Bardzo prosimy o wpisanie kodu silnika w komentarzu, informacja ta jest niezbędna do zrealizowania wysyłki, weryfikacji - w przypadku nie podania tej informacji i braku odpowiedzi na kontakt z naszej strony zamówienia będzie anulowane.
Oferta ta dotyczy sprzedaży 1 sztuki urządzenia DPF Control
Urządzenie obsługuje 99% pojazdów z grupy VAG, powyżej 2013 roku - Volkswagen, Seat, Audi, Skoda, oraz: wybrane kody silnika z aut (gryou VAG) produkowanych między 2008 a 2013 rokiem, także niektóre modele Porsche
DPF Control jest kompatybilny tylko z kodami silników 4-ro literowymi zaczynające się na C lub D. Jeśli nie znasz ostatniego znaku wprowadź "?" np. "CAY?"
Instrukcja, gdzie znaleźć i jak odczytać kod silnika w swoim pojeździe znajduje się na dole opisu.
DPF control – kontroluj proces wypalania się filtra cząstek stałych w Twoim samochodzie!
√ Informuje w sposób dźwiękowy o wypalaniu filtra DPF
√ Informuje w sposób świetlny o wypalaniu filtra DPF
√ Kasowanie błędów zapisanych we wszystkich systemach
√ Wskazuje masę sadzy w filtrze
√ Prosty montaż – wkładany w gniazdo OBD
√ Małe, kompaktowe, estetyczne
√ Nie wymaga żadnej aplikacji do działania
Urządzenie wpinane w gniazdo OBD, które poinformuje Cię o początku i końcu procedury regeneracji filtra cząstek stałych w Twoim samochodzie z grupy VAG. Urządzenie pozwala zmniejszyć zużycie paliwa oraz wydłużyć żywotność filtra DPF na skutek jego prawidłowej eksploatacji. Ponad to prawidłowa praca filtra DPF zapewnia ochronę silnika, a także turbosprężarki.
Urządzenie w zestawie z diodą.
Aktywna regeneracja filtra to proces, w którym sterownik generuje dodatkowe wtryski paliwa w późnej fazie suwu pracy w celu podniesienia temperatury spalin. Przepływ spalin o odpowiednio wysokiej temperaturze, pozwala na wypalenie zgromadzonych w nim cząstek stałych. Procedura ta wykonuje się w określonych interwałach kilometrowych, zależnych od stylu jazdy, warunków, algorytmu sterującego oraz od samej pojemności filtra. W większości aut osobowych grupy VW waha się od około 250 km do około 600 km przy bardzo korzystnych warunkach.
Algorytm aktywnej regeneracji w większości aut jest realizowany w taki sposób, by użytkownik nie orientował się, że z silnikiem dzieje się coś niestandardowego. W warunkach miejskich, jest to łatwiejsze do zauważenia poprzez zwiększoną prędkość biegu jałowego, niemniej jednak wynika ona często z dogrzewania silnika lub dużego poboru prądu.
Wobec powyższych użytkownik bardzo często przerywa procedurę regeneracji, co powoduje konieczność aktywacji wentylatora w celu studzenia komory silnika. Dodatkowo, przerywanie tej procedury jest niekorzystne z punktu widzenia eksploatacji DPF jak również wiąże się ze zwiększonym zużyciem paliwa, ze względu na konieczność częstej regeneracji.
Urządzenie, które oferujemy pozwala na kontrolę tego procesu, ze względu na fakt, że przy każdej regeneracji urządzenie informuje o rozpoczęciu procedury oraz o jej końcu. Informacja ta jest przekazywana w sposób dźwiękowy (buzzer) oraz w sposób świetlny (dioda).
W chwili wykrycia spadku masy sadzy w filtrze, co jest jednoznaczne z rzeczywistym początkiem procesu wypalania urządzenie zasygnalizuje to długim sygnałem dźwiękowym oraz włączy diodę LED informując o wypalaniu. Po skończonej regeneracji urządzenie zasygnalizuje koniec procedury wypalania filtra DPF poprzez krótki sygnał dźwiękowy oraz zgaszenie diody LED.
Użytkownicy mogą w ten sposób optymalizować swoją drogą oraz nie przerywać procedury, a tym samym oszczędzać paliwo oraz pieniądze, poprzez znaczne wydłużenie czasu jego eksploatacji. Co więcej, może diagnozować jego działanie poprzez obserwację okresu lub dystans między regeneracjami.
Instrukcja obsługi:
- Zamontuj urządzenie w gnieździe OBD pojazdu (na ogół okolice lewego kolana kierowcy).
- Podłącz diodę jeśli chcesz ją umieścić w konkretnym miejscu, lub nie podłączaj jej w ogóle, jeśli sygnał dźwiękowy jest informacją wystarczającą.
- Ciesz się ze świadomości i możliwości kontroli procesu regeneracji filtra cząstek stałych w Twoim samochodzie.
- Kliknij przycisk na urządzeniu a dowiesz się ile gram sadzy znajduje się w Twoim filtrze poprzez ilość mrugnięć diody.
- Przytrzymaj dłużej przycisk na urządzeniu, a usuniesz wszystkie błędy ze swojego samochodu.
- Przytrzymanie przycisku do 2-go piknięcia wyłącza lub włącza dźwięk w urządzeniu
Obsługiwane samochody:
Urządzenie obsługuje 99% pojazdów z grupy VAG, powyżej 2013 roku - Volkswagen, Seat, Audi, Skoda, oraz: kody silnika 4-ro znakowe z aut produkowanych między 2008 a 2013 rokiem, niektóre modele Porsche, MB Sprinter oraz MAN.
Przy kodach silnika zaczynających się na litery "CA" I "CB" oraz wypisanymi poniżej prosimy o podanie również VINu pojazdu przy składaniu zamówienia, jest on niezbędny do realizacji zamówienia:
Prosimy o podanie VINu: CCWA,CCLA,CDYA,CDYB,CDYC,CEXA,CEXB,CGKA,CGKB, CMEA, CJAA, CJJA,
UWAGA!
Dla modeli Skoda Octavia II oraz Skoda Superb II ze względu na głęboką zabudowę złącza OBDII montaż urządzenia jest utrudniony, a w niektórych przypadkach niemożliwy. W związku z tym zalecamy użycie przedłużacza OBDII, który również można zakupić w naszym sklepie. Nie każdy przedłużacz oferowany na rynku posiada fizyczne połączenie pomiędzy wszystkimi pinami złącza OBDII, co może skutkować nieprawidłową pracą urządzenia.
W VW Touran I złącze obd II jest zasłonięte schowkiem, aby zamontować urządzenie należy zmodyfikować tylną ściankę schowka.
Oznaczenie kodu silnika można znaleźć na naklejce na progu przy drzwiach pasażera z przodu.
Znajduje się również przy kole zapasowym w bagażniku:
Kod silnika umieszczony jest także na pokrywie silnika jednak nie zawiera ostatniego znaku: