DJI Osmo Mobile 3 – Care Refresh, plan serwisowy VIP dla OM3, do dwóch produktów zamiennych w ciągu 12 miesięcy, pokrycie uszkodzeń spowodowanych upadkiem i wodą, aktywuje się w ciągu 30 dni
• Zawsze bez obaw, z dwoma wymiennymi urządzeniami: za dodatkową opłatę DJI Care Refresh oferuje do dwóch urządzeń zamiennych
• Ochrona przed uszkodzeniami spowodowanymi przez wodę: produkt zamienny jest dostępny, w przypadku niezamierzonego uszkodzeń spowodowanych wodą i w trakcie prawidłowego użytkowania
• GRATIS WYSYŁKA PRZESYŁKA: Jeśli jesteś w regionie, w którym nabywasz Twój samolot, koszty wysyłki zostaną przejęte przez DJI
• Serwis telefoniczny VIP: wsparcie DJI jest obsługiwane przez ekspertów DJI i jest tylko jednym połączeniem daleko
• System aktywacji DJI CARE: DJI Care Refresh można aktywować tylko w ciągu 30 dni po aktywacji drona. Jeśli straciłeś 30 dni, wyślij e-mail na adres DJI After, aby otrzymać dalsze wsparcie