szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot? zobacz więcej aktualnych ofert

Dieta ketogeniczna 5 dni x500 kcal. Odchudzanie (6741418746)



Kup teraz: 90,00 zł

Sprzedane przez "Kup teraz"

Zakończona o 0:25 dnia 06.11.2018 r.

Kategoria: Pozostałe
Lokalizacja: Warszawa


Zobacz aktualne oferty
aktualne przedmioty sprzedającego

Parametry

Stan
Nowy
Waga (z opakowaniem)
0.7

oferta nr 6741418746


Opis

Dieta wyszczuplająca, polecana szczególnie osobom mało aktywnym fizycznie i o niewielkiej nadwadze.

Zalety i korzyści płynące z diety:

  • krótki czas trwania i łatwy do zastosowania 5-dniowy plan diety
  • szybki spadek wagi: 5 kg lub do 6% masy ciała
  • skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej
  • minimalna utrata tkanki mięśniowej
  • brak efektu jo-jo po zakończeniu diety
  • zalecana dla osób o lekkiej nadwadze i siedzącym trybie życia
  • łatwy do ukończenia plan diety; do cyklicznego stosowania kilka razy w roku

Opis produktu

Niskokaloryczne diety ketogeniczne islaverde® w 13% składają się z węglowodanów, w 25-30% z białka i w 60% z tłuszczów roślinnych. Bardzo niski udział węglowodanów w dietach sprawia, że już w 2. lub 3. dniu diety organizm – z powodu braku glikogenu, otrzymywanego wyłącznie z węglowodanów – zmuszony jest do pobierania energii z rozkładu własnej tkanki tłuszczowej. Nazywamy to przejściem w metaboliczny stan ketozy, który stabilizuje działanie hormonów, dzięki czemu głód staje się mnie odczuwalny. Organizm, „ucząc się” efektywnie spalać tkankę tłuszczową, przyspiesza procesy metaboliczne. Dowiedziono tego naukowo dopiero kilkanaście lat temu, w badaniach przeprowadzonych na dużych grupach osób otyłych i osób z nadwagą.

To dlatego dieta QUICK KETOSIS przynosi nadspodziewanie korzystne efekty odchudzające w postaci szybkiej redukcji tkanki tłuszczowej i minimalnej utraty beztłuszczowej masy ciała FFM (ang. Fat-Free Mass) – czyli tkanki mięśniowej. Utrata wagi dochodzi nawet do 5 kg lub 6% masy ciała przed rozpoczęciem diety. Dietę można stosować cyklicznie do kilku razy w roku, w odstępach min. 2 - 2,5-miesięcznych.

Przed zakupem diety należy koniecznie zasięgnąć konsultacji lekarskiej w celu sprawdzenia, czy nie ma żadnych przeciwskazań do jej stosowania. Diety nie powinny stosować osoby pozostające w trakcie leczenia istniejących schorzeń oraz przeprowadzające kuracje zdrowotne, a także kobiety w ciąży i karmiące piersią.

Podczas przeprowadzania diety – poza zalecanym właściwym nawadnianiem  –  warto wspomagać organizm naturalnymi środkami alkalizującymi w celu zapobieżenia jego nadmiernemu zakwaszeniu. Ponadto należy unikać stresu, zadbać o właściwy wypoczynek i dotlenienie organizmu oraz spokojny, głęboki sen w ilości 7-8 godz. na dobę. Po zakończeniu stosowania diety warto przez okres co najmniej 4 tygodni zasilić organizm dobrymi preparatami witaminowymi, mineralnymi oraz mikroelementami.

