Samochód zaliczkowany do 25 sierpnia, natomiast do sprzedania będą widoczne na zdjęciach koła (parametry w opisie) - felgi STYLING 32 8/9X17 z nowym lakierem, nowymi dekielkami, nowymi oponami FALKEN z 2014 roku na gwarancji (mam faktury) - proszę pisać/dzwonić!
Sprzedaję „niedokończony” projekt – oczywiście auto w pełni sprawne i kompletne, dofinansowałem bo miało być swapowane na M54B30 ale straciłem zapał, znudziło mi się, nie cieszy mnie, chyba z tego wyrastam, chcę wrócić na motocykl, który zresztą już kupiłem, stąd ogłoszenie. Nie jestem handlarzem i proszę tak mnie nie traktować, sprzedaję swój własny samochód.
E36 318i Touring, pełny M-pakiet (zawieszenie, zderzaki/lampy/progi/listwy, czarna podsufitka, kierownica „serducho”) zdrowe M43B18, produkcja 21.05.1997, końcówka VINu EU46202 (cały numer widać na zdjęciach). Na liczniku obecnie 215 000 km.
Rozkodowany VIN z kompletnym wyposażeniem:
Model 318i
Rynek Europa
Typ CE31
Kod serii E36 (3)
Nadwozie Touring (kombi)
Układ kierowniczy LHD
Drzwi 5
Silnik M43 - 1,80l (85kW)
Napęd Tył
Skrzynia biegów Manualna
Kolor nadwozia Techno-violett metaliczny (299)
Tapicerka Materiał/skóra/Antracyt (C1AT)
Data produkcji 21.05.1997
Miejsce montażu Regensburg
Kod Wyposażenie standardowe
S440A Pakiet dla niepalących
S465A System załadunku
S497A Podłokietnik tył
S548A Prędkościomierz wyskalowany w km/h
S686A Antena-rozbudowana
Kod Wyposażenie opcjonalne
S214A System automatycznej kontroli trakcji (ASC+T)
S243A Poduszka powietrzna pasażera - przód
S277A Felgi aluminiowe BMW / podwójna szprycha
S305A Pilot do centralnego zamka
S320A Brak oznaczenia modelu
P337A M pakiet sportowy
S386A Relingi dachu
S410A Szyby w drzwiach sterowane elektrycznie, przód
S423A Dywaniki podłogowe, welur
S428A Trójkąt ostrzegawczy i apteczka pierwszej pomocy
S473A Podłokietnik przód
S481A Sportowe fotele
S498A Zagłówki tył, regulowane mechanicznie
S510A Elektryczna regulacja zasięgu reflektorów głównych
S520A Światła przeciwmgłowe
S534A Klimatyzacja automatyczna
S556A Wskaźnik temperatury zewnętrznej
S658A Radio BMW Business CD RDS
S676A System głośników HiFi
S704A M podwozie sportowe
S710A M skórzana kierownica
S785A Białe kierunkowskazy
L801A Wersja krajowa Niemcy/Austria
S863A Katalog dealerów - Europa
S879A Literatura pokładowa, niemiecki
Całe wyposażenie sprawne, zamiast fabrycznego radia jest PIONEER CD/MP3 + AUX/USB podłączony do fabrycznego zestawu Hi-Fi (8 głośników).
Auto kupiłem w lutym tego roku z Niemiec (faktura zakupu z zapisanym przebiegiem + książka serwisowa), od tego czasu dołożyłem ponad 7 tysięcy pln żeby było w takim stanie jak teraz, przy czym jest to cena samych części, bo wszystko przy samochodzie robiłem sam (takie hobby, nie jestem mechanikiem z zawodu). Na 90% gratów mam rachunki.
Z głównych rzeczy samochód ma:
- dwa komplety nowych kół:
- letnie styling 32 17x8/17x9 z nowym lakierem, nowymi dekielkami BMW, na 4 nowych oponach Falken z 2014 roku na gwarancji do 2017, przód 205/40, tył 215/40, ranty nie były rolowane, wszystko się mieści
- zimówki stalowe 15” na nowych oponach Fulda z 2013 roku (po jednej zimie)
- dwa komplety zawieszeń:
- nowe zawieszenie gwintowane MTS obecnie zamontowane, na gwarancji do 2017
- fabryczne M-pakietowe dodaję gratis, gwint można jeszcze oczywiście skręcić niżej niż na zdjęciach jeśli ktoś czuje potrzebę
- nowe hamulce przód i tył z 328i – jarzma i zaciski wypiaskowane i polakierowane, wszystkie gumki nowe, nowe tarcze (wentylowane przód + tył, seryjnie są pełne) oraz klocki Zimmermann
- stabilizatory przód/tył z 328i z zawieszenia M-pakietowego (na seryjnym przednim z 318i nie zmieści się 6cylindrowy silnik)
- lampy przednie soczewki BOSCH przerobione na black hella (fabrycznie były wypalone zwykłe lampy BOSCH’a – mam zdjęcia auta sprzed zmiany)
- nowe halogeny + krzyże żeby pasowały do lamp (zamienniki, oryginalne były rozszczelnione i miały zgnite odbłyśniki – również mam je na zdjęciach)
Co oprócz tego zostało zrobione (skopiowane z pliku, chronologicznie i z uwzględnieniem najmniejszych pierdół, do wglądu rachunki + zdjęcia):
- nowa lampka schowka OEM (była zepsuta), brakujące zaślepki tapicerki
- lusterko lewe (obudowa była niebieska, wymieniłem całe bo tak było łatwiej)
- olej (motul 8100 X-clean 5W40 syntetyk), filtr oleju – od wymiany przejechałem 8 tysięcy km, z bagnetu ubyło 2mm
- filtr powietrza MANN
- filtr kabinowy węglowy SCT
- termostat BEHR
