Nasze produkty wkomponujesz w każdą przestrzeń bez uszczerbku na wizerunku otoczenia.
MONTAŻ ZAWSZE GRATIS!
⁃ szerokość: 2m
⁃ długość: 3m
⁃ dach: spad w tył ocynk
⁃ brama dwuskrzydłowa ocynk
⁃ przetłoczenie ścian T8 pion ocynk
⁃ wysokość przód: 213 cm.
⁃ wysokość tył: 190 cm.
⁃ światło wjazdu 200 cm
⁃ konstrukcja z profili zamkniętych ocynk
⁃ zamek i klucze
Każdy produkt można dowolnie modyfikować aby dostosować do swoich indywidualnych potrzeb.
Możliwa edycja :
• rozmiar
• spad dachu
• dowolny kolory z Palety RAL + BTX
• okno, dodatkowe drzwi lub wiata
• powłoka antykondensacyjna pod dachem
• automat do bramy wraz z pilotem
• pionowe lub poziome przetłoczenie na ścianach
• kratka wentylacyjna
• rynny
• blachodachówka
• podwyższenie konstrukcji
• wykonanie z płyty warstwowej
• wykonanie konstrukcji ze stali ocynkowanej
GRATIS - Możliwość zmiany koloru ścian garażu oraz elementów takich jak dach, brama czy drzwi.
Teren pod garaż każdy klient musi wykonać we własnym zakresie, powinien być on odpowiednio wypoziomowany oraz stwarzać możliwość zakotwiczenia konstrukcji.
W zależności od przeznaczenia garażu, wyróżnić można 3 rodzaje podłoża:
- słupy fundamentowe
- bloczki betonowe
- wylewka betonowa
Słupy fundamentowe:
Szalunkiem mogą być rury PCV. Należy wkopać je w ziemię i zalać betonem. Głębokość fundamentów powinna zależeć od poziomu wód gruntowych jednak standardowa i najczęstsza głębokość to nie mniej niż 30 cm. Polecamy przykotwienie (wkręcenie) garażu do betonu.
Bloczki betonowe:
Poleca się jeśli garaż jest rozwiązaniem tymczasowym lub jeśli ma nam służyć jedynie jako schowek narzędziowy. Rozwiązanie jest niedrogie i łatwo dostępne w sklepach budowlanych. Zalecana ilość to 6 sztuk, niezależnie od wymiarów konstrukcji
Wylewka betonowa budowa:
Zaleca się, gdy konstrukcja ma służyć jako garaż dla samochodu. Powinna być większa o ok. 15 - 30 cm od wymiarów garażu. Optymalna głębokość warstwy betonu powinna wynosić ok. 10-15 cm.