Jak stosować dietę

5-dniowa bardzo niskokaloryczna dieta ketogeniczną Islaverde® QUICK KETOSIS, o dziennej kaloryczności 523 kcal, zastępuje pełne wyżywienie przez 5 dni i składa się z:

  • 15 saszetek z mieszanką proteinowo-kokosowo-kakaowcową (20 g każda)
  • 10 saszetek z mieszanką proteinowo-kokosowo-aroniową (20 g każda)

Z zawartości saszetek przyrządza się napoje, mieszając  je z wodą, najlepiej w blenderze (kup tutaj). Mieszankę o smaku kakaowca (20 g) należy rozprowadzić w 250 ml gorącej wody i otrzymany napój wypić na śniadanie, obiad i kolację.  Napoje o smaku aronii (20 g) należy przyrządzać z 250 ml wody o temp. do 50°C i pić je na drugie śniadanie i podwieczorek. Każdy napój ma wartość energetyczną ok. 100 kcal.

Napoje wolno dosładzać, ale tylko bezkalorycznymi słodzikami, najlepiej naturalnymi (np. stewią).

Pomiędzy posiłkami koniecznie należy uzupełniać ilość płynów w organizmie; łącznie powinno się wypijać  min. 1,5 – 2 litrów płynów dziennie (wody i niesłodzonych herbat: zielonych, owocowych lub ziołowych).

Składniki i Wartość Odżywcza

Składniki: koncentrat protein serwatkowych WPC80, mielony kriogenicznie miąższ koksa i całe ziarna kakaowca lub  liofilizowane owoce aronii.

Najkrótszy Kurs Dietetyki

1. Dlaczego większość diet jest nieskuteczna?

Każde pożywienie ma określoną energię, wyrażoną w kJ i kcal. I nawet gdy się nie ruszamy, to dla utrzymania ciepłoty ciała i podtrzymania czynności biologicznych organizmu potrzebujemy energii, którą pozyskujemy z pożywienia. Jeżeli całkowita energia dostarczana w różnych posiłkach jest większa od spożytkowanej na pracę fizyczną, a także ćwiczenia, to w wyniku przyrostu tkanki tłuszczowej zaczynamy przybierać na wadze. Efekt ten może być zróżnicowany, w zależności od indywidualnych procesów metabolicznych, tj. zdolności organizmu do spalania energii, a potocznie mówiąc – od szybkości, z jaką pozbywamy się kalorii, a także od rodzaju przyjmowanego pożywienia.

Podczas spożywania tłuszczów organizm zazwyczaj rezygnuje z tworzenia rezerw energetycznych w postaci tkanki tłuszczowej, a także przyspiesza metabolizm. Natomiast podczas przeprowadzania diety niskotłuszczowej spożywane węglowodany są przez organizm w pierwszej kolejności przekształcane – poprzez tworzenie glukozy – w tkankę tłuszczową. Nawet w dietach niskokalorycznych organizm jest w stanie odbudowywać rezerwy tłuszczowe poprzez znaczące spowolnienie przemiany materii. Znajomość tego procesu pozwala zrozumieć, dlaczego wielomiesięczne ograniczanie ilości przyjmowanego pożywienia oraz tłuszczów kończy się zwykle niepowodzeniem. Niestety, większość uznanych diet nie bierze pod uwagę reakcji obronnych zachodzących w organizmie i zaleca jedynie ograniczanie kaloryczności przyjmowanego pożywienia. Tymczasem nadmierne spowolnienie metabolizmu powoduje zwiększenie apetytu, a po zakończeniu diety – pojawienie się nieszczęsnego efektu jo-jo.

Metabolizm można poprawić, zwiększając ilość spożywanych tłuszczów i podejmując intensywny wysiłek fizyczny. Z reguły wymaga to zmiany nawyków żywieniowych, a także sposobu spędzania wolnego czasu.