- kierunkowskazy główne i boczne pomarańczowe (OEM)
- nowe emblematy maska + klapa (OEM)
- zestaw uszczelek obudowy filtra oleju (pociło się spod filtra oleju – norma w tych silnikach, już jest sucho – zestaw z ASO)
- 2 komplety H1 PHILIPS White Vision + postojówki (ładnie świecą, ale oczywiście jeśli ktoś chce może sobie zamontować ksenony z chin i odpustowe ringi)
- podnośnik szyby lewy przód (nowy zamiennik, oryginalny pęknął i szyba wypadała z ramy)
- dodatkowa mata bagażnika (nie ma jej na zdjęciach)
- nowa szyba czołowa (PILKINGTON z zielonym pasem, oryginalna fabryczna miała milion rys i pająka od źle złożonej wycieraczki – mam rachunek i sporo zdjęć na dowód)
- płaskie pióra wycieraczek (przód Valeo + klapa, nie z Biedronki)
- paski osprzętu (obydwa – klinowy od klimy Dayco i wielorowkowy od alternatora i reszty - Conti)
- nowe nieużywane pełnowymiarowe koło zapasowe na aluminiowej feldze BMW
- interfejs INPA
- jeden z głośników z tyłu (spalił się, wymieniony na oryginał)
- zestaw do profi zaprawek (kilka buteleczek ze wszystkim począwszy od podkładu epoksydowego po lakier bezbarwny)
- kabel plusowy do bagażnika z 328i (dorzucam gratis, nie zdążyłem przenieść aku do bagażnika, a teraz już mi się nie chce tego robić)
- geometria po wymianie zawieszenia
- nowy czujnik ABS lewy tył DELPHI
- nowy czujnik ABS lewy przód DELPHI
- nowa osłona tarczy hamulcowej + śruby – prawy tył - OEM
- zestaw montażowy szczęk hamulca ręcznego (TRW)
- siłownik zamka prawy tył (używka OEM)
- wygłuszenie maski (używka OEM, fabryczna mata była pogryziona przez jakieś kuny)
- nowy hokej zderzaka przód M-pakiet
- napinacz paska wielorowkowego + rolka
- ozonowanie klimatyzacji i kabiny
Auto ma książkę serwisową, dwa klucze, według mojej wiedzy jest bezwypadkowe, jeździ prosto i jest warte swojej ceny. Parę dni temu wróciło z wakacji – 2000km bez problemów. Od kupna przejechałem w sumie 8 tysięcy km - sami sobie odpowiedzcie na pytanie w jakim stanie są wszystkie zamontowane graty. Stan wizualny przedstawiają zdjęcia więc chyba nic nie muszę dodawać – skóra na fotelach bez żadnych uszkodzeń, podobnie na kierownicy (fabryczne obszycie), blacha OK (na pewno były lakierowane tylne błotniki, co więcej nie wiem bo nie będę latał jak głupi z miernikiem wokół pełnoletniego auta), na rancie przedniego lewego błotnika jest zaprawka na 5cm, na drzwiach kierowcy druga, wielkości 2zł, tuż nad listwą. Tona zdjęć dokumentująca wszystkie wymienione wyżej czynności.
Wszystko w samochodzie działa (elektryka, klima, ABS, kontrola trakcji). OC i przegląd do marca 2016. Na szybach z tyłu folia, widać, że położona profesjonalnie.
Wady? Pomarszczona tapicerka na drzwiach kierowcy (pozostałe jak nowe), czasem na zimno pedał sprzęgła lubi zaskrzypieć, rozrusznik się podwiesza raz na jakiś czas - groszowe rzeczy typowe dla każdej E36 więc nie ma co ściemniać.
Cena w kilku wariantach (do delikatnej negocjacji na miejscu, nie negocjuję przez telefon):
- 12400 pln tak jak stoi ze wszystkim co do niej mam i ze wszystkim co jest opisane (2 zawieszenia, 2 komplety kół i inne części)
- 11900 pln BEZ zimówek, na letnich kołach (nadal z dwoma zawieszeniami)
- 10400 pln NA zimówkach, bez letnich kół (też z dwoma zawieszeniami)
Auto nie jest opisane na żadnym forum, dłubię dla własnej przyjemności, nie dla kolegów.
Przegląd/OC do marca 2016.
Jak pisałem do samochodu jest interfejs INPA więc możemy przeskanować dowolne moduły przy okazji oględzin w poszukiwaniu błędów. Nie mam nic do ukrycia, auto nie jest nowe, ma 18 lat gdyby ktoś nie zauważył, jak na swój wiek jest w świetnej kondycji i jest warte swojej ceny, nie jest to wycior jak 90% tych samochodów w Polsce. Same letnie koła z oponami + zawieszenie i hamulce kosztowały mnie ponad 4500pln nie licząc mojej pracy przy przekładkach, jeśli chcesz kupić pewne auto gotowe do dalszej eksploatacji albo do dalszych modów zapraszam do Krakowa. Jeśli chcesz kupić wyplakowanego trupa za 7 tysięcy „w idealnym stanie igła, panie” nie zawracaj mi głowy, Mirki handlarze już zacierają ręce.
Nie sprzedaję beemki dlatego, że muszę, mam czym jeździć, sprzedaję bo mam taki kaprys więc proszę nie składać niepoważnych ofert typu „biorę za dychę tak jak stoi”… Jeśli się nie sprzeda podniosę gwint o 2cm i żona będzie ją upalać do tesco i na zumbę.
Zapraszam na oględziny – Kraków Ruczaj.
Poniżej 33 zdjęcia samochodu, być może trzeba będzie chwilę poczekać aż się załadują.
Kontakt
pirul@poczta.fm
694 174 908
|