Ten moduł to małe, ale bardzo funkcjonalne urządzenie, które umożliwia programowanie za pomocą popularnego środowiska Arduino IDE. Wyposażony w mikrokontroler ATtiny85 oraz 8 kb pamięci Flash i 6 portów I/O, pozwala na realizację wielu różnorodnych projektów. Dodatkowym atutem jest złącze USB, co znacznie ułatwia proces programowania. Moduł może być zasilany napięciem 5 V lub od 7 V do 35 V dzięki wbudowanemu regulatorowi 5 V / 500 mA, co czyni go bardzo praktycznym rozwiązaniem do wielu zastosowań.
Specyfikacja techniczna:
- Mikrokontroler ATtiny85:
- Pamięć Flash: 8 kb (z czego 2,75 kB zajęte przez bootloader)
- Taktowanie: 16 MHz
- Bootloader USB z możliwością programowania poprzez środowisko Arduino IDE
- Złącze USB do programowania
- Zamontowany regulator napięcia 5,0 V o wydajności prądowej do 500 mA umożliwiają podłączenie napięcia zasilania do 35 V.
- Możliwość zasilania z portu USB lub z zewnętrznego źródła
- Na płytce znajdują się dwie diody LED: zasilanie oraz dla użytkownika, podłączona do pinu 1.
- 6 pinów cyfrowych wejścia/wyjścia, w tym:
- 4 ADC
- 3 kanały PWM
- interfejs I2C i SPI
- Dwa otwory montażowe o średnicy 2,1 mm
- Wymiary: 25 x 20 mm
- W zestawie: złącze goldpin 9-pin
Digispark Kickstarter - ATtiny85 - 5 V:
Płytka Digispark Kickstarter z mikrokontrolerem ATtiny85 to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności programistyczne i projektować własne projekty elektroniczne. Płytka jest kompatybilna z Arduino i może być programowana za pomocą środowiska Arduino IDE. Zasilana jest napięciem 5 V, co pozwala na współpracę z większością standardowych zasilaczy. Dodatkowo, płytka została wyposażona w szereg praktycznych rozwiązań, takich jak programowalna dioda LED czy możliwość komunikacji przez złącze USB.
Mała płytka:
Płytka Digispark Kickstarter to mikrokontroler o wymiarach zaledwie 25 x 20 mm, idealny do zastosowania w najmniejszych projektach, takich jak niewielkie roboty mobilne czy zminiaturyzowane urządzenia elektroniczne. Można ją łatwo zasilić napięciem 5 V i skomunikować z komputerem za pośrednictwem złącza USB.