CECHY PRODUKTU:
- Producent: Rubena Mitas
- Rozmiar koła ("): 12
- Kolor dominujący: czarny
- Typ wentyla: Samochodowy
- Długość wentyla (mm): inna
- Model: Inny
DĘTKA 12 1/2 X 1,75/2,45 RUBENA MITAS AV-35MM
Firma RUBENA a.s. została przejęta przez koncern MITAS a.s.
W wyniku tych zmian nazwa Rubena, została zastąpiona nazwą MITAS.
Oferowana dętka wyprodukowana jest z najwyższej jakości kauczuku butylowego, który długi czas utrzymuje ciśnienie i ma bardzo wysoką wytrzymałość na przebicia
Rozmiar: 12 1/2 x 1.75/2.45 (rozmiar w mm 47/62-203)
Wentyl: prosty, samochodowy AV o długości 35 mm
Producent: MITAS (dawniej RUBENA) Czech Republic
Zastosowanie:
rowerki dziecięce
wózki dziecięce
hulajnogi
wózki inwalidzkie
sprzęt rehabilitacyjny
inne
Czy wiesz, jak ...?
Jak dobrać dętkę do rozmiaru opon?
Przykład dla opon w rozmiarach 12"/16"/18"/20"/24"/26"/27,5"/29":
To bardzo proste, posiadamy np. oponę 26 x 1,90. Cyfra 26 informuje nas o średnicy koła w calach. Druga wartość to szerokość opony. Dętki mają zawsze podany zakres szerokości np. 26 x 1,75-2,10 tak więc dętka będzie pasować do opon o szerokości od 1,75 do 2,10. Nasza opona ma rozmiar 26 x 1,90 mieści się w zakresie 1,75-2,10 czyli dętka jest odpowiednia.
INSTRUKCJA WYMIANY DĘTKI:
- Odkręć koło
- Zdejmij z obręczy jedną z bocznych ścian opony, używając do tego celu specjalnych łyżek przeznaczonych do wymiany opon rowerowych
- Wyjmij zużytą dętkę
- Sprawdź stan opony, zwracając szczególną uwagę na jej powierzchnię wewnętrzną i upewnij się czy nie pozostały w niej ostre przedmioty mogące uszkodzić nową dętkę
- Sprawdź stan opaski ochronnej i jej osadzenie na obręczy
- Włóż zawór dętki w otwór obręczy
- W przypadku zastosowania zaworu typu DV, BV, FV należy lekko dokręcić nakrętkę zaworu do ścianki obręczy (jeśli taka występuje)
- Napełnij dętkę niewielką ilością powietrza i umieść ją w oponie, zwracając uwagę na właściwe jej ułożenie
- Załóż na obręcz zdjętą wcześniej boczną ścianę opony, uważając aby nie uszkodzić dętki
- Sprawdź ułożenie opony na obręczy
- Napompuj koło, korygując jednocześnie osadzenie opony na obręczy
- Zwróć uwagę, aby ciśnienie w oponie nie przekroczyło wartości podanej na bocznej ścianie opony