Dostępny od ręki !
Fabrycznie nowy
CAN-AM Outlander MAX XTP 1000 mod.2022
Visco4Lock !
Faktura VAT23%
Homologacja T3B
PAKIET XT-P:
• Bagażnik przedni i tylni z systemem szybkiej instalacji LinQ
• Wyciągarka: siła uciągu 1 588 kg
• Cztery reflektory przednie o łącznej mocy 240W, światło hamowania
• Opony ITP Terracross, 26 cali
• Osłony błota-poszerzenie błotników
• Osłony dłoni
• Mocny przedni i tylny zderzak
• 14 Calowe aluminiowe felgi z beadlockiem
• TrzyStopniowe Dynamiczne wspomaganie kierownicy (DPS)
• Kolorystyka Pakietu X
• BTC
WYPOSAŻENIE:
• Oprzyrządowanie: 7.6 calowy wyświetlacz: Prędkościomierz, Zegar, Obrotomierz, Licznik godzin/km, Pozycja biegów, Temperatura, Wskaźnik napędu 4x4, Światła, Elektroniczny wskaźnik Paliwa
• Gniazdko typu DC w konsoli przedniej (15-A)
• Mocowanie z hakiem holowniczym i wiązką elektryczną
• System antykradzieżony (D.E.S.S)
PODWOZIE:
• Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze, amortyzatory FOX† 1.5 PODIUM† QS3, skok 23.3 cm
• Zawieszenie tylne: niezależne wahacze TTI, amortyzatory FOX† 1.5 PODIUM† QS3, skok 25.1 cm
• Hamulce przednie: hydrauliczne, tarczowe wentylowane, średnica tarczy 214 mm, zaciski dwu tłoczkowe
• Hamulec tylny: hydrauliczny, tarczowy wentylowany, średnica tarczy 214 mm, zacisk dwu tłoczkowy
NAPĘD:
• Silnik: Rotax poj. 976, 4-suwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cztery zawory na cylinder, 80 KM
• Zasilanie paliwem: inteligentna kontrola przepustnicy (iTC™) z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
• Rozruch: elektryczny
• Przeniesienie napędu: automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów CVT z przełożeniami High, Low, Park, Neutral, Reverse, Low, hamowanie silnikiem
• Układ jezdny: elektronicznie dołączany 2x4/4x4/lock 4x z blokadą przedniego dyferencjału Visco-4Lock
Możliwość doposażenia według upodobań klienta.
W razie pytań poproszę o kontakt telefoniczny.