do sprzedania rower
Diamant Volt Hybrid 10 rozmiar 19
Rower jest używany , ale nie wiele odbiega od nowego egzemplarza ( znajdą się jakieś zmatowienia lakieru od przechowywania ) - w zasadzie to można powiedzieć -- że nie używany , bo-- przebieg to jedyne 216 km !!!
Za napęd elektryczny odpowiada sprawdzony system shimano Steps - szczegółowa specyfikacja poniżej
Wszystko jest sprawne , W zestawie oczywiście dwa kluczyki do baterii + oryginalna ładowarka , oraz pedały
rower zobaczyć lub osobiście odebrać można w Przasnyszu
kontakt w zakładce << o sprzedającym >>
Tłumaczenie testu na jednym z zagranicznych Portali
Hybryda Diamond Volt 10 to rodzaj roweru elektrycznego, który się wyróżnia. Ze wszystkich rowerów w teście jest to model najbardziej przypominający zwykły rower. Tutaj prawdopodobnie jest wielu, którzy pokochają elegancki wygląd i świeże kolory. Jednocześnie motocykl nie należał do najlżejszych w teście. Ważyliśmy go przy 21,9 kg, co z pewnością jest lekkie, ale nie najlżejsze.
Ale to, co było absolutnie łatwe, to jazda na rowerze. Hybryda Volt to chyba najbardziej komfortowy rower w teście. Ma niewiarygodnie dobre wyczucie czujnika i kierowania. Od pierwszego momentu jesteś w jedności z rowerem. Może to wiele znaczyć dla tych, którzy początkowo czują się trochę niebezpiecznie na rowerze elektrycznym.
Dzięki temu niezwykle dobremu punktowi początkowemu byliśmy trochę rozczarowani, gdy dotarliśmy na stoki. W całym mieście rower zrobił duże wrażenie. Dzięki amortyzującemu widelcowi i błyskawicznemu czujnikowi zatrzymywanie się i ruszanie na światłach lub nawigacja wokół innych użytkowników drogi była przyjemnością. Jednak na zboczach stało się nieco cięższe.
Na Kongsbakken, która jest długim i łagodnym wzgórzem, jazda na rowerze działała absolutnie dobrze. Udało nam się utrzymać prędkość 16-17 km / h bez użycia dużej siły i jest całkowicie gładka. Natomiast w przypadku Brattbakken było gorzej. To był prawdopodobnie model, który był najcięższy do pokonania na stromym zboczu.
Volt 10 przypomina trochę elektryczny rower przyszłości. Jest łatwy w użyciu, a także działa dobrze bez pomocy silnika. Rower ma wyjątkową kontrolę i komfort, ale brakuje nam nieco więcej siły w silniku, szczególnie na stromych zboczach. Ale jeśli chcesz fajnego roweru elektrycznego do normalnego użytkowania, ten model może być dla Ciebie.
specyfikacja ze strony producenta
Typ roweru: rower elektryczny
Waga: 20,6 kg
Typ hamulca: hydrauliczny hamulec tarczowy
Rozmiar kół: 700 C.
Rama: eHYB, stop 6061, gotowy Shimano STEPS, częściowo zintegrowany, wewnętrzne prowadzenie kabli
Łożysko sterujące: FSA nr 42
Widelec amortyzatora: SR Suntour NEX DS HLO, skok 63 mm
Mostek: C4, regulowany
Kierownica: C4 City Comfort
Sworzeń siodła: C4, 27,2 mm
Siodło: C4 City Comfort
Pedały: C4 City PP
Taśma prowadząca: C4 Ergo Comfort
Choroba: Shimano STePS, 38T
Kaseta: Shimano HG31-8 11-32T
Łańcuch: KMC X8 EPT
Przełączniki: Shimano M315, RapidFire Plus
Tył: Shimano Altus M310L
Liczba biegów: 8
Hamulec przedni: Shimano MT200, hydrauliczny, 160 mm
Hamulec tylny: Shimano MT200, hydrauliczny, 160 mm
Zestaw kół: dysk XD 211
Opony: Kenda 700 × 37
Jednostka sterująca: Shimano SC-E7000
Akumulator: Shimano BT-8014, 418 Wh