DJI Care Refresh Spark Ubezpieczenie Do Drona
Producent: DJI
Numer magazynowy: 012299
Kompleksowa ochrona
DJI Care Referesh to kompleksowe 12 miesięczne ubezpieczenie oferowane przez DJI na swoje nowe produkty, dzięki któremu nie musisz się martwić o bezpieczeństwo swojego drona podczas lotu. W przypadku kolizji za niewielką opłatą (269 PLN za pierwszą wymianę i 379 PLN za drugą wymianę) czeka na ciebie nowe urządzenie lub w stanie nie noszącym śladów użytkowania.
Lataj nad wodą bez obaw
Zawsze marzyłeś o zrobieniu pięknych zdjęć lecąc nad jeziorem, morzem lub oceanem, ale bałeś się o swoje urządzenie? DJI Care Refresh pokrywa również uszkodzenia spowodowane zalaniem lub wpadnięciem do wody twojego Sparka, zatem lataj bez obaw.
Czuj się jak VIP
Użytkownicy z ochroną DJI Care Refresh są traktowani priorytetowo, dzięki czemu czas oczekiwania na wymianę drona zostaje zredukowany do minimum. Co więcej, użytkownicy posiadają przywileje VIP także podczas kontaktu z pomocą techniczną DJI, więc wystarczy jeden telefon, aby szybko uzyskać odpowiedź na dowolne pytanie.
Jak to działa?
Po zakupie karty DJI Care Refresh, użytkownik przechodzi na stronę DJI i aktywuje ubezpieczenie, podając numer karty i numer seryjny drona, do którego ochrona ma zostać przypisana. Zastrzeżeniem jest, że aktywacja musi nastąpić nie później niż w ciągu 48 godzin od aktywacji Sparka.
Gdy zdarzy się wypadek
- Użytkownik zgłasza usterkę i wysyła Sparka do niemieckiego serwisu DJI z adnotacją, że posiada DJI Care Refresh.
- Użytkownik dostaje wycenę naprawy i na tej podstawie decyduje czy chce dokonać naprawy/wymiany odpłatnie bądź przez DJI Care Refresh.
- Po wybraniu opcji DJI Care Refresh, użytkownik uiszcza opłatę w wysokości 269 PLN za pierwszą wymianę i 379 PLN za drugą wymianę i dostaje nowy produkt bądź nowe części zamienne tzn. gimbala, kamerę, śmigła.
- Wymieniony produkt zostaje priorytetowo dostarczony do użytkownika z darmową wysyłką.
Zastrzeżenia
DJI Care Refresh nie obejmuje:
- Zgubionego bądź częściowo zgubionego drona, gimbala lub akcesoriów.
- Kradzieży lub porzucenia produktu.
- Uszkodzeń spowodowanych lotem w niewłaściwych warunkach atmosferycznych.
- Nadajnika, akcesoriów dodatkowych.
- Rozmyślnej utraty drona.
- Uszkodzeń obudowy, które nie wpływają na działanie produktu.
- Bezpośrednich lub niebezpośrednich uszkodzeń spowodowanych działaniem sił wyższych.
- Usterek powstałych poza okresem ważności DJI Care Refresh.
- Dodatkowych opłat związanych z ulepszaniem modelu, poprawianiem jego osiągów.
- Usterek wynikających z przeprowadzania modyfikacji, które nie są zgodne z zaleceniami znajdującymi się w podręczniku użytkownika bądź z używania niekompatybilnych akumulatorów i ładowarki.
- Usterek wynikających z korzystania z nieautoryzowanych akcesoriów, akumulatorów bądź oprogramowania.