Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone"a i iPada
Autor: Todd Moore
Wydawca: Helion
Rok wydania: 2012
Tłumaczenie: Robert Górczyński
ISBN: 978-83-246-6316-3
Format: 168x237
Stron: 208
39,00 zł >> 14,90 zł
WERSJA CYFROWA: EBOOK
Formaty: PDF, EPUB, MOBI
Zrealizuj swój pomysł na grę i odnieś sukces!
Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu -- wszystko to sprawia, że gry na iPhone'a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.
Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!
Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
- Zacznij od prostej gry, wymagającej utworzenia jedynie około dwudziestu wierszy kodu
- Zbuduj całkowicie od początku grę w hokeja na stole
- Poznaj najlepsze praktyki w zakresie śledzenia wielu dotyków na ekranie
- Stwórz animację i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
- Wykorzystaj niezbędne narzędzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
- Dopracuj fizykę w grze, aby nadać jej większy realizm
- Nagraj i przeprowadź edycję efektów dźwiękowych oraz utwórz własną muzykę odtwarzaną w tle
- Zaprojektuj gracza-komputer, grającego na różnych poziomach trudności
Zamień pomysł na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!
Todd Moore założył firmę TMSOFT, by konstruować wyjątkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter została wyróżniona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda -- White Noise -- zdobyła uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.
-------
UWAGA :: EBOOK DOSTARCZANY JEST W POSTACI CYFROWEJ. PLIKI POBIERZESZ TYLKO I WYŁĄCZNIE Z BIBLIOTEKI NA KONCIE ALLEGRO (WYMAGANA PRZEGLĄDARKA WWW). EBOOKA NIE DOSTARCZAMY MAILEM.
Kupując ebooka na tej aukcji musisz posiadać konto w Allegro. Pamiętaj również, że aplikacja Allegro nie zawiera czytnika ebooków i nie daje możliwości pobierania ebooków. Pobrane pliki w zależności od formatów przeczytasz na: czytniku (Kindle, PocketBook, Onyx, Kobo i inne), smartfonie, tablecie lub komputerze.
Dostępne formaty ebooka są podane w opisie tytułu.
Aby pobrać ebooka zaloguj się do serwisu Allegro, przejdź do zakładki "moje konto", następnie "moje zakupy", tam znajdziesz zakładkę "Ebooki" i "Moja półka". Ebook będzie dostępny w momencie zatwierdzenia płatności przez nasz system.
Twój ebook zostanie zabezpieczony za pomocą znaku wodnego i nie posiada DRM. Znak wodny zawiera dane kupującego podane w Allegro.