Sprzedaż
1. Zakup Towaru potwierdza każdorazowo faktura, wystawiona w formie elektronicznej, tj. e-faktura, przesłana drogą mailową na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Na żądanie Klienta, może zostać przesłana faktura papierowa.
Dokument sprzedaży w postaci piliku PDF wyślemy na podany w zamówieniu adres email.
2. Po dokonaniu zakupu prosimy o dokładne wypełnienie formularza dostawy. Ma do bezpośredni wpływ na sprawny i bezproblemowy przebieg transakcji. Jeżeli przedmiot ma zostać wysłany na inny adres niż widnieje w danych allegro, prosimy o wprowadzenie go w polu "inny adres dostawy" a dane do wystawiania fr VAT w polu "faktura VAT" po wcześniejszym jej zaznaczeniu. W polu "informacja do sprzedającego" należy wpisywać dodatkowe parametry towaru jeżeli podanie takich danych jest wymagane np. kolor, wzór.
|
Płatność
1. Ceny podane są bezpośrednio przy oferowanych towarach w polskich złotych (PLN) i stanowią ceny brutto, tj. zawierają podatek VAT.
2. Ceny towarów nie zawierają kosztów ich dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania zamówienia i uzależnione są od wyboru przez Klienta sposobu zapłaty za towar.
3. Klient, może dokonać zapłaty za zamówienie wybierając, jeden spośród poniżej wskazanych sposobów zapłaty:
a) płatność PayU,
b) za pobraniem tj. przy odbiorze towaru poprzez zapłatę gotówki kurierowi. Maksymalna kwota pobrania, jaką może przyjąć kurier to 5000 PLN,
c) przelewem, na podany w toku procedury składania zamówienia rachunek bankowy Orchidea Marta Wawrzyszko-Dobek, ul. Tatarakowa 16/38, 20-541 Lublin, mBank: 06 1140 2004 0000 3502 7402 2876,
d) Raty PayU. W celu skorzystania z tej opcji płatności, należy wybrać odpowiednią zakładkę w formularzu zamówienia. Minimalna wartość zakupów w tym przypadku to 300 PLN.
Czas na zrealizowanie wszystkich płatności to 10 dni. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane oraz zostanie wszczęta procedura zwrotu prowizji.
|
Dodatkowe informacje
1. Wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem renomowanych firm spedycyjnych i kurierskich.
2. Każde zamówienie możemy dostarczyć tylko do jednego miejsca. Zmiana adresu dostawy, po odebraniu od nas przesyłki przez kuriera, a przed próbą doręczenia, wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 40 PLN brutto.
3. Przystąpienie do realizacji zamówienia jeżeli zostanie złożone po godzinie 14:00, rozpocznie się następnego dnia roboczego.
4. Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest przy każdej aukcji i wyrażony jest w dniach roboczych, nie obejmuje czasu dostarczenia przesyłki a jedynie przekazanie jej kurierowi.
5. Dostawa następuje w miejsce wskazane przez Klienta w zamówieniu, dni robocze w godzinach od 10:00 do 16:00.
6. Przesyłka zawiera ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia przesyłki stosowny protokół należy wypełnić w obecności kuriera, poświadczony jego podpisem. O takim fakcie należy nas niezwłocznie powiadomić. Przyspieszy to w znaczny sposób wysyłkę nowego przedmiotu. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów z różnym czasem realizacji, to liczy się najdłuższy z podanych terminów.
7. Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki.
Opcja taka dostępna jest za dodatkową opłatą. Jest ona każdorazowo wyceniana indywidualnie, prosimy o kontakt z obsługą sklepu w tej sprawie.
8. W okolicznościach nadzwyczajnych czy nieprzewidzianych, niezależnych od sklepu Orchidea, będzie informował Klienta o zmianach lub niedogodnościach związanych z dostarczeniem Towaru.
|