PC w celu ustawienia jednostki sterującej lub aktualizacji oprogramowania. Akumulator posiada również diodę LED o wysokiej jasności wskazującą stan pracy modelu. Jako źródło zasilania można zastosować akumulator LiPo 2-6S montując bezpośrednio na mocowanie baterii multikoptera. Napięcie akumulatora jest monitorowany przez inteligentny program z dwoma poziomami ochrony. Intensywna czerwona migająca dioda LED funkcjonuje jako wczesne ostrzeganie o konieczności lądowania z powodu zbliżającego się wyczerpania akumulatora.
Dane techniczne:
Marka: DJI
Model: F450
Przekątna rozstawu osi: 450 mm
Materiał: płyta PCB
Kontroler lotu: NAZA-M Lite z GPS
GPS: NAZA-M
ESC: 420 Lite
Silnik: 2312 960KV
Zalecana bateria: bateria LiPo 3S ~ 4S (brak w zestawie)
odbiornik Turnigy IA2
Informacje o pakiecie:
Waga opakowania: 1329g
komplet to :
1 * DJI F450 ARF KIT
1 * Kontroler lotu NAZA-M Lite
1 * NAZA-M Lite GPS
1 * NAZA-M Lite LED
1 * NAZA-M Lite PMU
4 * Landing Skid
4 * Śmigło
4 * E305 420 Lite ESC
4 * 2312 Silnik