2. Jak można poprawić swój metabolizm

Ludzie żyjący w krajach wysoko rozwiniętych większość swej energii (60-70%) czerpią z węglowodanów. To głównie one są odpowiedzialne za skoki poziomu cukru we krwi oraz za tworzenie się w wątrobie i komórkach łatwo dostępnych rezerw energetycznych, zwanych glikogenem, oraz głębszych rezerw – poprzez przyrost tkanki tłuszczowej. Podczas stosowania większości diet odchudzających organizm zaczyna oszczędnie gospodarować rezerwami glikogenu; powoduje to spowolnienie metabolizmu, a proces spalania tkanki tłuszczowej w celu zbilansowania wydatkowanej energii w większości przypadków nie jest satysfakcjonujący.

Sytuację, w której organizm zaczyna pobierać więcej energii z ciał ketonowych, uzyskiwanych podczas redukcji tkanki tłuszczowej, niż wykorzystując energię otrzymywaną z pożywienia i rezerw cukrowych, medycyna nazywa metabolicznym stanem ketozy. Większość popularnych diet nigdy nie doprowadza do stanu ketozy, tj. do całkowitej zmiany metabolizmu człowieka, niezbędnej do szybkiej utraty masy ciała. Stan ketozy można najszybciej uzyskać w czasie do 2-3 dni od momentu rozpoczęcia stosowania diety LCKD (ang.: Low-Calorie Ketogenic Diet), w której dopuszcza się stosowanie jedynie śladowych ilości węglowodanów. Niskokaloryczna dieta ketogeniczna uznawana jest przez naukę za być może najefektywniejszą dietę dla osób otyłych oraz osób z dużą nadwagą. Jest ona także coraz częściej stosowana przez osoby ćwiczące, w celu uzyskania szybszej redukcji tkanki tłuszczowej. Za najbardziej skuteczne uznaje się ćwiczenia typu „cardio”, wykonywane przez 30 minut, przy pulsie od 90 do 110 (w zależności od stanu wytrenowania organizmu).

3. Co trzeba wiedzieć o Diecie Ketogenicznej VLCKD

Diety bardzo niskokaloryczne to wszystkie diety, w których dzienna wartość energetyczna pożywienia nie przekracza 800 kcal; a jeśli dodatkowo ogranicza się w nich ilość węglowodanów do maksimum 40 g dziennie, wtedy można mówić o bardzo niskokalorycznej diecie ketogenicznej VLCKD (ang.: Very Low-Calorie Ketogenic Diet). Diety ketogeniczne dzieli się na suplementowane tylko proteinami – do nich należy tzw. Dieta Tubowa o ekstremalnie niskiej dziennej kaloryczności 200 kcal – i na diety o kaloryczności 500-800 kcal/dzień , w których proteiny wzbogaca się o tłuszcze o średniej długości łańcucha węglowego (tzw. tłuszcze MCT). W ostatnich latach obydwie odmiany diety ketogenicznej zostały gruntownie zweryfikowane przez świat nauki i okazało się, że – paradoksalnie – dieta o wyższej kaloryczności, oferowana także przez nas jako Niskokaloryczna Dieta Ketogeniczna 800 kcal LCKD (ang.: Low-Calorie Ketognic Diet), jest zdecydowanie skuteczniejsza, ponieważ głównie redukuje tkankę tłuszczową, a oszczędza tkankę mięśniową. Najlepsze efekty odchudzające gwarantuje wprowadzona przez nas odmiana diety LCKD, która oprócz ketogeniki korzysta z efektów termogenicznych. Stosując 10-dniową dietę LCTKD (Low-Calorie Thermo-Ketogenic Diet) można schudnąć nawet do 8 kg.

