Przygotuj piłę mechaniczną!
Każdy z czterech marines - Alpha, Bravo, Charlie i Delta - zaczyna z tą samą zdolnością sprintu i ilością punktów życia, ale zróżnicowane klasy i bronie pomogą każdemu marine wybrać własny zestaw umiejętności, strategii i siły. Karty klas są wybierane na początku misji i wyposażają marine w wyjątkowe umiejętności - od zwiększania obrony do dołączania granatów do talii akcji.
Jesteś spragniony mięsa?
Jeden z graczy DOOM wcieli się w rolę najeźdźcy dowodzącego legionami piekła, próbując wyeliminować marines. Podczas misji najeźdźca przywołuje demony przez portale rozsiane na mapie. Rodzaje bezlitosnych wojowników i sposób ich ataku zależeć będą od kart zagrożenia i inwazji przypisanych każdej misji. Karty zagrożenia wprowadzają unikalne zasady dla portali i wskazują, kiedy demony mogą zostać przyzwane. Karty inwazji, trzymane w ukryciu przed marines, wskazują jakie rodzaje demonów można przywołać.
Zawartość pudełka:
- 1 instrukcja z zasadami podstawowymi
- 1 instrukcja z zasadami zaawansowanymi
- 1 księga misji
- 27 plastikowych figurek
- 6 kości
- 8 kart demonów
- 36 kart wydarzeń
- 73 karty akcji
- 12 kart inwazji
- 3 karty zagrożenia
- 10 kart inicjatywy
- 4 kart marines
- 6 kart celów
- 24 karty klas
-12 kart zabójstw chwały
- 4 karty drużyny
- 4 karty ogłuszenia
- 7 żetonów ogłuszenia
- 55 żetonów obrażeń
- 9 żetonów pakietów zdrowia
- 6 żetonów telereporterów
- 6 żetonów celów
- 18 żetonów portali
- 21 żetonów zabójstw
- 18 żetonów mocy argentu
- 23 żetony broni
- 16 żetonów postępu/zagrożenia
- 24 kafle mapy
- 8 żetonów drzwi