PRZEDMIOTEM OFERTY JEST KOD DOSTĘPOWY DO KSIĄŻKI ELEKTRONICZNEJ (EBOOK)
KSIĄŻKA JEST DOSTĘPNA NA ZEWNĘTRZNEJ PLATFORMIE. KSIĄŻKA NIE JEST W POSTACI PLIKU.
Zrealizuj swój pomys? na gr? i odnie? sukces!
Nawet je?li rynek gier i aplikacji mobilnych nie prze?cignš? jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony u?ytkowników, przyst?pne ceny oraz powszechny dost?p do ekranów dotykowych, GPS i internetu wszystko to sprawia, ?e gry na iPhone’a czy iPada sš cz?sto o wiele bardziej atrakcyjne ni? ich odpowiedniki przeznaczone na zwyk?e komputery.
Najwa?niejszy jest pomys? na gr?. Musi by? nowatorski, atrakcyjny i wcišgajšcy. Je?li ju? go masz, ten przewodnik poka?e Ci, w jaki sposób przej?? do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdoby? podstawy dotyczšce narz?dzia Xcode i j?zyka Objective-C. Jednocze?nie nauczysz si?, jak implementowa? logik? gry, przygotowywa? grafik? i efekty d?wi?kowe, a tak?e opracowa? sztucznš inteligencj? dla gracza-komputera. Ju? wkrótce mo?esz zdoby? s?aw? i czerpa? z tego wymierne korzy?ci!
Z tš ksiš?kš w r?ku ka?dy programista zamieni pomys? na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
- Zacznij od prostej gry, wymagajšcej utworzenia jedynie oko?o dwudziestu wierszy kodu
- Zbuduj ca?kowicie od poczštku gr? w hokeja na stole
- Poznaj najlepsze praktyki w zakresie ?ledzenia wielu dotyków na ekranie
- Stwórz animacj? i przygotuj funkcje wykrywania kolizji
- Wykorzystaj niezb?dne narz?dzia do przygotowania atrakcyjnej grafiki dla gry
- Dopracuj fizyk? w grze, aby nada? jej wi?kszy realizm
- Nagraj i przeprowad? edycj? efektów d?wi?kowych oraz utwórz w?asnš muzyk? odtwarzanš w tle
- Zaprojektuj gracza-komputer, grajšcego na ró?nych poziomach trudno?ci
Zamie? pomys? na produkt gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store!
Todd Moore za?o?y? firm? TMSOFT, by konstruowa? wyjštkowe aplikacje i gry przeznaczone dla smartfonów. Stworzona przez niego popularna gra Card Counter zosta?a wyró?niona przez Engadget, "Los Angeles Times" oraz CNET TV. Najpopularniejsza aplikacja Todda White Noise zdoby?a uznanie iTunes App Store, "Health Magazine", "Washington Post", "PC Magazine" i Late Night with Jimmy Fallon.
- Autorzy: Todd Moore
- Wydawnictwo: O'Reilly Media, Inc.
- Data wydania: 2012
- Wydanie: 1
- Liczba stron: 208
- Forma publikacji: ePub (online)
- Język publikacji: polski
- ISBN: 9781457172984
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU. Drukowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron. Kopiowanie: OGRANICZENIE DO 2 stron.
- Dotknij, przesuń, potrząśnij: Od pomysłu do gry na iPhone’a i iPada
- Dedykacja
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with O’Reilly
- O autorze
- Wstęp
- Wprowadzenie
- Dla kogo przeznaczona jest ta książka?
- Czego się nauczysz?
- Konwencje zastosowane w książce
- Użycie przykładowych kodów
- 1. Wprowadzenie do Xcode
- Rejestracja konta programisty
- Instalacja Xcode
- Xcode
- Typy projektów w Xcode
- Interfejs Xcode
- Panel nawigacyjny
- Panel edytora
- Panel narzędziowy
- Panel modułu usuwania błędów
- Kompilacja i uruchomienie aplikacji
- Symulator
- Urządzenie iOS
- Struktura kodu
- Stany aplikacji
- Moduł Interface Builder
- Połączenia
- Logika gry
- 2. Hello Pong
- Utworzenie projektu
- Ustawienia aplikacji
- Plik typu App Info
- Interfejs użytkownika gry
- Moduł Interface Builder
- Połączenia
- Wyświetlacz Multi-Touch
- Cztery metody dotyku
- Włączenie obsługi wyświetlacza Multi-Touch
- Poruszanie paletkami
- Problemy z Multi-Touch: trzeci palec
- Właściwa obsługa dotknięć
- Animacja
- Wykrywanie kolizji
- Punktacja
- Wykończenie gry
- Wyświetlanie komunikatów
- Koniec gry
- Zwiększanie poziomu trudności
- Wstrzymywanie i wznawianie gry
- Gest wstrząśnięcia
- Dźwięk
- 3. Grafika
- Wprowadzenie
- Grafika rastrowa i wektorowa
- Formaty obrazów
- Wyświetlacz Retina
- Utworzenie obrazów dla gry Air Hockey
- Przygotowanie obrazu krążka
- Przygotowanie obrazu paletki
- Przygotowanie obrazu stołu do gry w hokeja
- Przygotowanie przycisków
- Przegląd obrazów używanych w grze
- Przygotowanie ikony aplikacji
- Integracja aplikacji
- Utworzenie projektu
- Moduł Interface Builder i obrazy
- Kompilacja i uruchomienie gry
- 4. Fizyka
- Fizyka podczas ruchu paletek
- Fizyka podczas ruchu krążka
- 5. Dźwięk
- Czym jest dźwięk?
- Nagrania cyfrowe
- Formaty pliku
- Tworzenie dźwięków
- Pobieranie dźwięków
- Nagrywanie dźwięku
- Edycja dźwięku
- 6. Sztuczna inteligencja
- Przygotowanie menu głównego
- Gracz-komputer
- Podstawy
- Model człowieka
- Obrona
- Atak
- Poziom trudności
- 7. App Store
- Zrzuty ekranu
- Przygotowanie opisu aplikacji i wybór słów kluczowych
- Podanie metadanych w iTunes Connect
- Archiwizacja i wysłanie aplikacji
- Recenzja aplikacji
- Marketing i sprzedaż
- Serwisy społecznościowe
- Wyróżnienie aplikacji w iTunes App Store
- Bezpłatne recenzje w internecie
- Wersja Lite aplikacji
- Reklamy płatne
- Śledzenie sprzedaży i rankingów
- Podsumowanie
- Indeks
- SPECIAL OFFER: Upgrade this ebook with O’Reilly
- Copyright
W tej ofercie kupujesz kod dostępowy umożliwiający dostęp do wskazanej treści. Kod umożliwia dostęp do treści za pomocą przeglądarki WWW, dedykowanej aplikacji iOS (Apple) ze sklepu App Store lub dedykowanej aplikacji Android ze sklepu Play. Kod oraz instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Brak możliwości pobrania pliku.
Na podstawie art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta realizując kod dostępowy rezygnujesz z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Typ licencji: licencja wieczysta.
BRAK MOŻLIWOŚCI POBRANIA PLIKU.
NIE PRZESYŁAMY PLIKÓW E-MAILEM.