Gra zręcznościowa Free Slide Pingwinki na lodzie Djeco
Pod czujnym okiem taty, małe pingwinki dobrze się bawią skacząc po górach lodowych, ale muszą uważać, aby nie wpaść do wody.
Pięknie wydana, bajecznie kolorowa gra dla dzieci. Gra jest bardzo prosta i krótka, co powoduje że dziecko nie znudzi się zbyt długą rozgrywką. Gra Pingwinki rozwija precyzję i zręczność, wspiera rozwój motoryki i koordynacji wzrokowo-ruchowej.
Gry planszowe to wspaniały sposób na wspólne spędzanie czasu, uczenie dziecka zasad Fair Play oraz zasad życia społecznego.
OPIS:
- Zawartość: 8 dużych krążków, 1 mały krążek, 3 góry lodowe, 3 tatusiów pingwinów, 4 pingwinki dzieci, 8 żetonów dla taty, 24 żetony dla dzieci (6 na osobę), 5 żetonów totemów.
- Wiek: od 6 do 12 lat
- Ilość graczy: od 2 do 5
- Czas gry : 20 minut
Wymiary opakowania: 30 x 28 x 4 cm
- Cel gry:
Zebrać jak najwięcej punktów, rzucając swoim krążkiem.
- Przygotowanie gry: Ułóż góry lodowe w trójkąt na środku stołu, wyznaczają one obszar gry. Umieść tatę pingwina na każdej górze lodowej. Połóż 3 duże krążki i jeden mały krążek na środku obszaru gry, następnie umieść pingwinka dziecko na każdym z 4 krążków. Każdy gracz bierze jeden z pozostałych dużych krążków i jeden żeton totem.
- Przebieg gry:
Gracze grają na zmianę zgodnie z ruchem wskazówek zegara.Najmłodszy gracz zaczyna. Gracz, w czasie swojej tury gry, bierze krążek i obiera pozycję jaką zechce, ale w odległości minimum 20 cm od pingwinów dzieci, poza obszarem gry. Pstryka palcami w krążek tak, aby udało mu się przybliżyć maksymalnie do krążków z pingwinami dziećmi, na środku pola gry. Po pstryknięciu możliwych jest kilka scenariuszy:
-Krążek gracza jest wystarczająco blisko krążka, na którym umieszczony jest pingwinek dziecko, dzięki czemu może on przeskoczyć z jednego na drugi, bez wpadnięcia w wodę. W tej sytuacji, gracz przestawia pingwinka na krążek, którym ma grać i zbiera
krążek na którym był pingwinek.W następnej turze, gracz używa go jako nowego krążka ustawiając go jak napoczątku gry, czyli poza obszarem gry.
Następnie:
Jeśli pingwinek był na dużym krążku, gracz wygrywa jeden żeton w kolorze zdobytego pingwinka. Jeśli pingwinek był na małym krążku, gracz wygrywa dwa żetony w kolorze zdobytego pingwinka.
-Krążek jest za daleko od reszty krążków aby utworzyć szlak:
Gracz kładzie swój żeton totem na krążku, którym właśnie zagrał. W następnej
turze, pstryka w ten krążek.
-Gracz przewraca pingwinka( dziecko lub tatusia): Gracz bierze żeton
taty. Następnie, zbiera swoje krążki i kładzie je na przeciwko siebie, poza obszarem gry
- Koniec gry:
Gdy tylko skończą się żetony (taty lub dzieci) gra kończy się. Liczymy punkty: każdy gracz trzyma tylko jeden żeton każdego koloru dziecka pingwinka (warty najwięcej punktów). Następnie odejmujemy punkty z żetonów taty. Zwycięża gracz z największą liczbą punktów.
Francuska firma Djeco od 1954 roku tworzy oryginalne i nieprzewidywalne zabawki dla dzieci w wieku 1 - 11 lat. Projektanci nie skupiają się na strategii marketingowej - wolą spędzać czas na marzeniach, zabawie i odkrywaniu nowego. Dzięki tej swobodzie powstają zabawki o żywych kolorach, niesamowitych wzorach i pobudzających wyobraźnię. Ten twórczy zapał przekłada się na tworzenie projektów, których nie znajdziecie w żadnej innej firmie. Zabawki są spełnieniem dziecięcych marzeń i wyobrażeń, pełne szalonych kolorów, lub eleganckie - podszyte nostalgią. Produkty z firmy Djeco pobudzają wyobraźnię i sprawiają, że dzieci chcą odkrywać zabawę na nowo!