Jak zamawiać?
Podczas zamówienia prosimy o informację, którą opcję zakupu Państwo wybieracie. Poniżej przedstawiamy dostępne warianty zwrotu uszkodzonej turbosprężarki:
Opcja 1: Przy dostawie nowej turbosprężarki kurier zabiera uszkodzoną turbosprężarkę
W tej opcji wystarczy przy kurierze wyciągnąć z opakowania naszą turbosprężarkę i ponownie zapakować uszkodzoną turbinę do tego samego opakowania, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować, Koszt przesyłki zwrotnej ponoszony jest przez osobę kupującą (+40 zł).
Opcja 2: Regeneracja Twojej turbosprężarki
Powiadamiasz nas e-mailem lub telefonicznie, że uszkodzona turbosprężarka jest gotowa do odbioru, Przysyłamy kuriera na nasz koszt po odbiór części, Kurier ma ze sobą list przewozowy zwrotny, nic nie trzeba adresować.
Opcja 3: Zakup turbiny z kaucją zwrotną
Kaucja od 200 do 800 zł w zależności od modelu turbosprężarki.
Turbosprężarka, zwana potocznie turbiną, jest parą wirników obsadzonych na wspólnym wałku. Pierwszy wirnik napędzany jest przez spaliny z silnika, drugi wykorzystuje napęd do sprężania powietrza zasysanego do cylindrów. Jednoczesne zwiększenie objętości powietrza i dawki paliwa wprowadzanych do spalenia zwiększa moc generowaną przez silnik.
Praca turbosprężarki ma miejsce w bardzo trudnych warunkach. Jej trwałość w dużej mierze jest uzależniona od konsystencji, jakości i ciśnienia smarującego ją oleju oraz eksploatacji zgodnej z zaleceniami producenta. Na wyeksploatowanie i awarie turbosprężarki wskazują hałasy z niej dochodzące, zmniejszenie mocy silnika w zakresie obrotów pracy sprężarki, dymienie na niebiesko lub czarno oraz wycieki oleju od strony turbiny i jego nadmierne zużycie.
Turbosprężarka po kompletnej regeneracji ze wszystkimi nowymi podzespołami:
Producent: KKK
KKK - 849147 90423508 0849147 55559848 5849040 5849040 55559848 53049880024 53049700024 53049710024 53049800024 53049880048 53049700048
OE - K04-024, 5304-970-0024, 5304-970-0048, 5304-988-0048, K04-048, K04-0024, 5304-971-0024, 5304-980-0024
- nowy korpus środkowy (rdzeń) firmy Kode
- protokół potwierdzający prawidłowe doważenie korpusu
- sprawdzony i wyregulowany układ zmiennej geometrii VTG turbiny
Prosimy mieć na uwadze, że w tym samym modelu, silniku i roczniku auta, producent mógł stosować różne rozwiązania konstrukcyjne dla tego samego podzespołu.
Dlatego w przypadku gdy nie jesteście Państwo 100% pewni zalecamy przesłanie numeru nadwozia (VIN) z dowodu rejestracyjnego (17znaków) przed zakupem, w celu poprawnej weryfikacji dopasowania części do waszego auta.
Lista pojazdów do których pasuje turbosprężarka:
Opel
ASTRA G coupe (T98)
- 2.0 16V Turbo (F07) (Z 20 LET) 1998ccm 190KM/140kW 2000/09-2001/08
- 2.0 16V Turbo (F07) (Z 20 LET) 1998ccm 200KM/147kW 2002/11-2005/05
ASTRA G kabriolet (T98)
- 2.0 16V Turbo (F67) (Z 20 LET) 1998ccm 200KM/147kW 2002/11-2005/10
ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05)
- 2.0 (M75) (Z 20 LER) 1998ccm 200KM/147kW 2005/07-2010/12
Decydując się na zakup naszego produktu otrzymujesz:
- Oryginalną turbosprężarkę po kompleksowej regeneracji przeprowadzonej w naszej firmie
- Fabrycznie nowe podzespoły wiodących producentów Melett oraz Kode
- Instrukcję poprawnego montażu turbosprężarki
- Protokół potwierdzający prawidłowe doważenie korpusu
- Fachową pomoc w doborze pasującego produktu
- Dokładną ekspertyzę uszkodzeń powstałych na turbosprężarce klienta
- Sprawdzony i wyregulowany układ zmiennej geometrii VTG turbiny, potwierdzony certyfikatem