KONTAKT : 799-304-799, 799-306-799
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:
ORYGINALNY DODATEK DO PALIWA DIESEL
UNIK+
STOSOWANY W SILNIKACH HDi PEUGEOT ORAZ CITROEN HDi
ZASTOSOWANIE:
HOMOLOGOWANY ORAZ ZALECANY DO WSZYSTKICH SILNIKÓW DIESLA, W SZCZEGÓLNOŚCI SILNIKÓW GRUPY PSA: 1.4 HDi, 1.6 HDi, 2.0 HDi, 2.2 HDi, 2.7 HDi ORAZ 3.0 HDi
KIEDY NIE NALEŻY STOSOWAĆ PREPARATU:
- KIEDY AUTO MA PRZEBIEG PONIŻEJ 70 000 KM
- KIEDY AUTO JEST REGULARNIE SERWISOWANE W ASO (W RAZIE POTRZEBY SERWISY SAMODZIELNIE STOSUJĄ PREPARAT)
KIEDY I JAK STOSOWAĆ PREPARAT:
- KIEDY AUTO MA PRZEBIEG POWYŻEJ 70 000 KM (LUB 40 000 KM I OD POCZĄTKU ZALEWANE JEST ZWYKŁYM PALIWEM DIESEL)
- KIEDY SILNIK POSZARPUJE, SŁYCHAĆ STUKI ZAWORÓW LUB WYDOBYWA SIĘ GĘSTY DYM Z UKŁADU WYDECHOWEGO
- JEŻELI AUTO ZALEWANE JEST NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI PALIWEM, STOSOWAĆ RAZ W ROKU
- JEŻELI AUTO ZALEWANE JEST ZWYKŁYM DIESELEM STOSOWAĆ DWA RAZY W ROKU
- PRZED ZATANKOWANIEM NALEŻY WLAĆ CAŁĄ BUTELKĘ NA PUSTY ZBIORNIK, ZATANKOWAĆ DO PEŁNA. PO DOLANIU I ZATANKOWANIU NALEŻY PRZEJECHAĆ AUTEM OKOŁO 20-30KM NA WYSOKICH OBROTACH.
CECHY PREPARATU:
- CZYŚCI ORAZ SMARUJE UKŁAD WTRYSKOWY
- REDUKUJE ZANIECZYSZCZENIA UKŁADU WYLOTOWEGO
- POPRAWIA START NA ZIMNYM SILNIKU
- POPRAWIA WYDAJNOŚĆ SILNIKA
- KOMPENSUJE NISKĄ LICZBĘ CETANOWĄ W NIEKTÓRYCH PALIWACH DIESEL SŁABSZEJ JAKOŚCI