Przy wyeliminowaniu z pożywienia węglowodanów, niezbędną „szybką energię” można pozyskać tylko z niektórych tłuszczów. Najczęściej spożywane długołańcuchowe tłuszcze pochodzenia zwierzęcego lub roślinnego – tzw. tłuszcze LCT (ang.: Long-Chain Triglycerides) o długim łańcuchu węglowym –  są znacznie dłużej trawione niż proteiny i dlatego nie mogą one zastąpić szybko przyswajalnych węglowodanów wspomagających regenerację białka. Na szczęście w przyrodzie występują jadalne nasycone tłuszcze roślinne o średniej długości łańcucha węglowego (tzw. tłuszcze MCT (ang.: Medium-Chain Triglycerides), które są metabolizowane bezpośrednio w wątrobie (bez udziału żółci), i równie szybko jak węglowodany dostarczają energię niezbędną do trawienia i odbudowy białka w organizmie. Najwięcej nasyconych roślinnych kwasów tłuszczowych występuje w miąższu kokosa i ziarnie kakaowca; w naszym procesie technologicznym są one mielone kriogenicznie w temp. -60°C, a następnie mieszane z koncentratem protein serwatkowych tak, aby dzienna kaloryczność mieszanki wynosiła 500-900 kcal, tj. aby możliwe było odtworzenie spalanego białka. Dzięki temu cały niedobór energetyczny organizmu będzie pochodził – od momentu przejścia organizmu w stan ketozy – ze spalania tkanki tłuszczowej i im dłużej organizm będzie pozostawał w stanie ketozy, tym większa nastąpi utrata wagi na skutek spalania zapasów tłuszczu nagromadzonego w organizmie.

4. Jaki program przyjąć po zakończeniu stosowania Diety Ketogenicznej Islaverde®

Krótkie, niskokaloryczne diety ketogeniczne mogą być stosowane cyklicznie, nawet 4 do 5 razy w roku, spełniając przy tym jednocześnie – oprócz redukcji masy ciała i utrzymywania pożądanej wagi  –bardzo ważne funkcje terapeutyczne:  oczyszczają  organizm z toksyn,  regulują  gospodarkę tłuszczową (m. in. wysoki poziom cholesterolu LDL) i hormonalną organizmu (przeciwdziała zjawisku insulino-oporności), wpływając  bardzo korzystnie na  układ krążenia (ciśnienie krwi), a także  działając przeciwstarzeniowo i  zapobiegając powstawaniu zmian nowotworowych. Z reguły po kilkudniowej diecie nie występuje efekt „jo-jo”, zwiększa się jedynie ilość wody w organizmie podczas odbudowy zapasów glikogenu w wątrobie i mięśniach (glikogen ma postać roztworu wodnego o masie ok. 2 kg).

Brak efektu „jo-jo” przyczynia się do większej dbałości o dietetyczność pożywienia. Niestety, wiele osób po upływie kilku lub kilkunastu tygodni powraca do poprzednich nawyków żywieniowych i ponownie przybiera na wadze. Zanim jednak osiągnie się wagę sprzed diety, warto znów zastosowanie jedną z diet islaverde®. Znajomość reakcji  organizmu, zdobyta podczas przeprowadzania poprzedniej kuracji, znacznie ułatwia jej ponowne przeprowadzenie, nawet po upływie okresu 2-3 miesięcy. Stosując diety tradycyjne, z reguły potrzebujemy więcej niż rok czasu na to, aby zdecydować się na powtórzenie diety.

Poniżej przedstawiamy – w formie graficznej i tabelarycznej – porównanie diet o obniżonej kaloryczności oraz Cyklicznych Niskokalorycznych Diet Ketogenicznych islaverde®.

5. Kilka istotnych wskazówek na koniec

Podczas przeprowadzania diety, poza zalecanym właściwym nawadnianiem, warto wspomagać organizm naturalnymi środkami alkalizującymi w celu zapobieżenia jego nadmiernemu zakwaszeniu. Ponadto należy unikać stresu, zadbać o właściwy wypoczynek i dotlenienie organizmu oraz spokojny, głęboki sen w ilości 7-8 godz. na dobę. Po zakończeniu diety warto przez okres co najmniej 4 tygodni zasilić organizm dobrymi preparatami witaminowymi, mineralnymi oraz mikroelementami.

podobne do ostatnio oglądanych na Allegro zobacz więcej aktualnych ofert

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować